חדשותסטארטאפ ניישן

כנס Ignite 2021 Microsoft נפתח הערב עם שורה של הכרזות בנושאי Metaverse, ענן והעולם ההיברידי

כנס Ignite 2021 השנתי של מיקרוסופט העולמית נפתח היום (ג’) ויציג למעלה מ- 90 שירותים ועדכונים חדשים. בליבת ההכרזות החדשות עומדת מחויבות להתמודדות עם המגמות העולמיות ולבחון דרכים חדשות לחיבור בין אנשים, ארגונים ורעיונות. הכנס ייפתח בנאום של מנכ”ל החברה, סאטיה נאדלה.

(חומרים שוטפים מהכנס ובכלל זה ה- Keynotes בשידור חי, תמונות וקטעי וידאו ניתן למצוא באתר מיוחד לעיתונאים – Microsoft Ignite – November 2021).

פרנק שו, סגן נשיא מיקרוסופט העולמית פרסם בלוג ובו עיקרי ההכרזות – 

החודשים האחרונים הביאו לשינויים בכל תחומי החיים והטכנולוגיה הדיגיטלית נמצאת בחזית השינוי הזה. הענן של מיקרוסופט נמצא בחוד החנית של סיוע לארגונים ולעובדיהם וללקוחותיהם לנווט את המגמות העיקריות של תקופה חדשה זו. 

Microsoft Ignite היא הזדמנות עבורנו להציג את תוצאות המאמצים שלנו על פני קשת רחבה של מוצרים במספר מגמות מרכזיות: 

  1. עבודה היברידית
  2. הגברת התקשורת בתוך ארגונים
  3. טרנספורמציה דיגיטלית
  4.  אבטחה מקצה לקצה

הפעלת ה- Metaverse 

ה-Metaverse הוא עולם דיגיטלי מתמיד המחובר להיבטים רבים של העולם הפיזי, כולל אנשים, מקומות ודברים. המאפשר חוויות משותפות הן בעולמות הפיזיים והן בעולמות הדיגיטליים. 

הענן של Microsoft מספק סט משאבים מקיף המיועד לתמיכה ב-Metaverse. יכולות IoT המאפשרות יצירת “תאומים דיגיטליים” של אובייקטים פיזיים בענן; שימוש בפלטפורמת Mesh של מיקרוסופט כדי לייצר נוכחות; ושימוש במשאבי AI כדי ליצור אינטראקציות טבעיות באמצעות מודלים של למידת מכונה של דיבור וחזון. 

שתי הכרזות חשובות הממשיכות את התפתחות ה-Metaverse:

  1. Dynamics 365 Connected Spaces: כעת ב-preview, מוצר זה מספק נקודת מבט חדשה על האופן שבו אנשים נעים ומתקשרים כמעט עם כל שטח. החל מהחנות הקמעונאית ועד רצפת המפעל, וכיצד הם מנהלים את הגהות והבטיחות בסביבת עבודה היברידית.  
  2. Mesh for Microsoft Teams: חיבור בין שתי פלטפורמות תקשורת. ניתן להשתתף בפגישה באמצעות אווטרים מותאמים אישית וחללים אימרסיביים שניתן לגשת אליהם מכל מכשיר, ללא צורך בציוד מיוחד. 

פריצות דרך בתחום ה-AI

פלטפורמות של סביבות דיגיטליות מבוססות מודלים של בינה מלאכותית המתכתבות עם צרכי המשתמש, ומשמשות למגוון צרכים ארגוניים כמו למשל פריסת סוכנים חכמים לשירות לקוחות, חילוץ מידע ממאגרי נתונים ועוד. 

Microsoft ממשיכה להרחיב את האפשרויות של מה שטכנולוגיה זו יכולה לעשות. רק לפני חמש שנים, הכרזנו על מחשב AI Hyperscale הראשון בעולם. כעת, יש לנו את מחשב העל החזק ביותר ב-AI בעולם, עם לקוחות שמשתמשים בתשתית כדי לטפל בבעיות מרכזיות. AMD, למשל, השתמשה בו כדי לעצב מעבדים מהדור הבא. חוקרים בהולנד השתמשו בו כדי לדמות כיצד COVID-19 יכול להיות מופץ על ידי חלקיקי תרסיס באיזורי צפיפות אוכלוסין. 

שירות OpenAI Azure, יעניק ללקוחות גישה למודלים רבי העוצמה של OpenAI בנוסף לאבטחה, אמינות, תאימות, פרטיות נתונים ויכולות נוספות ברמה ארגונית המובנות ב- Microsoft Azure. 

מיקרוסופט מציעה גם ללקוחות Azure OpenAI Service כדי להבטיח שהפלטים שהמודלים מספקים מתאימים לעסקים ואנו עוקבים אחר האופן שבו אנשים משתמשים בטכנולוגיה כדי להבטיח שהיא נמצאת בשימוש נכון. 

מידע נוסף על פריצות דרך בתחום AI ומוצרי Azure

Trust

מיקרוסופט מפתחת את מערכת הזהויות של העתיד, כזו שמחברת ומאפשרת לאנשים, ארגונים, אפליקציות ואפילו מכשירים חכמים לקבל החלטות גישה בזמן אמת ובבטחה באמצעות Azure Active Directory) AD), המשתרע מעבר לאבטחה וניהול גישה כעת לסיוע לתהליכי לקוחות בשיטות שיתוף פעולה חיצוניות. 

על שני עדכונים ל- Teams Connect :

  1. ערוצים משותפים של Teams מאפשרים למשתמשים להזמין צוות חיצוני להצטרף לערוץ, לתזמן פגישה משותפת לערוץ ולשתף פעולה בעבודה על קבצים. 
  2. צ’אט עם Teams מאפשר למשתמשים לשוחח בצ’אט חלק עם אנשים מחוץ לארגון. משתמשי Teams בעבודה יכולים לשוחח בצ’אט עם כל משתמש Teams עם כתובת דואר אלקטרוני אישית או מספר טלפון ולהישאר בפרוטוקולי האבטחה והציות הארגוני שלהם. 

משמעות הדבר היא שעובדים בחברות שונות יכולים לשתף פעולה כצוות מורחב אחד, ולקבל גישה רק לחומרים שהם צריכים על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

הכרזות נוספות

  1. Microsoft Loop, אפליקציה חדשה הנעה בחופשיות בין יישומים, ומאפשרת לצוותים לחשוב, לתכנן וליצור יחד סביב פרוייקט אחד. האפליקציה נועדה לרכז את כל ההיבטים הרלוונטיים – קבצים, קישורים ונתונים מאפליקציות אחרות – לסביבת עבודה אחת מסונכרנת.
  2. פלטפורמת חוויית הלקוח של מיקרוסופט, פתרון שיווקי המעניק לארגונים שליטה על נתוני הלקוחות שלהם תוך התאמה אישית, אוטומציה וניהול מסע הלקוח.
  3. Context IQ, סט של יכולות המשלב אינטגרציה בזרימת העבודה בין Dynamics 365, Office 365 ו- Teams.
  4. מספר עדכונים עיקריים ב- Azure, כולל שיפור בדרך ניהול נתונים ויישומים בסביבות היברידיות ורב-ענניות באמצעות Azure Arc.
  5. Defender for Business – פתרונות  אבטחה חדשים, לעסקים קטנים.
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן