חדשותסטארטאפ ניישן

סינגפור תמנף פלטפורמת ניתוח איומים ל-IOT של ארגון הסייבר העולמי

הפלטפורמה Automated IoT Defence Ecosystem של הארגון מספקת התראות מוקדמות  לגבי התקפות סייבר על התקני אינטרנט של הדברים

סוכנות אבטחת הסייבר (CSA) בסינגפור הכריזה היום כי היא תשתף פעולה עם ארגון הסייבר העולמי (GCA) כדי למנף את פלטפורמת Automated IoT Defence Ecosystem (AIDE) כדי לעקוב אחרי איומי אינטרנט של הדברים, ולהתייחס אליהם, במטרה להגן על מרחב האינטרנט של הדברים. פרויקט זה יהיה הפעם הראשונה בה תיושם פלטפורמת AIDE בקנה מידה גדול.

המספר הגלובלי הכולל של התקני אינטרנט של הדברים צפוי לצמוח לכדי 50 מיליארד עד 2030. גידול זה מציג משטח התקפה ענק בפני שחקנים זדוניים, וזה יכול להוביל לתוצאות כמו גניבת מידע אישי ולהפרעה לשירותים על ידי שימוש בהתקני האינטרנט של הדברים כצמתי בוטנט ולבצע באמצעותם התקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS). יש צורך במוכנות יזומה כנגד איומי אינטרנט של הדברים גלובליים והתקפות המידע, כך שמדינות יוכלו להיות מוכנות טוב יותר לפני שהגל הבא של הבוטנטים יגיע לחופינו.

פלטפורמת ניתוח האיומים יכולה לספק ל-CSA נראות לגבי סוגי איומי הסייבר המתייחסים לאינטרנט של הדברים. אלו יכולים בתורם להשפיע על מרחב הסייבר של המדינה. התובנות מהפלטפורמה מאפשרות לשותפים לקבוע מדיניות, ובמקביל להגדיר אמצעים טכניים כדי להגן כנגד כיווני איום שיכולים לזרום דרך התקני האינטרנט של הדברים. התוצאה היא מוכנות טובה יותר ומרחב סייבר בטוח יותר לשימוש באינטרנט של הדברים.

“השימוש בתקני אינטרנט של הדברים גדל באופן מעריכי. CSA הציגה מספר יוזמות לשיפור אבטחת האינטרנט של הדברים, כולל סכמה ראשונה בעולם לתיוג רב שלבי של התקני אינטרנט של הדברים צרכניים – Cybersecurity Labelling Scheme. יוזמה אחרונה זו – השותפות שלנו עם GCA עם AIDE – תעזור לנו להיות מוכנים טוב יותר מפני התקפות אפשריות על התקני אינטרנט של הדברים. אבטחת סייבר היא ספורט קבוצתי שבו לכולם יש חלק לשחק. CSA תמשיך לעבוד עם בעלי עניין כדי לחפש דרכים לבניית מרחב אינטרנט של הדברים עמיד ומאובטח יותר”, אמר דייויד קו, נציב אבטחת הסייבר ומנכ”ל CSA.

האקו-סיסטם AIDE של GCA היא מרכיב מרכזי בפרויקט. מאגר גדול זה של מודיעין איומי אינטרנט של הדברים מסתמך על מלכודות דבש המופצות ברחבי העולם באופן מבוזר, ועל הזרמת נתונים של השותפים.

לדברי מר פיליפ רייטינגר, נשיא ומנכ”ל GCA, “זוהי הזדמנות ייחודית להגדיל את שיתוף הפעולה הבינלאומי של GCA ולהרחיב את רשת השותפים שלנו, מסוכנויות אבטחת סייבר ושחקני אינטרנט גדולים ועד לאקדמיה ומוסדות מחקר. פרויקט זה – והתמיכה של CSA בכללותה – הם אבן דרך מכרעת במפת הדרכים שלנו לאקוסיסטם של AIDE ובחזון ארוך הטווח שלנו בנושא אבטחת סייבר של IoT. העובדה שמאמץ זה מתרחש בסינגפור, ספינת דגל עולמית לטכנולוגיה, תסלול את הדרך להרחבת ההיקף הראשוני של הפרויקט לערים חכמות בינלאומיות אחרות”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן