בריאותחדשות

אורל-בי מציגה עולם חדש של טיפול בפה

אורל-בי מציגה עולם חדש של טיפול בפה באמצעות מכשיר פורץ דרך משלב בינה מלאכותית ב- Mobile World Congress 2022

בעוד הבינה המלאכותית מחלחלת כמעט אל כל היבט בחיים, אך הגיוני ששגרת הטיפול בפה תזכה אף היא לשדרוג. היום, ב-  Mobile World Congress לשנת 2022, אשר נערך בברצלונה, אורל-בי, Oral-B®, המותג המומלץ ביותר בעולם על ידי רופאי השיניים והמוביל במברשות השיניים הרוטטות והמסתובבות החשמליות, הכריזה על החידוש הטכנולוגי שהכניסה לאחרונה: Oral-B iO™ 10 with iOSense™ .

מכשיר iO10 החדש, עם iOSense, התוספת העדכנית ביותר לקשת iO המהפכנית, מיועדת לחולל מהפך באופן בו אנו מברישים את השיניים, וזאת מתוך חוויה מותאמת אישית, שלא הייתה מוכרת עד כה.

אל מכשיר זה נלווה מכשיר חכם ושמו iOSense, המציע הדרכה בזמן אמת, וזאת בעזרת בינה מלאכותית וחוויית צחצוח מותאמת אישית, המבטיחות חניכיים ושיניים בריאות יותר.

Oral-B® announces its latest technological innovation – iOTM 10 with iOSenseTM, Photo: Business Wire

בנג’מין בינו, סגן נשיא בכיר בחברת פי אנד ג’יי אורל קייר באירופה, אומר: “חידוש זה מייצג עידן חדש בהברשת השיניים, שהוא מעבר למברשת שיניים חשמלית. זהו שילוב בין טכנולוגיה פורצת דרך, עיצוב רצוי וביצוע מדהים. iO10 עם iOSense הוא המחויבות החדשה ביותר שלנו לבניית אקוסיסטם של בריאות דיגיטלית, מוביל בזכות הטכנולוגיות המתקדמות, הפתרונות הנגישים וכלים חינוכיים יעילים יותר לשיפור הטיפול בפה ובריאותו עבור כולם”.

“הניסויים הקליניים שלנו מוכיחים כי Oral-B® iO  מעניק ניקוי עמוק יותר של השיניים ושל החניכיים, לעומת מברשת שיניים ידנית, אך כעת, בעזרת iOSense, חוויית הצחצוח המותאמת אישית תחולל מהפך באופן בו אנו מתחברים אל בריאות הפה שלנו”, אומר מאייק סימונס, העומד בראש החברה האירופאית אורל קייר מחקר ופיתוח.

בעל בינה מלאכותית:

מכשיר iOSense החדש, המופעל באמצעות בינה מלאכותית, בכדי להדריך אינטואיטיבית את פעולת הצחצוח שלכם ולהעניק חוויית צחצוח שאין דומה לה. המכשיר ידריך אתכם:

*מתי לצחצח: iOSense  מכיל טיימר לצורך זמני צחצוח מיטביים ושעון Wi-Fi.

*היכן לצחצח: אורות iOSense האינטואיטיביים נועדו לכך שלעולם לא תפספסו ולו נקודת צחצוח אחת.

*כיצד לצחצח: יישומוןOral-B®  מנהל מעקב אחר מטרות הצחצוח שלכם ומעניק לכם משוב מותאם אישית לאחר כל צחצוח.

מכשיר iOSense הוא גם מטען מגנטי, המטעין את מברשת השיניים שלכם תוך כשלוש שעות. עבור אלו המשתמשים במכשיר “על הדרך”, המכשיר מגיע עם ערכת הטעינה הניידת Power2Go, כך שתוכלו להטעין את המברשת בזמנים הנוחים לכם.

ביצועים חכמים:

טכנולוגיית רטטי-מיקרו המהפכנית של אורל-בי מסירה פי שניים יותר פלאק בהשוואה למברשת שיניים ידנית, על מנת להעניק לכם את אותה תחושת ניקיון שאתם חשים לאחר ביקור אצל רופא שיניים, בבית, ובכך משפר את בריאות הפה ותורמת לבריאות גופכם באופן כללי. ואולם, השאלה היא לא רק מה שמכשיר iO יכול לעשות, אלא כיצד הוא גורם לכם להרגיש. השימוש במכשיר iO10 הוא באמת חוויה חושית אשר תשנה את פעולה הצחצוח מדבר שחייבים לעשות, לדבר שאתם רוצים לעשות.

בניסויים הקליניים, Oral-B® iO העניקה ניקיון עמוק יותר לשיניים ולחניכיים, ואפשרה למשתמשים לשמור ביתר קלות ויעילות על בריאות הפה. להבדיל ממברשות שיניים ידניות, משתמשי מברשת השיניים Oral-B iO  חוו:

*פי שישה יותר הסרת פלאק לאורך קו החניכיים.

*חניכיים בריאות פי שתיים תוך שבוע אחד.

*שיניים לבנות יותר תוך שבוע אחד בזכות טכנולוגיית iOTM המהפכנית.

במחקר קליני שנמשך שישה חודשים עלה כי: 

*בקרב 96% מהמטופלים המשתמשים ב- Oral-B® iO  החניכיים הפכו מלא-בריאות, לבריאות. משמע, ככל שהשימוש ב-iO נמשך זמן רב יותר, השיפור במצב הפה ניכר יותר.

*תוך שימוש בOral-B® iO-, סיכוייהם של המשתמשים להפוך את החניכיים מלא-בריאות לבריאות גדול פי 14.5, לעומת מברשת שיניים ידנית, רגילה.

* Oral-B® iO מסירה 62% יותר פלאק בהשוואה ל-Sonicare DiamondClean SMART לאורך קו החניכיים, ו-26% יותר פלאק באזורים אליהם קשה להגיע.

עיצוב Oral-B® iO 10

*המברשת זמינה בשני עיצובים בהשראת חלל, שחור קוסמוס ולבן אבק כוכבים.

*תצוגת הצבעים האינטראקטיבית מאפשרת ניווט אל יותר בין תכונות המברשת, לרבות ברכות “ברוכים הבאים”, הגדרות שפה ומבחר אופני ניקוי לרבות לחניכיים רגישות, ניקוי עמוק והלבנה.

*חיישן הלחץ החכם מדריך את המשתמש להפעיל לחץ ניקוי מיטבי. החיישן מתריע מפני לחץ יתר באמצעות אור אדום, ומציג אור ירוק כאשר הלחץ האופטימלי מופעל. כך, הוא מגביר את יעילות ראש המברשת העגול האייקוני של Oral-B® iO, אשר עוצב בהשראת כלי העבודה של רופא השיניים.

*יישומון Oral-B® מעניק משוב מותאם אישית לאחר כל צחצוח. הדבר מאפשר ניווט קל בתכונות המברשת ומאפשר הגדרה פשוטה של מערכת הצחצוח. כמו כן, הדבר מאפשר התאמה אישית של חוויית הצחצוח בתוך היישומון, וזאת באמצעות הגדרת מטרות אישיות, המתאימות לצרכים המשתנים של כל משתמש.

*יישומון Oral-B® הינו גם בעל תצוגה גרפית תלת-ממדית, וטכנולוגיית הצחצוח באמצעות בינה מלאכותית מזהה את כל האזורים בפה, ועל כן מכוונת לצחצוח מלא של כל האזורים.

*קוצב הזמן החזותי מעניק הדרכה מותאמת אישית, כך שהמשתמשים יגיעו לרמת הנקיון הגבוהה ביותר שחוו אי פעם. קוצב הזמן עוקב אחר משך כל צחצוח, כך שהמשתמשים יודעים מתי השלימו את שתי דקות הצחצוח המומלצות על ידי רופאי השיניים. אייקוני סמיילי בתצוגה מאפשרים למשתמשים לדעת אם השיגו את מטרתם.

הטמעת Oral-B® iO: הצגת Oral-B iO4, iO5

בכנס MWC 2022, Oral-B® משיקה גם את סדרות 4 ו-5 של iOTM’ , שהן חלופות זולות יותר שיכילו את טכנולוגיית iOTM החדשנית, היינו, חוויית צחצוח מעולה זמינה לכולם, בכל תקציב.

*מגיע בקשת צבעים חדשה: “די לבן”, “שחור מט”, “סומק ורדרד” או לוונדר.

*מופעל באמצעות בינה מלאכותית.

*בעל חיישן לחץ אינטואיטיבי חכם, המדריך אתכם בזמן אמת.

*ראש מברשת עגול בהשראת מכשירי הטיפול של רופאי השיניים, בעל זיפים המאופיינים ברטטי-מיקרו.

*מכיל הגדרות חכמות לצורך התאמה אישית של הניקוי.

הרגלים בריאים לטובת האנשים וכדור הארץ

השנה, בכנס MWC 2022, אורל-בי תדגיש את מחויבותה להתנעת ההרגלים היומיומיים הקטנים ביותר, כגון שימוש במברשות שיניים חשמליות, בכדי לייצר השפעה חיובית על בריאות הגוף כולו, על בריאות המשפחה כולה ועל בריאות כדור הארץ כולו. הרגלים בריאים לטובת הסביבה פירושם עולם בו כולם מכבדים את הכוכב בו אנו חיים ואת משאביו הטבעיים, תוך:

*סגירת הברז בעת צחצוח השיניים.

*מיחזור אריזות ומוצרים.

*ניתוק מטען מברשת השיניים כאשר אינו בשימוש.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן