חדשותסטארטאפ ניישן

סקיי טכנולוגיות תצלצל בפעמון הפתיחה של נאסד”ק ביום שישי, 4 במרץ 2022

SQL Technologies Corp. (נאסד”ק: SKYX) (Sky Technologies או ‘החברה’), חברת טכנולוגיה למוצרי פלטפורמה חכמה עם יכולת שינוי שוק גבוהה, עם למעלה מ-60 פטנטים ובקשות ממתינות לפטנטים בארצות הברית ובאופן גלובלי, שמשפרת את הבטיחות ואת אורח החיים החכם בבתים ובניינים, הודיעה היום כי ההנהלה תוביל את טקס צלצול פעמון הפתיחה בבורסת נאסד”ק ביום שישי, 4 במרץ 2022 לכבוד ההנפקה הראשונית לציבור בפברואר 2022.

מטעם Sky Technologies  ישתתפו היו”ר בפועל רני ר. כהן (מייסד וממציא), הנשיא סטיב שמידט (לשעבר מנכ”ל AC-Nielsen  והנשיא הבינלאומי של אופיס דיפו) והמנכ”ל ג’ון קאמפי (לשעבר CPO קרייזלר ודופונט).

הטקס יחל בסביבות השעה 9:15 בבוקר שעון מזרח וניתן לצפות בו בשידור חי או בשידור חוזר ב-https://skyplug.com/media/ וישודר בשידור חי ברשתות הטלוויזיה הפיננסיות הגדולות ברחבי העולם.

“לכבוד הוא לי באמת לצלצל בפעמון הפתיחה של נאסד”ק בשם העובדים ובעלי המניות המוערכים שלנו – סמל עולמי להצלחה, המציין רגע איקוני כאשר אנו מתחילים את המסע שלנו כחברה ציבורית”, אמר רני כהן, יו”ר בכיר של סקיי טכנולוגיות. “טקס צלצול הפעמון הוא עדות לחוזק ולהתרגשות סביב הצוות שלנו ולטכנולוגיית SkyPlug החדשנית המוגנת בפטנט.

“אנו נרגשים לחגוג את ההישג המונומנטלי הזה ומצפים לביצוע תפעולי בחודשים הקרובים כאשר אנו שואפים ליצור ערך בר קיימא וארוך טווח לבעלי המניות שלנו”, סיכם כהן.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן