חדשותסטארטאפ ניישן

דריו הלת’ מודיעה על חתימת הסכם עם תוכנית בריאות ארצית מובילה

ההסכם החדש משלב את הפלטפורמה של דריו בתחום הבריאות ההתנהגותית בתוכנית הבריאות המשרתת מיליוני מבוטחים

דריו הלת’ (DarioHealth Corp, נאסד”ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם אחד ממבטחי הבריאות הכלל-ארצי הגדולים בארצות הברית, לספק ללקוחותיה, מעסיקים המבטחים את עובדיהם באופן עצמאי, את הפתרון הדיגיטלי של דריו בתחום הבריאות ההתנהגותית כחלק מהצעתה ללקוחותיה בתחום זה. מבוטחים ראשוניים צפויים להצטרף לפלטפורמה ברבעון הפיסקלי הרביעי של 2021, עם גיוס מבוטחים נוספים אשר צפוי במהלך 2022. דריו תקבל תשלום חודשי עבור מבוטחים שיש להם גישה לפלטפורמה. 

שיפור בהנגשת טיפולים בתחום בריאות הנפש נמצא בעדיפות עליונה אצל חברות הביטוח, היכולת לספק טיפול באמצעות טכנולוגיה ממלא תפקיד מרכזי בהרחבת קשרי המבטח המסורתיים. התוכנית הארצית בחרה בפתרון הדיגיטלי של דריו לשיפור הגישה, באמצעות שימוש בפלטפורמה של דריו בתחום הבריאות ההתנהגותית, כנקודת גישה דיגיטלית מרכזית המחברת את מבוטחי התוכנית עם הכלים של דריו, הדרכות וחבילת המשאבים המלאה בתחום הבריאות ההתנהגותית הכלולה בתוכנית.

האינטגרציה תסייע גם בשיפור חוויית המשתמש עבור מבוטחי התוכנית, הודות לגישתה של דריו הדוגלת בטיפול המבוסס על התאמה אישית גבוהה. יכולות הסינון והמיון של דריו, המבוססות על בינה מלאכותית, מאפשרות לספק למבוטחים מערך של אפשרויות טיפול המותאמות אישית לצורכיהם.

“בריאות הנפש היא תחום מורכב המתאפיין בחסמים המונעים טיפול. אנו נרגשים לשתף פעולה עם תוכנית הביטוח על מנת לסייע בפתרון בעיות אלו ולתמוך במימוש החזון שלהם לטיפול נגיש ואפקטיבי יותר אשר יספק תוצאות טובות יותר ללקוחות שלהם,” אמר ריק אנדרסון, נשיא ומנכ”ל צפון אמריקה בדריו הלת’. “הסכם זה מהווה אבן דרך לדריו ויש לו את הפוטנציאל להניב לחברה הכנסות שנתיות בהיקף של מיליוני דולרים ובעוד שותפות זו מייצגת הזדמנות משמעותית בפני עצמה, אנו מאמינים כי היא רק אחת מתוך מגוון הזדמנויות פוטנציאליות רבות עם לקוח זה”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן