חדשות

הסטארטאפ Finout מגייס עובדים לפיתוח הפלטפורמה לניתוח וייעול הוצאות הענן

חברת הסטארטאפ Finout, שמפתחת ומנהלת פלטפורמה ייחודית לניתוח וניהול הוצאות בענן, המסייעת לחברות לתכנן מודלים עסקיים, לתמחר נכון ולהתייעל, מגייסת עובדות ועובדים לתפקידי פיתוח, בהם ראש צוות פיתוח פולסטאק, מפתחי בקאנד, מפתחי דאטה ומפתחי פולסטאק. בנוסף מגייסת החברה למגוון של תפקידי מכירות, שיווק ומינהלה למשרדיה בתל אביב וניו יורק.

פלטפורמת ה-FinOps של פינאאוט מאחדת את כל ההוצאות שהחברה מקבלת עבור שירותי הענן השונים, הפזורים לרוב במקומות רבים, לתוך חשבונית אחת מרכזית שמאפשר למנהלים ולאנשי הכספים לדבר בשפה אחידה, להבין באופן מלא בתוך דקות את היקף ההוצאות העדכני בתחום על כל לקוח ותחום ולקבל בהתאם החלטות. 

Finout מתחברת באמצעות APIs ובדרכים אחרות לשירותי הענן של מיקרוסופט, גוגל, אמזון וספקים רבים נוספים, שחלקם כוללים תמחור מבוסס שימוש. ברגע שכל החשבוניות נמצאות במערכת, כל חלק בהם משויך למוצר, לצוות מסוים, אפליקציות ופיצ’רים וכן ללקוחות החברה, בעזרת חוקי שיוך וירטואליים שיצרה החברה, כדי להבטיח שהפעולות שהחברה מבצעת תהינה רווחיות עבורה ולא תגרומנה להפסדים.

הפלטפורמה מזהה חוסר יעילות בענן, יוצרת תחזיות ומנטרת חריגות. כל צוות מקבל דשבורד ייעודי עם כל המידע שהוא צריך לנהל את העלויות עליהם הוא אחראי ברמת שליטה גבוהה. פרוט העלויות המדויק מעודד את אנשי החברה לייעל את עבודתם, מייצר אחריות ותורם להורדת העלויות.

ההוצאות על שירותי ענן הן במקרים רבים השניות בהיקפן בחברות, לאחר הוצאות השכר. להבדיל תחום השכר, שבו ניתן לקבל את העלות בלחיצת כפתור, בתחום שירותי הענן ההוצאות פזורות בין אינספור נותני שירות שמתמחרים את עצמם בדרך שונה, ולכן קל מאוד לאבד עליהן שליטה. המציאות הכלכלית המאתגרת מחייבת את החברות לבחון היטב את כל הוצאותיהן, ובודאי שלא להגיע למצבים של הפסד בשל פעילות או לקוחות מסוימים, ולכן הביקוש לשרות של החברה צומח בכל תנאי שוק. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן