חדשותסטארטאפ ניישן

תרו משלימה את רכישת Alchemee

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע”מ (NYSE:TARO) (“תרו”) הודיעה על השלמת הרכישה של Alchemee, לשעבר The Proactiv Company (TPC), מידי Galderma. הרכישה כוללת את העסקים והנכסים של Alchemee ברחבי העולם, כולל המותג Proactiv®.

“הרכישה הזו מדגימה את המחויבות של Taro לחיזוק המעמד העמדה שלנו בתחום תרופות למחלות עור ללא מרשם”, אמר עודאי בלדוטה, מנכ”ל Taro. “בנוסף להוספת Proactiv®לפורטפוליו המוצרים שלנו, אנחנו גם רוכשים את יכולות השיווק הרב-ערוצי ואת המומחיות של צוות Alchemee. אנו מצפים לעבוד איתם על מנת להמשיך את המורשת של Proactiv® כמותג בולט ומוכר היטב שהיה לשם נרדף לטיפול באקנה”.

מותג הדגל של Alchemee, Proactiv, הוא הטיפול באקנה מספר 1 של אמריקה1 ונמצא בשימוש בידי מיליונים ברחבי העולם שסומכים עליו כבר יותר מ-25 שנה.

“אנו נרגשים עבור Alchemee ומותג הדגל שלה, Proactiv, המצטרף לפורטפוליו הנרחב של Taroלמוצרי טיפול בעור הנמכרים עם מרשם ובלי מרשם”, אמרה שאנון פאפאס, ראש עולמי של Alchemee. “מהלך אסטרטגי זה ממצב את Alchemee להמשך צמיחה בתחום טיפוח העור”.

מבוסס על מכירות קמעונאיות FDM/מיוחדות ב-2021.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן