סטארטאפ ניישן

עומרי הורביץ מארח אנשי תקשורת וכרישי עסקים: הפודקאסטר שכל יזם צריך להכיר

בגיל 24 הספיק לראיין הורוביץ את דובי פרנסס, דרור גלוברמן ואורן זאב. הדבר הכי בולט שלמדתי הוא פוקוס. כלומר היכולת להתמקד רק בדברים החשובים שמובילים להשפעה חיובית ומשמעותית

עומרי הורביץ, בן 24, פרץ לתודעה התקשורתית דרך תוכנית הפודקאסט שלו שבה הוא מארח אנשים מובילים מתחום ההיי טק, משקיעי הון סיכון ואנשי תקשורת. אורחיו כללו בין היתר את: מנחה הטלוויזיה דרור גלוברמן, אורן זאב אחד מהמשקיעים המובילים ביותר בסיליקון וואלי ואת הכריש הידוע ומשקיע הון הסיכון- דובי פרנסס. בראיונות הפודקאסט של עומרי, אורחיו נוטים לדבר בחופשיות רבה על התעשייה אליה משתייכים, ללא צנזורה. בנוסף, עומרי מקפיד בתוכניתו לשאול את אורחיו לגבי טיפים שהם יכולים להעניק בהשראת חייהם המקצועיים והאישיים.

עומרי, מה נתן לך את ההשראה להקים פודקאסט?

מאז שהשתחררתי מהצבא נכנסתי לתחום התקשורת. בהתחלה כתבתי סיפורים בעיתון המקומי ולאחר מכן המשכתי לתחום השיווק ויחסי הציבור. תוך כדי עבודתי בה אני מקדם חברות היי טק וטכנולוגיה במדיה הבנתי עד כמה בוער בי הרצון לחשוף סיפורים מעוררי השראה של אנשים מובילים בתעשייה. לשמוע מה עובר עליהם, ללמוד מהם, וכמובן להפיץ את זה כדי שכמה שיותר אנשים יוכלו להינות ולקבל השראה.

מה השאלות שהכי חשובות לך לשאול בראיון?

מאוד מעניין אותי הפן המנטלי של המרואיינים שלי. איך הם מתמודדים עם לחץ? מה עוזר להם להיות מפוקסים וחדים? מה הטכניקות האישיות שלהם. אני חושב שלרוב הציבור נחשף רק לצד אחד של אותם אנשים, הצד שמופיע בתקשורת. בפורמט של ראיון פודקאסט, בו השיחה חופשית ונינוחה יותר, שומעים מהם כול כך הרבה טיפים ותובנות שיכולים לעזור להמון אנשים.

עומרי הורוביץ

איך אתה חושב שהקמת פודקאסט יכולה לתרום לקרנות הון סיכון וחברות היי טק?

פלטפורמת פודקאסט מקצועית היא כלי שיווק מעולה לחברות. היא מאפשרת להקים ולהגדיל את הקהילה שמלווה את החברה. חברות יכולות דרך פודקאסט להעניק מידע בעל ערך רב למאזינים שלהם, דבר המוביל למודעות נרחבת יותר של המוצרים והטכנולוגיה שלהם. לקרנות הון סיכון זאת פלטפורמה מצוינת שבה אפשר לקדם את חברות הפורטפוליו, ובכך אפילו למשוך משקיעים חדשים.

יצא לך לראיין כמה ממשקיעי ההון סיכון המובילים בעולם. מהם הדברים המשמעותיים שיצא לך ללמוד מהם?

אני חייב להגיד שהדבר הכי בולט שלמדתי הוא פוקוס. כלומר היכולת להתמקד רק בדברים החשובים שמובילים להשפעה חיובית ומשמעותית. לדעת לקחת סיכונים ולהאמין באנשים שאיתם אתה עובד, או במקרה של משקיעי הון סיכון להאמין ולתמוך ביזמים שבהם הם משקיעים. בנוסף לזה, אני חושב שלהרבה אנשים מובילים, בשלל התעשיות,  יש כישרון בלהתנהל בצורה עניינית, ממוקדת ויחד עם זאת זורמת. 

איפה אפשר לצפות ולהאזין לפודקאסט?

בפורמט של וידאו ניתן למצוא את הפודקאסט שלי ביוטיוב, ובלינדקין. ובאודיו בשלל ערוצי הפודקאסט הכוללים את ספוטיפיי וגוגל פודקאסט.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן