חדשות

תניה שורצברד מונתה לדירקטורית בכירה לתפעול עסקי בחברת Optimove

תניה שורצברד מונתה ל- Senior Director of Business Operations, דירקטורית בכירה לתפעול עסקי בחברת ההייטק Optimove, המפתחת ומנהלת פלטפורמה שיווקית CRM. במסגרת תפקידה תוביל תניה את ניהול תהליכי העבודה בחברה כך שהם יממשו באופן מלא ויעיל את אסטרטגיות ומטרות החברה.

תניה הצטרפה לאופטימוב לפני כעשור כאנליסטית בצוות שירותים עסקיים וליוותה את לקוחותיה של אופטימוב בניתוח התנהלות הלקוחות שלהם, תגובותיהם לתכנים שיווקיים שונים והפקת תובנות עסקיות על מנת לסייע להם לפנות לצרכנים בדרך חכמה יותר ומותאמת אישית. בהמשך קודמה לראש צוות אנליסטים ועבדה עימם על תוכניות שיווקיות מבוססות נתונים ומודלים סטטסיטיים. עם התפתחות החברה והתרחבות המשרדים בניו יורק ובלונדון היא ניהלה מחלקה של 25 יועצים ואנליסטים. טרם הצטרפותה לאופטימוב היא שימשה PMO, מנהלת תכנון פרויקטים בבנק לאומי ואנליסטית ב-Orantech. היא בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון.

פלטפורמת שיווק ה-CRM של אופטימוב משרתת 1200 מותגים בתחומי הקמעונאות, גיימינג, מסחר אלקטרוני, תקשורת, שירותים פיננסים ועוד. המערכת עושה שימוש עמוק בביג דאטה ובינה מלאכותית על מנת לנתח את העדפות הלקוחות וצרכיהם ומסייעת לחברות לייצר קמפיינים מותאמים אישית למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים, תוך שימוש בערוץ השיווק האופטימלי ומסרים אפקטיביים שיניעו אותם לפעולה. אמצעים אלו מסייעים להגדלת הרווחיות של חברות מלקוחותיהם ביותר מ-33% בממוצע והביאו לכך שהחברה דורגה במקום הראשון על ידי גרטנר העולמית בתחום תיאום קמפיינים של שיווקיים רב ערוציים. אופטימוב משמשת למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה בערוצי התקשורת השונים, כשהחברות מקבלות מידע סטטיסטי מדויק על האפקטיביות של כל פעולה. החברה מעסיקה 460 עובדים בישראל, אירופה וארה”ב ונמצאת בשלבי התרחבות וגיוס עובדים חדשים.

פיני יקואל, מייסד ומנכ”ל אופטימוב:  “תניה עובדת בחברה למעלה מעשור, ליוותה את ההתפתחות האדירה של החברה בתקופה זו וצמחה יחד איתה בתפקידים ובאחריות. הניסיון שצברה בעבודה צמודה עם הלקוחות, הבנת הצרכים שלהם והדרך בה אופטימוב מסייעת להם, הופכים אותה למתאימה ביותר לבחינה והתוויה של התהליכים הפנימיים על מנת שנוכל לספק שרות טוב עוד יותר ולסייע ללקוחותינו להגדיל את מכירותיהם ורווחיהם.” 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן