חדשות

הסטארט-אפ Entitle נמכר לחברת BeyondTrust

וישמש כמרכז פיתוח מקומי של החברה האמריקאית, שלראשונה תפעל בישראל. העסקה נחתמה בזום בזמן המתקפה האיראנית

הסטארט-אפ אינטייטל (Entitle), המפתח מערכת לניהול הרשאות בענן, נמכר לחברת BeyondTrust בעסקה שרובה במזומן עם מרכיב מניות. רון נסים מנכ”ל אינטייטל יוביל את מרכז הפיתוח של BeyondTrust בישראל, כל 30 עובדי החברה ימשיכו לחברה הרוכשת תוך שיפור תנאי העסקתם, להקמת מרכז פיתוח ראשון בישראל.

לפני כשנה אינטייטל הכריזה על השלמת גיוס סיד בסך של 15 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן גלילות קפיטל והשתתפו בו Today ventures ומשקיעים פרטיים. בהם אריאל מייסלוס, ינון קוסטיקה מייסד שותף של Wiz, גיל שקלרסקי ועמית אבנר מ-Operator Partners, ניצן שפירא ורן רבנזפט מייסדי אפסגון, גיל עזריאלנט מייסד אקסיס, וקבוצת כמהין המונה 15 בכירי אבטחת מידע בחברות בינלאומיות.

אינטייטל נוסדה בשנת 2021 על ידי רון נסים מנכ”ל החברה ואבי זצר CTO, אשר הכירו במהלך שירותם הצבאי ביחידת 8200. החברה פיתחה פיתרון המהווה את הדור הבא של מערכות לניהול גישה לתוכנות ותשתיות בענן ומציעה מענה יעיל ופשוט להליכים שעד כה טופלו באופן ידני ומורכב. המערכת הופכת את תהליך הבקשה ומתן הגישה למשאבי הארגון לאוטומטי ובכך מאפשרת גישה יעילה מהירה ומאובטחת לסביבות מורכבות. הפתרון ישתלב בפלטפורמה של BeyondTrust הפועלת בתחום הניהול ואבטחת זהויות בארגונים, עבור מערכות ההפעלה UNIX, Linux, Windows ו-macOS. לאנטייטל יש עשרות לקוחות משמעותיים, בין לקוחותיה חברות טכנולוגיה, פיננסיים והאשראי מהגדולות בעולם.

לדברי רון נסים מנכ”ל אינטייטל: “רכישת אינטייטל והצטרפות כל עובדי החברה ל-BeyondTrust היא הישג משמעותי עבורנו. אנחנו ממשיכים לעבוד יחד כצוות כדי להגשים את החזון לשמו הקמנו את החברה, ולעבוד על פיתוח המוצר תחת המותג המוביל בתעשייה. העסקה שנחתמה בתקופה זו משקפת כבוד למדינה, שלמרות כל אתגרי המלחמה חברה גלובלית בוחרת להיכנס לפעילות בישראל ולהקים פה מרכז פיתוח מקומי.”

לדברי אריק קלינשטיין, מייסד ושותף בקרן גלילות קפיטל: “המכירה של אנטייטל משקפת את איכות היזמים והחברות הפועלים מישראל. משמח לראות שבתקופה זו החדשנות של היזמים הישראלים מושכת לכאן פעילות של חברות בינלאומיות מובילות, שבוחרות להפעיל פה מרכזי פיתוח למרות הכל. מכירת אינטייטל מצטרפת לרצף אקזיטים מהתקופה האחרונה של גלילות קפיטל, בהם מכירת סיידר, ארמטיק, פולאר ואטמוסק.”

המערכת של Entitle מאפשרת לאנשי אבטחה לייצר נהלים דינמיים, שכוללים את היכולת ליצור הרשאות מוגבלות בזמן למשאבים רגישים ולהבטיח שהגישה מוענקת רק בעת הצורך ומוסרת כשהצורך חלף. כן אפשר להגדיר נהלי בקרת גישה מדוקדקת עבור כל משאב. למערכת למעלה מ-100 אינטגרציות כמו AWS, Azure, GCP, Gitlab, MongoDB, Okta, Hibob ו-Salesforce. היא יוצרת חוויה דמוית SSO (כניסה אחודה) למערכות שאינן SSO כמו מסדי נתונים, באמצעות יצירת משתמש בזמן אמת. Entitle מציעה שירות עצמי שבו משתמשים יכולים לבקש גישה גם באמצעות Slack, Teams ו- Jira, ומספקת להם תהליך אישור סדור, מהיר ואף אוטומטי. כשכל ההרשאות מנוהלות במקום אחד, נפתחת בפני אנשי אבטחת המידע היכולת לשלוט ולבקר על תהליכי מתן גישה ליישומים. כל גישה מתועדת, מה שמקל מאוד על איסוף המידע ולסקירות גישה תקופתיות (User Access Reviews) שנפוצות בקרב רגולציות אבטחת מידע רבות. בנוסף, המשתמשים במערכת של Entitle מוגנים משיטת התקפה נפוצה המתבססת על השתלטות על חשבונות של עובדים ודרכם התוקפים ניגשים למשאבי הארגון.

בתחילת דרכה של אינטייטל חברה תרמה מניות לקרן תמורה, כעת בעסקת המכירה הן יכניסו לקרן מאות אלפי שקלים. תמורה פועלת להגברת מעורבות קהילת ההייטק בפעילות ללא מטרות רווח בישראל, תוך התמקדות בחינוך וביוזמות הממוקדות בנוער. הקרן מקבלת תרומת מניות מחברות הייטק ובאירוע נזילות היא מקצה את התמורה הכספית לעמותות מתחומי החינוך והנוער, כדי לשתף את החברה הישראלית בעושר שנוצר על ידי המגזר הטכנולוגי במדינה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן