חברות בארץ

חברת סיטי טרנספורמר, השלימה גיוס של 15.5 מיליון ₪ תוך ביקוש בהיקף כפול

בין המשקיעים האסטרטגיים בחברה קבוצת משקיעים בהובלת ברקרוזןמנכ”לקנדה-ישראל,  עמירם שור ממייסדי תעשיית ההייטק בישראל, בכירים בתעשיית ההייטק, ותאגידים מתחום התחבורה

כפי שדווח סיטי טרנספורמר, מפתחת הרכב העירוני הישראלי הראשון בעולם, תצא בקרוב להנפקה בשווי של 450 עד 600 מיליון ₪ בבורסה בתל-אביב

היקף ההשקעה בסטארט אפ עד היום עומד על כ-35 מיליון ₪, המצטרפים למענקים של הרשות לחדשנות ומשרד האנרגיה. ההנפקה תתבצע בתחילת הרבעון השני של 2021

בין היתר, השקיעו בחברה בסבבי ההשקעה האחרונים גם:  האלוף במיל’ ומפקד חיל-האוויר לשעבר איתן בן-אליהו, אסף טוכמאייר יו”ר חברת קנדה-ישראל,  רון גפני-  מנכל לשעבר של חברות ציבוריות ואיש עסקים, אלי קצבלשעבר מנכל בנק לאומי בבריטניה, עדי קרבבעברו ראש חטיבת האנרגיה העולמית של דלויט ו EY, אייל חומסקי מבעלי משרד הפרסום אדלרחומסקי וכן שחקנים מובילים בתעשיית התחבורה והאוטוטק בישראל, משקיעים אסטרטגיים מאסיה ובכירים מעולם האקדמיה.

דר’ אסף פורמוזה מנכ”ל החברה וממייסדיה, מסר: “אנו מברכים על האמון שקיבלנו מהמשקיעים החדשים והקיימים שהצטרפו בסבב הגיוס הנוכחי. סיטי טרנספורמר היא חברה שעשתה מסע מרתק וארוך בדרכה לפתח טכנולוגיה ייחודית, וכעת נמצאת בשלבי ייצור מתקדמים של הרכבים הראשונים בגרמניה. אנו מתקדמים כעת בצעדי ענק לקראת השלבים הבאים: קבלת אישורי תקינה באירופה, קידום ויישום שיתופי פעולה מסחריים ופיילוטים.”

ד”ר אסף פורמוזה צילום יח”צ

אודות הרכב

  • אבטיפוס ראשון הושלם ב 2017, פרי מאמץ של למעלה מ 3 שנות מחקר ופיתוח.
  • אורכו של הרכב 2.49 מטר, רוחבו (במצב “פתוח” בעת נסיעה עירונית): 1.40. בעת הצורך, למשל לצרכי חניה/תמרון בנתיבים צרים, הרכב “מתכווץ” לרוחב 1 מטר, כרוחב אופנוע
  • רוחב תא הנוסעים קבוע, ואינו מושפע משינוי רוחב הבסיס
  • הרכב יופץ בדגמים, תצורות  וגוונים שונים
  • מהירות מרבית (בהתאם לתקנות): 90 קמ”ש במצב “פתוח”
  • מרחק יעד לנסיעה בין טעינות: בין 120-180 ק”מ כתלות בשימוש בבקרת אקלים

אודות חברת CITY TRANSFORMER

החברה הוקמה בשנת 2014, כשמטרתה פיתוח רכבים עירוניים חשמליים זעירים, לייעול הניידות האישית, השיתופית והמסחרית בערים ברחבי העולם. ערים המתאפיינות בעומסי תנועה, מחסור במקומות חניה, נתיבים צרים וזיהום אוויר הפוגע בבריאות ובאיכות החיים.

מרכז המו”פ של החברה נמצא בישראל ובו צוות רב-תחומי הכולל פרופסור מומחה גרמני בעל מוניטין עולמי בתעשיית הרכב העולמית וממציא רכב הסמארט, דוקטורים להנדסת מכונות, מהנדסי רכב ומכונות, מעצבי רכב והנדסת-אנוש זוכי פרסים בינלאומיים, פיזיקאים, מומחי חדשנות בוגרי אוניברסיטת Singularity של נאס”א, ובכירים במערכת הבטחון לשעבר.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן