חדשותישראל

ראש הממשלה בנט נפגש עם נשיא הבנק העולמי מלפס

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש אתמול עם נשיא הבנק העולמי, דיוויד מלפס, בלשכת ראש הממשלה בירושלים. 

ראש הממשלה ונשיא הבנק נפגשו בארבע עיניים ולאחר מכן קיימו פגישת עבודה מורחבת, בהשתתפות מנכ”ל משרד ראש הממשלה, יאיר פינס, ראש חטיבת הכלכלה במשרד החוץ, אופיר קריב, מנהל תחום בנקים בינ”ל לפיתוח במשרד האוצר, אייל מדן, וכן סגן נשיא הבנק העולמי, מזה”ת ואפריקה, דירקטור בבנק העולמי, וגורמים נוספים. 

ראש הממשלה ציין את הפוטנציאל הגדול לעבודה משותפת של הבנק העולמי ומדינת ישראל. כמו כן, הגורמים שוחחו על נושאים אזוריים בעלי פוטנציאל להידוק שיתוף הפעולה העתידי בתחומי המסחר, הבריאות, האקלים, האנרגיה והמים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן