חדשותסטארטאפ ניישן

קבוצת משקיעים משלימה את רכישת McAfee

  • העסקה מוערכת ביותר מ-14 מיליארד דולר.
  • קבוצת המשקיעים מורכבת מ-Advent, Permira, Crosspoint Capital, CPP Investments, GIC ו-ADIA.

McAfee Corp (נאסד”ק: MCFE, “” McAfee), מובילה עולמית בהגנה מקוונת, הודיעה על השלמת רכישתה בידי קבוצת משקיעים בראשות Advent International Corporation (Advent) ומימון באמצעות Permira, Crosspoint Capital Partners LP (Crosspoint), Canada Pension Plan Investment Board (CPP Investments), GIC Private Limited (GIC), וחברת בת בבעלות מלאה של Abu Dhabi Investment Authority (ADIA) (וביחד, “קבוצת המשקיעים”).

“אנו נרגשים מאוד מהרכישה הזו ועובדים עם קבוצת המשקיעים כדי לחזק עוד יותר את עמדת הצמיחה שלנו המובילה בשוק, כאשר אנו ממשיכים לספק שירותי הגנה מקוונים ברמה עולמית למיליוני צרכנים ברחבי העולם”, אמר פיטר ליב, נשיא ומנכ”ל McAfee. “הרכישה הזו מתאפשרת בגלל התרומות יוצאות הדופן של העובדים שלנו, כמו גם השותפות של TPG ואינטל בארבע השנים האחרונות. אנו מצפים לפרק הבא שלנו כעסק המתמקד בשוק הצרכני בבעלות פרטית, עם התמיכה והמומחיות של קבוצת המשקיעים”.

במסגרת העסקה, ברוס צ’יזן, יועץ בכיר ב-Permira, יהפוך ליו”ר מועצת המנהלים של McAfee. צ’יזן אמר: “הצורך בשירותי הגנה מקוונים מותאמים, חדשניים ואינטואיטיביים מעולם לא היה גדול יותר, ו-McAfee ממוקמת באופן מיטבי לספק מענה לדרישה הזו ולהמשיך לבנות את הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה שלה ואת בסיס הלקוחות הנאמן שלה. אני אסיר תודה על ההצטרפות לדירקטוריון ומצפה לתרום לשלב הבא בהצלחה של החברה שיגיע ללא ספק”.

“כאשר צרכנים מנווטים בנוף אבטחת הסייבר המתוחכם והמורכב, הם פונים אל McAfee שוב ושוב”, אמר בריאן טיילור, ראש צוות ההשקעות הטכנולוגיות של Advent ושותף מנהל ב-Palo Alto. “המותג McAfee הוא שם נרדף לאמון והגנה. אנו נרגשים לעזור לבנות הלאה את המוניטין של החברה באיכות, מצוינות וחדשנות כדי לעזור לה להגיע לגבהים חדשים”.

בריאן רודר, מנהל טכנולוגיה משותף ב-Permira, הגיב: “היום הוא תחילתו של פרק מרגש עבור McAfee, ואנחנו נרגשים להיות חלק ממנו. כחבר מועצת המנהלים, ברוס מביא עמו עשרות שנות ניסיון בהובלה וצמיחה של מותגי טכנולוגיה גלובליים, כולל כמנכ”ל Adobeוכחבר מועצת המנהלים ב-Oracle ו-Synopsys, בין היתר. יחד עם שותפי ההשקעה שלנו והצוות המוכשר של McAfee, נעזור לחברה להגדיל ולחזק את פעילותה, ולשפר עוד יותר את האבטחה עבור החיים הדיגיטליים של צרכנים ברחבי העולם”.

כמו כן מצטרף לדירקטוריון של McAfee גרג קלארק, שותף מנהל ב- Crosspoint Capital ולשעבר מנכ”ל סימנטק. “אנו מאמינים שההזדמנות מצויינת עבור McAfee להרחיב את עמדת הקוטב שלה בהגנה על אזרחים מפני פשעי סייבר. אנו מצפים לשתף פעולה עם צוות הניהול של McAfee וקבוצת המשקיעים כדי לספק את מה שאנו מאמינים שהוא הזדמנות ייחודית באמת בבטיחות סייבר דיגיטלית”.

ב-8 בנובמבר 2021 הודיעה קבוצת המשקיעים על רכישת כל המניות הבולטות של McAfee תמורת 26 דולר למניה בעסקת מזומן בשווי של יותר מ-14 מיליארד דולר. כתוצאה מהעסקה, McAfee אינה עוד חברה ציבורית. McAfee הודיעה לנאסד”ק על השלמת הרכישה וביקשה מנאסד”ק להגיש הודעה על שיתוף פעולה עם רשות ניירות ערך מטעם McAfee.

יועצים

גולדמן זאקס ושות’ LLC ומורגן סטנלי ושות’ LLC משמשים כיועצים פיננסיים ל- McAfee ו- Ropes & Gray and Moulton Moore Stella  משמשים כיועצים משפטיים. JP Morgan Securities LLC, BofA Securities, Inc, ברקליס קפיטל בע”מ, Citigroup Global Markets Inc, Evercore and DBO Partners LLC  משמשים כיועצים פיננסיים, כאשר קבוצת בראיינט שטיבל משמשת כיועצת הפעלה אסטרטגית לקבוצת המשקיעים. פריד, פרנק, האריס, שרייבר וג’ייקובסון משמשים כיועצים משפטיים של מיזוגים ורכישות ו- Kirkland & Ellis משמשים כיועצים משפטיים פיננסיים לקבוצת המשקיעים.

מימון החוב עבור העסקה סופק במקור על ידי JPMorgan Chase Bank, N.A, Bank of America, N.A., BofA Securities, Inc, Credit Suisse AG, סניף איי קיימן, Credit Suisse Loan Funding LLC, Barclays Bank PLC, Citigroup Global Markets Inc, HSBC ניירות ערך (ארה”ב) בע”מ, HSBC בנק ארה”ב, האגודה הלאומית, רויאל בנק אוף קנדה, HSBC Securities (USA) Inc, CPPIB Credit Investments Inc, UBS AG, סניף סטמפורד, UBS Securities LLC ו PSP Investments Credit II USA LLC, ומוסדות פיננסיים נוספים נוספו לפני סינדיקציה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן