חברות בארץחדשות

מור הפכו להיות בעלי עניין בבלנדר טכנולוגיות פיננסיות

בית ההשקעות מור הפך אתמול לבעל עניין בחברת בלנדר טכנולוגיות פיננסיות. בית ההשקעות מחזיק כעת בכ – 372 אלף מניות, המהוות כ- 5.06%  מהחברה.

ד”ר גל אביב, מנכ”ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות: “אנו מברכים על כך שבית ההשקעות מור, משקיע מוסדי מוביל וצומח, הפך לבעל ענין בחברה. יש בכך הבעת אמון חזקה בפעילותה של בלנדר ובהגשמת החזון שלנו להוות גוף פיננסי חדשני ומשמעותי באירופה וישראל”.

בחודש ינואר האחרון בלנדר הונפקה בבורסה בישראל, והיא חברת פינטק בינ”ל מובילה שנרשמה בבורסה בתל אביב. החברה זכתה לביקושי יתר וגייסה בתהליך ההנפקה כ-80.5 מיליון ₪.

אודות בלנדר

בלנדר הינה חברת פינטק בין לאומית המתמחה באשראי צרכני ובאשראי בנקודות מכירה.

החברה עוסקת בפיתוח ותפעול מערכות ניהול אשראי וחיסכון בישראל ובחו”ל. החברה מפתחת ומטמיעה טכנולוגיה המבוססת על אלגוריתם שפיתחה החברה, המתבססת על כלים ומתודולוגיות מתחום הביג דאטה, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד, ומסוגלת להעמיד אשראי באופן מהיר ויעיל ובריבית מותאמת אישית ללקוח.

החברה  החלה את פעילותה בשנת 2014. מייסדי החברה הינם – ד”ר גל אביב (מנכ”ל ודירקטור), בועז אביב (משנה למנכ”ל – ראש אגף טכנולוגיה ודירקטור) וברק גור (משנה למנכ”ל – ראש אגף מוצרים ודירקטור). החברה מעסיקה כ-60 עובדים בישראל ובסניפי החברה בחו”ל.

בלנדר נמצאת בתהליך לקבלת רישיון בנקאי דיגיטאלי אירופאי לפיקדונות ואשראי (High yield savings and Consumer Credit). מתחילת פעילותה העמידה החברה מעל 665 מיליון ש”ח באשראי צרכני בארץ ובחו”ל.  בנוסף, קבוצת בלנדר מחזיקה ברישיון בנקאי אירופאי לניהול חשבונות עו”ש (EMI) ב- 29 מדינות האיחוד, בדומה ל AMEX, PayPal, and Facebook Payments.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן