חדשותקרנות

קבוצת ארקין משיקה קרן ביוטק חדשה

ארקין ביו-קפיטל, קרן קרוסאובר גלובלית של 270 מיליון דולר

בנוסף לארקין, השותפים בקרן כוללים משקיעים מוסדיים מובילים ביניהם מגדל, הפניקס, הראל, מנורה, מור, לאומי פרטנרס וגלעד.

הקרן החדשה תתמקד בהשקעות טרום הנפקה (crossover) בחברות פורצות דרך  המפתחות תרופות חדשניות.  

ארקין אחזקות, קבוצת ההשקעות המובילה בישראל בתחום מדעי החיים המנהלת נכסים בשווי של כ – 2 מיליארד דולר,  הודיעה היום על השלמת גיוס של 270 מיליון דולר עבור קרן חדשה ויחודית בשם ארקין ביו-קפיטל. בנוסף לארקין, משקיעים בקרן מגדל וקבוצת הפניקס, שהשקיעו בקרנות הקודמות של ארקין, כמו גם משקיעים מוסדיים מובילים חדשים, כולל הראל, מנורה, מור, לאומי פרטנרס וגלעד. 

בכוונת הקרן להשקיע בכ 8-10 חברות המפתחות תרופות חדשניות למחלות בהם קיים צורך רפואי ברור  ושבכוונתן להפוך לחברות ציבוריות בעתיד הקרוב. הקרן החדשה תנוהל על ידי דר’ פיני אורבך ודר’ אלון לזרוס. 

מורי ארקין, מייסד ויו”ר  ארקין אחזקות, אמר: “ארקין ביו-קפיטל מוקמת לאור ניסיון הפארמה הייחודי שנרכש ונבנה אצלנו לאורך השנים וההצלחה הגדולה בקרנות ארקין ביו-וונצ’רס.   הקרן החדשה תחזק את יכולתנו להשקיע בחברות ביוטק מהטובות בעולם, תאפשר להן להגיע לאבני דרך והישגים משמעותיים וכמו כן תחזק את מעמדנו כמשקיע מוביל גם בזירה הבינלאומית . אנו מצפים להמשך השקעות מוצלחות בחברות שמפתחות טכנולוגיות פורצות דרך וכמובן נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם משקיעים מוסדיים מן המעלה הראשונה”.   

דר’ אלון לזרוס, הוסיף: “בהשראת פריצות דרך מדעיות שהתרחשו לאחרונה, האסטרטגיה בארקין ביו-קפיטל תהיה מושתתת על הצטרפות ו/או הובלת סבבי השקעה בשלבי טרום הנפקה גדולים בחברות מתקדמות בתחומן שביכולתן להשפיע על תחום הרפואה באופן משמעותי על ידי פיתוח של תרופות חדשניות”.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן