נדל"ן בארץ

התחדשות עירונית באשדוד: הגשמה מגייסת הון מהמשקיעים לטובת הלוואה לפרויקט רחב ההיקף

סכום ההשקעה המינימלי עומד על 125,000 שקל והמועד הצפוי לפירעון ההלוואה עומד על כ- 24 חודשים בלבד. גיוס זה מהווה ביטוי נוסף לשינוי באסטרטגיה העסקית  של החברה – הרחבת פורטפוליו ההשקעות בישראל – המקבלת רוח גבית נוספת לאור משבר הקורונה

הגשמה, חברת השקעות הנדל”ן הגדולה בישראל, מגייסת הון לטובת העמדת הלוואה לפרויקט התחדשות עירונית רחב היקף באשדוד, עם היתר בניה מאושר. סכום ההשקעה המינימלי עומד על 125,000 ₪ והמועד הצפוי לפירעון ההלוואה עומד על כ- 24 חודשים בלבד. גיוס זה מהווה ביטוי נוסף לשינוי באסטרטגיה העסקית  של החברה – הרחבת פורטפוליו ההשקעות בישראל – המקבלת רוח גבית נוספת לאור משבר הקורונה.

“עם פרוץ המשבר הנוכחי הבנו כי לאור תנאי המציאות החדשים, לרבות סגירת השמיים וההתפשטות הגלובאלית של הנגיף, כדאי להביא לפתחו של ציבור המשקיעים אלטרנטיבת השקעה מקומית – פרויקטים המתנהלים בישראל, במטבע מקומי חזק, שקל להתחקות אחר התקדמותם” אומר ניר יעקובוביץ’, מנהל הפיתוח העסקי של הגשמה ומוסיף: “דווקא עכשיו, בימים שאינם ימים כתיקונם, להפנות את המשאבים פנימה, לתוך המדינה שלנו, כדי לשמש קטליזטור נוסף לגלגלי המשק המקומי – אני סבור שרבים יסכימו איתי שיש בכך ערך נוסף לערך הכספי שבכוונתנו לייצר כאן למשקיעים”

פרויקט קרן היסוד ברובע ד’ בעיר אשדוד, נבנה במסגרת התחדשות עירונית ותוכנן ע”י האדריכל בני גודמן. הפרויקט יכלול חיזוק ושיפוץ 4 מבנים קיימים ברחוב קרן היסוד שלושה בניינים של 16 יח”ד ובניין נוסף הכולל 24 יח”ד. מפרט התוכנית כולל הוספת 2.5 קומות עיליות ויחידות דיור בקומות הבניינים ובסה”כ תוספת של 65 יחידות דיור.

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 3 חדרים בגודל 82 מ”ר+ 12 מ”ר מרפסת, דירות 4 חדרים בגודל של כ- 97-119 מ”ר עם מרפסות מרווחות, פנטהאוזים ודירות גן. יזמי הפרויקט: קבוצת אחדות וקבוצת יסוד.

הגשמה תגייס מקרב משקיעיה הון לטובת העמדת הלוואה לחברה היזמית לצורך קידום הפרויקט. בעקבות משבר הקורונה והשפעתו על המשק, ולמרות שתנאי העסקה כבר נחתמו, יזמה הגשמה מו”מ מחודש מול היזמים. מהחברה נמסר כי רק אחרי שהוכנסו שינויים רלוונטיים והתנאים המסחריים שופרו לטובת המשקיעים, עלתה העסקה לגיוס.   

התחדשות עירונית באשדוד

אשדוד מצויה בתנופת בנייה בהיקפים חסרי תקדים בפרויקטים של תמ”א 38, זאת בשל קיום תנאים פיזיים והנדסיים לצד כדאיות כלכלית ורצון מובהק של העירייה בקידום פרויקטים אלו. עיריית אשדוד רואה בפרויקטים של תמ”א 38 מעבר להיותם נדרשים בהיבט הבטיחותי לעניין חיזוק המבנה ומיגונו, גם מנוע צמיחה אפקטיבי ביותר בתחום ההתחדשות העירונית. פרויקטים של תמ”א 38 הם פרויקטים מחוללי שינוי בשכונות הוותיקות.

יעקובוביץ’ מסכם: “כפי שראינו גם במשברים קודמים בעבר, יש בימים אלו פוטנציאל לרווח מעסקאות נדל”ן; זיהינו כאן חלון הזדמנויות ממשי – בזמן שגופי מימון מסורתיים ‘סוגרים את הברז’ ישנם יזמים ופרויקטים הזקוקים למימון – כך ניתן לייצר ערך למשקיע מתקופה ייחודית זו, וכאן הגשמה נכנסת לתמונה”. 

אודות הגשמה

הגשמה היא חברת השקעות פרטית המאפשרת למשקיעים פרטיים להשקיע בפרויקט נדל”ן יחד עם היזם. כך, נהנים המשקיעים מקבוצת השקעה משמעותית וחזקה, ומהאפשרות לקחת חלק בפרויקטים גדולים בתחום הנדל”ן, בארץ ובחו”ל. מאז הוקמה בשנת 2009, מנהלת ו/או ניהלה הגשמה כ-245 פרויקטים בישראל, ארה”ב, קנדה, לונדון, ברלין, הולנד ועוד, מהם 128 אקזיטים (פרויקטים שהושלמו). מועדון המשקיעים של הגשמה כולל למעלה מ 32,000 חברים.

אודות קבוצת אחדות

קבוצת אחדות שמה לה למטרה להוביל את תחום הפינוי בינוי בישראל, באמצעות רשת של

פרויקטים בפריסה ארצית. חזון החברה: להוות חממת נדל”ן, היוצרת פתרונות דיור איכותיים

הנושאים תשואה כספית, משפחתית וקהילתית. לחברה ניסיון ארוך שנים ושיתופי פעולה עם כלל המערכת הבנקאית ועשרות גופי מימון מוסדיים ופרטיים, בניהול למעלה מ- 4,000 יח’ דיור בפרויקטים יזמיים וקבוצות רכישה בפריסה ארצית.

אודות קבוצת יסוד

קבוצת יסוד הביאה את הפרויקט לכדי 100% חתימות הדיירים. להנהלת החברה פרויקטים רבים בנדל”ן וניסיון רב שנים בארץ ובחו”ל. YESOD מרכזת את פעילות החברות שבשליטתה בפרויקטים יזמיים מגוונים הכוללים בנייה חדשה, מרכזים מסחריים מניבים, השבחה של מרכזים מסחריים ועסקאות קומבינציה. בשנים האחרונות פועלת בתחום ההתחדשות עירונית הן בתוכניות לחיזוק מבנים והן להריסה ובניה מחדש. החברה פועלת החל מהתכנון האדריכלי, דרך קבלת האישורים מהרשות המקומית ומימון הפרויקט וחלה במימושו, תוך שיתוף פעולה מלא עם דיירי הבניינים הקיימים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן