חדשותחוץ

התחרות הבינלאומית הגדולה בעולם ליזמות נשית בתחום ההייטק, She Loves Tech, תתקיים בקרוב בסין

התחרות בהשתתפות עשרות מיזמים נבחרים מ-30 מדינות בכל העולם

התחרות הבינלאומית הגדולה בעולם ליזמות נשית בתחום ההייטק, She Loves Tech, תתקיים בקרוב בסין בהשתתפות עשרות מיזמים נבחרים מ-30 מדינות בכל העולם.

השבוע התקיים אירוע גמר התחרות She Loves Tech Israel לשנת 2021 ב-ZOOM בו זכה המיזם, “פרדיקטה מד” שהוקם על ידי היזמית הילה פריימן-קריב, וייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית בסין.

She Loves Tech היא תחרות בינלאומית שמיוצגת בארץ על ידי ארגון “יזמיות” זו השנה החמישית. ארגון יזמיות פועל לקידום של יזמות נשית והגדלת מספר הנשים במיזמים בתחום ההיטק והביוטק והוקם על ידי היזמת הסדרתית ומנהלתTechstars TLV, הילה אוביל ברנר.

הילה אוביל-ברנר ואלין קופרמן הן נציגות הארגון הסיני בישראל. 

המיזם שהגיע למקום הראשון נבחר על ידי שופטות התחרות, יזמיות ומשקיעות מובילות ביניהן: אלה אלקלעי, סמנכ”לית פיתוח עסקי בבית ההשקעות  IBI ומנהלת האחריות התאגידית בארגון, אורית שילה, מנהלת  Google for Startups , הגר חורש, מפתחת אסטרטגיות עסקיות בחברת Salesforce, עידית גזית ברגר, מובילת תחום פיתוח הדיגיטל בעסקים במיקרוסופוט, עו”ד יעל שמעון מני, שותפה במחלקת ההייטק במשרד פרל כהן, בת שבע משה, ראש תחום פועלים הייטק בבנק הפועלים ומירב אש, ראש תחום (EMEA) למידת מכונות לפיתוח עסקים, סטארט -אפים ו- VC ב- Amazon Web Services. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן