חדשות

הוכרזו הזוכים בפרסי Stevie® השנתי ה-16 למכירות ושירות לקוחות

קטגוריות חדשות לשנת 2022 הכירו במנהיגות מחשבתית

הזוכים הוכרזו בטקס פרסי סטיבי השנתי ה-16 למכירות ושירות לקוחות.

קרדיט: יח״צ

יותר מ-2,300 מועמדויות נשקלו ביותר מ-90 קטגוריות להישגי מכירות, שירות לקוחות ו והישגי מרכז קשר.

הזוכים בפרסים השנתיים ה-16 למכירות ושירות לקוחות, המוכרים כפרס שירות הלקוחותופרס המכירות המובילים בעולם, הוכרזו היום. זוכי פרס סטיבי יחגגו בטקס פרסים וירטואלי ב-11 במאי.

הרשימה המלאה של זוכי פרסי סטיבי לפי קטגוריה זמינה ב- http://www.StevieAwards.com/Sales.

יותר מ-2,300 מועמדויות מארגונים ב-51 מדינות נשקלו בתחרות השנה. זוכי פרס סטיבי זהב, כסף וברונזה נקבעו על פי ממוצע ציונים של יותר מ -150 אנשי מקצוע בשמונה ועדות שיפוט מיוחדות. הערכים נחשבו ביותר מ-90 קטגוריות עבור שירות לקוחות והישגים במרכזי הקשר, כולל מרכז הקשר של השנה, פרס לחדשנות בשירות לקוחות ומחלקת שירות לקוחות השנה; יותר מ-60 קטגוריות להישגי מכירות ופיתוח עסקי, החל ממנהל מכירות בכיר השנה ועד להכשרת מכירות או למנהל פיתוח עסקי של השנה ועד למחלקת המכירות של השנה; וקטגוריות לזיהוי מוצרים ושירותים חדשים, ספקי פתרונות, תגובה של ארגונים ויחידים למגפת קוביד-19. קטגוריות חדשות השנה מכבדות מצוינות בהנהגת מחשבה בשירות לקוחות ובמכירות.

IBM של ארמונק, ניו יורק ארה”ב ו DP DHL, ברחבי העולם שניהם זכו ב- 11 פרסי סטיבי זהב, יותר מכל ארגון אחר בתחרות. זוכים אחרים של סטיבי עם שלושה פרסי זהב נוספים כוללים את Sales Partnerships, Inc, ברומפילד, קולורדו ארה”ב (שמונה), ValueSelling Associates, קרלסבד, קליפורניה ארה”ב (שישה), HP, Inc.. בויסי, ID ארה”ב (ארבעה), The Biz Dojo Inc, קלגרי, קנדה (ארבעה), UPMC Health Plan, פיטסבורג, פנסילבניה ארה”ב (ארבעה), Allianz Services Pvt Ltd, קראלה, הודו (שלוש), Nutrisystem, פורט וושינגטון, פנסילבניה ארה”ב (שלוש), TransPerfect, ניו יורק, ניו יורק ארה”ב (שלוש), ו- Voya Financial, צ’נדלר, אריזונה ארה”ב (שלוש).

הזוכים בשני פרסי סטיבי זהב כוללים את Contact Lens King Inc, Chaplain, ניו יורק ארה”ב; Datasite, מיניאפוליס, מיניסוטה ארה”ב; עיריית דובאי, דובאי, איחוד האמירויות הערביות; קבוצת אמפוליס, קייזרסלאוטרן, גרמניה; Future Generali India Insurance Company Ltd, מומבאי, הודו; מייקל קורס, ניו יורק, ניו יורק ארה”ב; תאגיד מיקרוסופט, רדמונד, וושינגטון ארה”ב; מחלקת עירייה ותכנון, עג’מאן, איחוד האמירויות הערביות; Optima Tax Relief, LLC, סנטה אנה, קליפורניה ארה”ב; POWERHOME SOLAR, מורסוויל, צפון קרוליינה, ארה”ב; PowerSchool Group LLC, פולסום, קליפורניה ארה”ב; רובי, פורטלנד, אורגון ארה”ב; SAP, כיכר ניוטאון, פנסילבניה ארה”ב; Sber, מוסקבה, רוסיה; SoftPro, ראלי, צפון קרוליינה ארה”ב; Spinnaker Support, גרינווד וילג’, קולורדו ארה”ב; Support Services Group, מרכז לואיס, אוהיו ארה”ב; Talkdesk, סן פרנסיסקו, קליפורניה ארה”ב; טמפלטון ושות’, לונדון, בריטניה; VakifBank, איסטנבול, טורקיה; ו- VMware, פאלו אלטו, קליפורניה ארה”ב.

ארגונים אחרים הזוכים בשילוב של ארבעה פרסי זהב, כסף או ברונזה כוללים את אבריגו, אוסטין,טקסס ארה”ב; Arise Virtual Solutions, Miramar, פלורידה ארה”ב; רשת בלאקהוק, פלזנטון קליפורניה ארה”ב; CarrefourSA, איסטנבול, טורקיה; Clubspeed, אירווין, קליפורניה ארה”ב; חברות EFG, אירווינג, טקסס ארה”ב; אלמנט אלקטרוניקה, ווינסבורו, דרום קרוליינה, ארה”ב; HireVue, דרום ירדן, יוטה, ארה”ב; Intuit, מיסיסאגה, אונטריו קנדה; ניואנס תקשורת, בוסטון, מסצ’וסטס ארה”ב; OpenGov, סן חוזה, קליפורניה ארה”ב; Optum Eden Prairie, מינסוטה, ארה”ב; Princess Polly, לוס אנג’לס קליפורניה ארה”ב; Pushpay, רדמונד, וושינגטון ארה”ב; QNB Finansbank, איסטנבול, טורקיה; RAIN Group, בוסטון, מסצ’וסטס ארה”ב; Toco Warranty, לוס אנג’לס, קליפורניה ארה”ב; TTEC, Englewood, קולרדו ארה”ב; Visualize, ברמינגהאם, מישיגן ארה”ב; VIZIO Inc., אירווין, קליפורניה ארה”ב; ו WNS (Holdings) Limited, מומבאי, הודו.

10 הארגונים המכובדים ביותר בתחרות יקבלו גביעי פרס סטיבי הגדול. הזוכים יוכרזו בשבוע של ה-14 במרץ.

החל מהיום ועד ה-1 באפריל, הציבור יכול להצביע עבור ספקי שירות הלקוחות המועדפים עליו בפרסי People’s Choice Stevie® עבור שירות לקוחות מועדף, מאפיין שנתי של הפרסים. ההצבעה פתוחה בכתובת http://peopleschoice.stevieawards.com. הזוכים בפרסי People’s Choice Stevie  במגוון תעשיות יוכרזו בשבוע של ה-4 באפריל.

קטגוריה אחת בפרסים תמשיך לקבל מועמדות עד ה-11 במרץ. זהו פרס שותפויות המכירות לאתיקה במכירות, שיכיר בארגונים על שיטות עבודה מומלצות והישגים בהפגנת הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר בתעשיית המכירות.  דרישות הכניסה לקטגוריה זו מפורטות בכתובת https://stevieawards.com/sales/nominate-2022-sales-partnerships-ethics-sales-award.

נותני החסות של פרסי סטיבי השנתיים ה -16 למכירות ושירות לקוחות כוללים את Sales Partnerships, Inc, Thought Leadership Leverage, ו- ValueSelling Associates, Inc.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן