חדשותעסקים

הייאט משלימה את רכישת Apple Leisure Group

הייאט משלימה את רכישת Apple Leisure Group ובכך הופכת למובילה עולמית בתחום נסיעות הפנאי היוקרתיים הכול כלול

ממוקמת היטב כדי ללכוד ביקוש משמעותי והולך לנסיעות פנאי עם הצעות משופרות מקצה לקצה משופרות ותיק השקעות מגוון יותר ויותר.

מחזקת את התחייבותה המורחבת למכירת נכסים להפקת הכנסות נוספות בסך 2 מיליארד דולר עד סוף 2024; משלימה באופן מלא את המחויבות הקיימת.

תאגיד המלונות הייאט (NYSE: H) הכריזו היום כי הייאט השלימה את רכישת Apple Leisure Group (ALG), עליה יצאה הודעה לפני זמן מה, אשר מספקת שירותי ניהול אתרי נופש, תיירות ואירוח יוקרתיים, מחברות מסונפות של כל אחת, מ- KKR ו- KSL Capital Partners, LLC. 

הייאט מכפילה את יריעת אתרי הנופש שלה ברחבי העולם תוך הוספת תלקיט מותג קולקציית AMR TM, הכולל מאה מלונות ואתרי נופש, הפועלים בעשר מדינות, לצד רשת המונה 24 עסקאות בפועל בצפון ובדרום אמריקה, ובאירופה. אי לכך, כעת הייאט מציעה אחת מהקולקציות הגדולות ביותר  בעולם של אתרי נופש יוקרתיים על בסיס “הכל כלול”, לרבות יעדים חדשים מבחינת הייאט, כגון אקפולקו, קורסאו, האיים הקנריים, מנורקה וסנט מרטין. באמצעות רכישה זו, הייאט הוסיפה נכסים ב-11 שווקים אירופיים חדשים והרחיבה את חותם המותג האירופי שלה ב-60%, דבר אשר חיזק את פוטנציאל הצמיחה של הייאט באזור מכריע מבחינת הביקוש לתיירות נופש עולמית.

נוסף על כך, הייאט מציעה אף יותר אפשרויות וחוויות לאורחי היוקרה שלה ולמאגר הלקוחות שלה, ואף משפרת את חווית תיירות הנופש מקצה לקצה באמצעות הכלים הבאים:

*מועדון החופשות הבלתי מוגבלות ® מקולקציית AMR TM, מועדון מנויים אקסקלוסיבי, שחבריו נהנים מתעריפים מועדפים ומהטבות אחרות תוך שימוש במתקני קולקציית AMR TM.

*חופשות ® ALG, אחד מספקי חבילות החופשות ופלטפורמות הפצת תיירות הנופש הגדולים ביותר בצפון אמריקה, אשר נותן שירות בארצות הברית, במקסיקו ובקריביים.

*אמסטר, חברה מובילה בתחום שירותי ניהול רילוקיישן.

*טרייספט פתרונות ®, פלטפורמת טכנולוגיית תיירות נופש ייחודית.

הייאט מתווה דרכים בהן תכנית הנאמנות World of Hyatt ®  ומועדון החופשות הבלתי מוגבלות של חברת ALG יוכלו להעניק ערך מוסף והטבות נאמנות ייחודיות למאגר המנויים של כל אחת מהחברות הללו. הייאט מתכננת לשלב את קולקציית AMR TM  בתכנית World of Hyatt  בשנת 2022, כך שהמנויים יוכלו להרוויח ולפדות נקודות במסלול ביותר ממאה מלונות ואתרי נופש של חברת AMR TM

“רכישת ALG על ידי הייאט מהווה רגע מכונן מבחינת המותג בלמעלה מ-60 שנות החברה, ומחזקת את המורשת שלנו כמובילה בתחום האירוח”, כך אמר מרק הופלמזיאן, נשיא ומנכ”ל הייאט. “הייאט ו-ALG הינן בעלות תלקיטי מותג המשלימים זה את זה במידה רבה מאוד, ואשר חולקים מחויבות עמוקה לחוויות עמיתים ואורחים, כאשר האכפתיות עומדת במרכז. מאז הכניסה לתחום חופשות “הכל כלול” יוקרתיות, הצומח במהירות, בשנת 2013, אנו נמצאים בעמדה אידיאלית למתן מענה ראוי לביקוש המובהק והגובר לתיירות נופש, ולהרחיב את האירוח ברמה הגבוהה ביותר שאנו נותנים לטווח רחב של תיירים חדשים. אנו נרגשים לקבל את צוות ALG אל משפחת הייאט, ומחכים לעבודה משותפת, על מנת להגיע לרמות צמיחה חדשות וליצירת ערך עבור כל בעלי העניין, לרבות בעלי המניות שלנו, הבעלים, הלקוחות, האורחים, המנויים והעמיתים”.

“היום הוא תחילת פרק חדש בחיי ALG, שבו נמשיך לבנות את הנאמנות העזה ואת המוניטין שיצרנו באמצעות מותגי ושירותי התיירות שלנו, כעת כחלק מחברת הייאט”, כך אמר אלחנדרו ריינל, מנכ”ל ונשיא, Apple Leisure Group. “אנו מאמינים בלב שלם כי נוכל להגיע להישגים רבים וגדולים יותר יחד, ואנו נלהבים לנוכח ההזדמנויות שלפנינו להרחבת המשפחה, לרבות חברי צוות ALG, אשר נרגשים להצטרף אל ארגון עולמי גדול יותר. בזכות המומחיות של הייאט כערך מוסף, אנו מצפים להאיץ את ההתרחבות שלנו תוך קבלת תיירים נוספים והפיכת חלומות חופשה לזיכרונות לכל החיים”.

אלחנדרו ריינל ימשיך לעמוד בראש ALG הצוות המנהל הנוכחי. הקבוצה תשמש כיחידה עסקית ייחודית בתוך הייאט. מר ריינל הצטרף לצוות הניהול בפועל של הייאט, וכפוף למר הופלמזיאן.

בספטמבר האחרון, היאט ממשה את התחייבות העברת הנכסים שלה, ששווים עמד על $1.5 מיליארד בשנת 2019, והניב מעל $3 מיליארד תשואה ממומשת, מאז שהושקה אסטרטגיית העברת הנכסים שלה בשנת 2017, כמיזוג פי 17 EBITDA. הייאט אף תחדש את התחייבותה להניב תשואה של 2 מיליארד דולר נוספים בתמורה ממימוש נכסים עד סוף שנת 2024.

יועצים

בקשר לעסקה, BDT & Company, LLC ו-J.P. Morgan שימשו כיועצים פיננסיים של הייאט, ו-Latham & Watkins LLP שימשה כיועצת המשפטית שלה. PJT Partners שימש כיועץ פיננסי ל-ALG, ו-Simpson Thacher & Bartlett LLP LLP שימשו כיועצים המשפטיים שלה.  Credit Suisse ו- Deutsche Bank Securities Inc.  שימשu כיועצים פיננסיים ל-KKR and KSL Capital Partners.

המונח “הייאט” משמש בהודעה זו לצורך נוחות והוא מתייחס לתאגיד המלונות הייאט (Hyatt Hotels Corporation) ו/או עבור אחד או יותר מהשותפים שלו.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן