חברות בארץחדשות

חברת הביטוח הראל מעבירה את מערכת ה- BW לתשתית SAP HANA בענן

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים היא חברת הביטוח הראשונה בישראל המיישמת מעבר של מערכת ה-(BW (Business Warehouse לתשתית SAP HANA על גבי ענן

חברת הביטוח הראל בחרה להעביר את מערכת ה – SAP Business Warehouse שלה לתשתית של SAP HANA בענן. הפרויקט החל מסוף שנת  2020 ועתיד להסתיים בחודש יוני 2021. היישום הנ”ל מהווה צעד נוסף לקראת המעבר של כלל מערכת החברה לפלטפורמת SAP S/4HANA. 

המעבר לתצורת HANA SAP באמצעות ענן, מאפשרת להראל יכולות וגמישות בעיבוד וניתוח נתונים כספיים וביטוחיים בפרק זמן קצר ביותר, ותוך היערכות לנהל כמות עצומה של נתונים הנדרשים לצורך עמידה בתקן הכספי הבינלאומי. IFRS17 מהלך זה מהווה ציון דרך נוסף בתפיסת החדשנות של הראל בעיבודי נתונים של מערכות ליבה, תוך שימוש בכלים ותשתיות טכנולוגיות מתקדמות. מעבר לעמידה בדרישות התקן, היישום  יביא לייעול התהליכים העסקיים והתפעוליים בהראל ויאפשר מתן מענה גמיש לדרישות עתידיות.  

הטמעת הפרויקט בהראל הינה צעד נוסף לקראת מעבר של מערכת ה-SAP בכללותה לתצורת SAP S/4HANA. המהלך יאפשר להראל להעביר מערכות ליבה ונכסים בהיקף גדול לענן הבנוי להתמודד עם כל עומסי עבודה ומאפשר צריכה לפי שימוש, תוך שמירה על הגמישות (Agile) החשובה למערך התפעול הארגוני לצד חסכון משמעותי צפוי בעלויות. יתרונות הענן הכוללים בין היתר שמירה על יציבות המערכות, רמה גבוהה של תחזוקה, יכולות גיבוי נתונים והתאוששות מאסון, יסייעו להראל להתמקד בצמיחה עסקית והשגת יעדים אסטרטגיים. 

אייל אפרת, מנכ”ל הראל המשמר מחשבים, הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: “אנו גאים להיות החברה הראשונה במגזר הפיננסי המיישמת את המעבר של מערכת ה-BW לתשתית HANA SAP בענן  אשר יעניק להראל כח מחשוב עוצמתי ויהווה בסיס ליישומים עתידיים של SAP ובכללם מעבר ל-SAP S/4 HANA. המעבר יאפשר מידה רבה של גמישות ביישום פרויקטים ושינויים רגולטורים כמו עמידה בתקן הכספי הבינלאומי IFRS17 ומייצג אבן דרך נוספת בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של הראל לצורך הענקת שירות מיטבי, מהיר ומקצועי ללקוחות הראל ולסוכניה כל זאת תוך שמירה על הרמות הגבוהות ביותר של עמידה בדרישות האבטחה”.

גיל ששון, SAP, צילם: מתן תמרקין

גיל ששון, מנהל מגזר הביטוח ב-SAP ישראל: “חברת הראל נמצאת זה מכבר בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית  והחדשנות בכלל, ואנו שמחים להוות נדבך חשוב בעשייה המשותפת ובמתן מענה לצרכים העסקיים שלה באמצעות הענן. שילוב של טכנולוגית HANA על גבי תשתית גמישה יאפשר להראל יכולות חדשנות ופיתוח עסקי מתקדמים מאוד. לראייתנו, זו אבן דרך משמעותית להמשך הטמעה של תהליכים עסקיים קריטיים בהראל בהתבסס על טכנולוגיות מובילות של SAP”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן