חדשותסטארטאפ ניישן

פורטינט משיקה שירות הדרכת אבטחה חדש כדי לשפר את מודעות כוח העבודה לאיומי סייבר

פורטינט®, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, השיקה את שירות המודעות וההדרכה לאבטחת סייבר (Security Awareness and Training) המיועד עבור חברות המעוניינות לחזק את רמת האבטחה שלהם באמצעות קידום המיומנויות והידע של עובדיהם בתחום אבטחת הסייבר. סקר של פורטינט מצא כי 73% מהארגונים חוו לפחות חדירה או פרצה אחת אשר ניתן לייחס אותה גם לפער במיומנויות אבטחת סייבר. השירות החדש של פורטינט מסייע לכל חברה המחפשת להפחית איומים באמצעות הדרכות למודעות של העובדים בנוגע לאבטחת סייבר על ידי אספקת:   

תוכנית לימודים של מכון ההדרכה עטור הפרסים של פורטינט: השירות תוכנן על ידי מכון ההדרכה של פורטינט (Fortinet Training Institute), המספק הסמכה והדרכה בתחום אבטחת הסייבר באמצעות תוכניות שונות. מכון ההדרכה של פורטינט קיבל פרסי תעשייה רבים עבור מגוון התוכן והתוכניות שלו. השירות החדש מתבסס על תוכנית לימודים עטורת פרסים ונועד כדי לסייע לארגונים לחנך משתמשים באופן גלובלי בנוגע לחשיבות הערנות נגד איומי הסייבר המתוחכמים הגוברים וכיצד לזהות ולהימנע מליפול קורבן למתקפות סייבר.

שירות המודעות וההדרכה לאבטחת סייבר של פורטינט, צילום: יח״צ

פעילות בכפוף להנחיות NIST 800-50 ו-NIST 800-16: השירות פועל בהתאם להנחיות המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (״NIST״) – NIST 800-50 ו-NIST 800-16 – ומספק הדרכה ומודעות רבות עניין ורלוונטיות בנושאים כמו אבטחת מידע, פרטיות נתונים, אבטחה פיזית, הגנה על סיסמאות ואבטחת אינטרנט. 

הדרכה מבוססת-מודיעין: השירות ממנף את מודיעין האיומים של FortiGuard Labs, גוף המחקר של פורטינט, ומספק הדרכה אשר מוזנת על ידי התפתחויות אשר נצפו בכל נוף האיומים העולמי על ידי חוקרי החברה. הקורסים משלבים תובנות במטרה להדריך עובדים בנוגע לאיומים של היום ולמנוע מהם ליפול קורבן למתקפות הסייבר הפוטנציאליות העדכניות.    

העובדים הופכים באופן גובר למטרות של תוקפי הסייבר

העובדים יכולים לשמש כקו הגנה חזק בארגון שלהם, אך בו בזמן, אם הם לא מודעים לשיטות בהם משתמשים הגורמים העוינים, הם יכולים להציג סיכונים ולהפוך את הארגון שלהם לפגיע למתקפות. ארכיטקטורת אבטחה חזקה היא רק חלק מאסטרטגיית האבטחה של החברה וגם העובדים צריכים להיות בעלי מודעות לסייבר כדי להגן על הנכסים הדיגיטליים בעלי הערך של החברה. הדבר קריטי במיוחד היות וחוקרי FortiGuard Labs ראו עלייה של פי 10.7 במתקפות כופר בשנת 2021. בנוסף לכך, לפי ממצאי סקר גלובלי בנושא מתקפות כופר אשר בוצע על ידי פורטינט, 67% מהארגונים דיווחו כי נפגעו ממתקפת כופר. כמו כן, לפי 2021 Gartner Market Report, “אנשים משפיעים בצורה ישירה על תוצאות האבטחה יותר מאשר טכנולוגיה, מדיניות או תהליכים. ב-12 החודשים האחרונים, “הגורם האנושי” היה מעורב ב-85% מהפרצות וכמעט במחצית מהן (36%), פישינג (Phishing) היווה את סוג המתקפה העיקרי[1]“.

ככל שרמת תחכום האיומים ממשיכה לעלות, ישנה חשיבות רבה יותר לכך שהעובדים יהיו בעלי הבנה טובה של שיטות אבטחת הסייבר הטובות ביותר. כאשר שיטות התקיפה משתנות ללא הרף, חינוך ומודעות העובדים בנוגע לנוף האיומים המתפתח צריכים לעמוד בקצב. 

קידום מיומנויות אבטחת סייבר באמצעות שירות ההדרכה של פורטינט

פורטינט בנתה את השירות החדש של החברה במטרה להתמודד עם הדאגות הגוברות של מנהלי האבטחה, ה-IT והתאימות בנוגע לאיומים ושמירה על היגיינת סייבר נאותה על ידי כוח העבודה שלהם. שירות המודעות וההדרכה לאבטחת סייבר של פורטינט מפחית את הסבירות של פרצה אשר נגרמה על ידי עובד אשר הולך שולל על ידי דוא”ל מבוסס פישינג, לחיצה על קישור זדוני או הפיכה לקורבן של מתקפות הנדסה חברתית. עבור ארגונים בעלי דרישות תאימות מחמירות, השירות של פורטינט מסייע לעמוד בדרישות הדרכת תאימות רגולטוריות או תעשייתיות. 

השירות של פורטינט מבוסס על הדרכת המודעות הקיימת של החברה והוא זמין במחיר נגיש, תוך האפשרות ליצור, להשיק ולנהל קמפיינים קבועים של מודעות בצורה פשוטה עבור עובדים ומשתמשים. 

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “פורטינט מחויבת לשמור על אבטחת הארגונים באמצעות טכנולוגיה מובילה בתעשייה, לצד תוכנית הדרכה והסמכה עטורת פרסים. אנו משיקים את שירות המודעות וההדרכה לאבטחה החדש אשר תוכנן על ידי מוסד ההדרכה של פורטינט ומציעים לכל ארגון את היכולת להגן על הנכסים הדיגיטליים הקריטיים שלו מפני איומי סייבר על ידי בניית מודעות אבטחת סייבר בקרב העובדים. השירות מבוסס באופן ייחודי על מודיעין איומים המתקבל מ-FortiGuard Labs, גוף המחקר של פורטינט, כך שהעובדים לומדים ומתעדכנים בנוגע לשיטות מתקפות הסייבר המתפתחות החדשות ביותר”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן