חדשות

יזם ההייטק הישראלי לירון פטרושקה, נהרג עם אשתו נעמי בתאונת מטוס בארה”ב

בגיל 33 ביצע אקזיט מרשים במיוחד כשמכר סטארט אפ שהקים ב-242 מיליון דולר

לירון פטרושקה (57) יזם הייטק ואיש עסקים, נהרג הלילה עם אשתו נעמי בתאונת מטוס קל בארה”ב. המטוס התרסק בטראקי שבצפון קליפורניה, ככל הנראה לאחר ניסיון נחיתה כושל.

היזם הישראלי התגורר עם אשתו ושלושת ילדיו בקליפורניה. הוא עצמו עבר לארה”ב בסוף שנות ה-80, ובשנות ה-90 הקים חברה למכירת שירותי תוכנת משכורות ומשאבי אנוש, ומכר אותה תמורת 5 מיליון דולרים.

ב-1999, כשהיה רק בן 33, הקים עם אשתו וגיסו חברת סטארט אפ Commercebid, שפיתחה תוכנת מכרזים למסחר אלקטרוני בין-ארגוני, ותוך 8 חודשים מכר אותה תמורת 242 מיליון דולר.

פטרושקה הוסיף לעסוק ולהשקיע בתחום ההייטק, ועד לאחרונה השקיע במיזמים שונים בישראל ובעולם.

בצעירותו  היה שחקן כדורגל בהפועל רמת-גן גבעתיים ואף זומן לנבחרת הצעירה של ישראל.

עינב חזנוולד, יו״ר מועדון הקבוצה, ספד לו: “המועדון מרכין את ראשו עם מותו של לירון פטרושקה ואשתו ז״ל. לירון גדל במועדון מגיל 10 ועבר את כל קבוצות המחלקה כולל קבוצת הבוגרים. הוא שיחק איתי בקבוצת הנוער שזכתה בגביע המדינה וכן בבוגרים. יהי זכרו ברוך!”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן