חדשותנדל"ן בארץ

נכנסת להוד השרון: קבוצת ריאליטי רכשה מגרש להשבחה בדרך רמתיים

את הקרקע על שטח של כ-2 דונם, רכשה במסגרת הליך פירוק שיתוף ובכוונתה להגדיל משמעותית את זכויות הבניה הקיימות למתחם בעירוב שימושים המיועד למגורים מסחר ותעסוקה 

קבוצת ריאליטי זכתה במכרז במסגרת הליך פירוק שיתוף במגרש בשטח של כ- 2 דונם בקרן הרחובות דרך רמתיים ודרך מגדיאל בהוד השרון, זאת בתמורה ל- 81.75 מיליון שקל. על המגרש קיימים היום 4 מבנים ישנים בשטח בנוי של כ- 750 מ”ר, הכוללים מגורים, מסחר ומשרדים והמושכרים במלואם. על פי תכנית המתאר הקיימת, ניתן להקים על המגרש מגדל בגובה של 22 קומות הכולל כ- 9,000 מ”ר למשרדים ומסחר. בכוונת ריאליטי לקדם תכנית חדשה, בשיתוף חלקות סמוכות, תוך הגדלה משמעותית של זכויות הבניה זאת במטרה להקים פרויקט עירוב שימושים שיכלול מגורים, תעסוקה ומסחר.

הפרויקט ממוקם באזור העסקים הראשי של הוד השרון, שעובר היום תהליך מואץ של התחדשות עירונית, בצמידות לתחנת קו המטרו המתוכנן, ובמרחק הליכה מבנייני העירייה, היכל התרבות ובית יד לבנים. 

טל גבעוני, קרדיט: דן מנחם שותף בריאליטי 2021

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי: “הוד השרון נמצאת בתנופת התחדשות למגורים, תעסוקה ומסחר ואטרקטיבית מאוד עבור משפחות צעירות, משקיעים ועובדים. התהליך צפוי להתגבר לאחר השלמת קו המטרו, לצד תחנת הרכבת שכבר פועלת בה. הקבוצה ממשיכה במדיניות של רכישה ופיתוח קרקעות ונכסים עם פוטנציאל השבחה גבוה במרכזי הערים ואנו בטוחים שעם שיתוף הפעולה הנוכחי עם עיריית הוד השרון, נתרום רבות לפיתוח המואץ של העיר”.

ריאליטי היא קבוצת קרנות השקעה בנדל”ן הגדולה בישראל שבראשה עומדים מיכאל ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן. הקבוצה מנהלת מספר קרנות פרייבט אקוויטי ונכסים בהיקף של כ- 8.5 מיליארד שקל ונמצאת בצמיחה עקבית תוך יצירת תשואות גבוהות למשקיעיה. ריאליטי פועלת לפיתוח עירוני ומשלבת בפרויקטים השונים שלה פעילות אימפקט נרחבת, של השבחה באמצעות היבטים חברתיים וסביבתיים, לצד שיתופי פעולה עם ארגונים ורשויות. ריאליטי ביצעה בנכסיה מעל 40 פרויקטים לקהילה שכללו מעל 135 אלף משתתפים. בנוסף, ריאליטי הקימה לאחרונה זרוע מימון, במסגרתה גייסה כבר מעל למיליארד ש”ח לטובת מימון הון עצמי ליזמי נדל”ן. ריאליטי מעמידה מימון זה תוך ניצול הידע והניסיון שקיימים בקבוצה בכל הקשור להשבחת נדל”ן ולפוטנציאל המימוש של הנכסים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן