קרנות

קרן ההשקעות הגלובלית Next47, משיקה את הפעילות שלה בישראל וממנה את משה זילברשטיין למנהל פעילות הקרן בארץ

הקרן הגלובלית, שהונה נאמד בכ-1.2 מיליארד דולר, הושקה לראשונה ב-2016 ומאז השקיעה בסטארטאפים מובילים בעולם

קרן ההשקעות הגלובלית, Next47, ערכה ביום ג׳, ה-28 בינואר, אירוע רשמי, במשרדיה בהרצליה, בו בישרה על פעילות הקרן בישראל ועל מינויו של משה זילברשטיין למנהל הפעילות בישראל. במהלך האירוע השתתפו כ-200 בכירים בתחום ההשקעות ויזמים ישראלים. הונה של קרן, שנאמד בכ-1.2 מיליארד דולר. הקרן, המגובה על ידי Siemens, השקיעה עד כה במגוון חברות סטארט-אפ חדשניות בענפי המשק השונים, לרבות בסטרטאפים המפתחים טכנולוגיות שיספקו מענה לאתגרים הגדולים ביותר בתעשייה ומתמחים בתחומי בינה מלאכותית, מציאות מדומה, סייבר, IoT, רכבים אוטונמים, רובוטיקה, תלת מימד ועוד.  הקרן משקיעה כבר היום בישראל, בסטארטאפים Bringg, שפיתחה פלטפורמה לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים ממחסני הספקים, Bizzabo, המפתחת פלטפורמת ענן לניהול ושיווק של כנסים עסקיים ו-Logz.io, פיתחה פלטפורמה המבוססת על קוד פתוח שמטרתה לסייע לחברות לנתח מיליארדי לוגים.  מת׳יו כהן, שותף  בקרן ההשקעות Next47, הגיע ארצה לרגל האירוע ומסר כי,

״Next47 רואה בישראל שוק השקעות חשוב וייחודי. לסטארטאפים הישראליים יש רקורד ארוך ומרשים לפיתרון בעיות מורכבות המשפיעות על התעשייה כולה. זאת בדיוק הנקודה בה אנחנו רואים את עצמנו.” עוד הוסיף כי, “היום, אנחנו מדגישים ומגדילים את המחויבות שלנו לאקו סיסטם המקומי עם פתיחת המשרדים הרשמיים של Next47 בישראל”. 

 במהלך האירוע הקרן הציגה את מינוי של משה זילברשטיין, מנהל הפעילות של ישראל  שאמר בנאומו: ״אנו, ב-Next47 פעילים בהמון שווקים מלבד ארה”ב, ביניהם אירופה ואסיה, ואני מתרגש על סיבת ההכרזה המקומית שלנו היום.” עוד ציין כי

“הפעילות בישראל תאפשר לנו להעצים את שיתוף הפעולה ביננו לבין היזמים המקומיים ותתרום לחזון הקרן להשקיע ביזמי העתיד”.

  משה הצטרף ל-Next47, עם שנים של ניסיון בתחום היזמות ושוק ההון. הוא היוה חלק מ-Norwest Venture Partners וכחלק מתפקידו ניהל את ההשקעות של החברה בחברות כמו  Gong, CyberX, Cynet, Wiliot, Vastdata. לכבוד השקת פעילות הקרן בישראל אמר גיא בלוך, מנכ”ל חברת ברינג: “קרן ההשקעות Next47 היא שותפה חשובה למסע שלנו לקראת ההתרחבות הגלובלית.'” עוד הוסיף כי, “הקרן לא רק השקיעה בנו כספית אלא פתחה עבורנו הזדמנויות ודלתות לשיתופי פעולה עם החברות הגדולות ביותר ברחבי העולם.”   תומר לוי, מייסד ומנכ”ל Logz.io, מסר כי: “הקרן הגלובלית Next47 היא שותפה רבת ערך עבורנו. הקרן יצרה לנו הזדמנויות עסקיות חדשות ועזרה לנו לבנות קשרי לקוחות בינלאומיים גדולים ומשמעותיים. המחויבות של הקרן לסטארטאפים היא נכס חשוב לאקוסיסטם המקומי.”רק מה שישתלם לו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן