חדשותישראל

מכון היצוא ובנק הפועלים ממשיכים לפרוץ לשווקים חדשים במדינות המפרץ

המשלחת העסקית של מכון היצוא ובנק הפועלים לאבו דאבי ודובאי Beyond Business יוצאת לדרך

המשלחת בראשות, ראובן קרופיק, יו”ר בנק הפועלים, דב קוטלר, מנכ”ל הבנק ואדיב ברוך, יו”ר מכון הייצוא, ובה כ-200 אנשי עסקים ישראלים בכירים תסייר ותיפגש עם גורמי ממשל בכירים, גורמים בכירים המנהלים את קרנות העושר של המדינה ואנשי עסקים בכירים מקומיים, בין התאריכים: 17-20/10.

המשלחת צפויה לקדם עסקים במספר אירועים, פאנלים וסיורים מקצועיים ומפגשים עם בכירי העולם העסקי והממשל של איחוד האמירויות, במגוון תחומים כגון: היי טק, אגרוטק, אנרגיה וקלינטק, פינטק, פודטק, בריאות, מים, סייבר, בנייה, תעשייה ותחבורה חכמה.

להלן פירוט האירועים, פאנלים וסיורים מקצועיים שיתקיימו במסגרת הפעילות של המשלחת באבו דאבי ודובאי ויועברו בשידור חי:

פורום העסקים ישראל-אבו דאבי, יום ראשון ה-17/10 בשעה 15:00 (שעון ישראל).

פורום העסקים ישראל-אבו דאבי יתקיים באבו דאבי והוא פותח למעשה את הפעילות של המשלחת העסקית של מכון היצוא ובנק הפועלים באיחוד האמירויות.

בפורום ישתתפו: ראובן קרופיק, יו”ר בנק הפועלים, דב קוטלר, מנכ”ל בנק הפועלים, אדיב ברוך, יו”ר מכון היצוא, שר המסחר של איחוד האמירויות, מר תאני אחמד אל זיודי( Thani Ahmed Al Zeyoudi), יו”ר לשכת המסחר של איחוד האמירויות, מר עבדולה אל מאזורי (Abdullah M. Al Mazrui) ויו”ר משרד ההשקעות של אבו דאבי ADIO, מר מוחמד עלי אל שורפה (Mohammed Ali AL Shorafa), השגריר הנכנס של ישראל באיחוד האמירויות, מר אמיר חייק

בנוסף, בפורום ישתתפו מאות אנשי עסקים ישראליים מובילים שהגיעו לאבו דאבי כחלק מ-Beyond Business, משלחת עסקית של בנק הפועלים ומכון הייצוא לצד גורמי ממשל ואנשי עסקים בכירים מאיחוד האמירויות, כולל מנהלי קרנות העושר והקרנות המשפחתיות באמירויות.

הפורום יכלול מפגשים אחד על אחד של בכירים ישראליים ומאיחוד האמירויות בהם יסכמו שנה לחתימת הסכמי אברהם בין ישראל ואיחוד האמירויות ויציגו את ההזדמנויות והאתגרים בשותפויות העסקיות וכן סיפורי הצלחה מרכזיים.

כמו כן, הפורום יכלול הופעה של תמיר גרינברג הזוכה בגמר הכוכב הבא וואלרי חמאתי שהגיעה למקום השני בגמר אשר יבצעו את הדואט המרגש שלהם מהתוכנית לשיר “הללויה”.

פורום הפינטק והסייבר של ADGM – אזור הסחר הפיננסי של אבו דאבי, יום שני 18/10 בשעה 8:00 בבוקר (שעון ישראל).

חברי המשלחת העסקית Beyond Business של בנק הפועלים ומכון הייצוא ישתתפו בפורום הפינטק והסייבר של ADGM – אזור הסחר הפיננסי של אבו דאבי, איחוד האמירויות.

(ADGM (ABU DHABI GLOBAL MARKET הינו אזור סחר פיננסי מוביל שמרכזו בבירת איחוד האמירויות אבו-דאבי. הסוכנות הממשלתית לעידוד פעילויות פיננסיות באמירויות יחד עם הבנק המרכזי של האמירויות, מהווים גורם מרכזי הממצב את אבו-דאבי כמרכז עסקים ומסחר עולמי, ומקשר בין הכלכלות המתפתחות של המזרח התיכון, אפריקה ודרום אסיה, לבין שאר העולם. 

הפורום המיוחד ב- ADGM ייערך בראשות ראובן קרופיק, יו”ר בנק הפועלים, דב קוטלר, מנכ”ל הבנק ואדיב ברוך, יו”ר מכון הייצוא והשתתפו בו אנשי עסקים ישראליים מובילים לצד גורמי ממשל ואנשי עסקים בכירים מאיחוד האמירויות.

הפורום יפתח בדברי ברכה של ג’ומה אל חמאלי, מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ב-ADGM, דב קוטלר, מנכ”ל בנק הפועלים ושל היזם הישראלי יוסי ורדי. לאחר מכן התקיימו פאנלים מקצועיים במגוון תחומים בהשתתפות אנשי עסקים ישראליים מובילים לצד גורמי ממשל ואנשי עסקים בכירים מאיחוד האמירויות, כגון: הדרך הנכונה ביותר עבור אנשי עסקים ישראליים לחפש ולבצע השקעה באבו דאבי, היתרונות בהשקעה במיזם באיחוד האמירויות, הזדמנויות השקעה פיננסיות, סביבה רגולטורית חיובית ופאנל סיכום שנה הסכמי אברהם ובו סקירה של נקודות השיא העיקריות וההזדמנויות העתידיות למסחר ולהשקעה בשירותים פיננסיים. 

בנוסף, הפורום יכלול הצגת המועמדות של 6 חברות ישראליות ל-“The Search” תחרות הפינטק היוקרתית שמתקיימת השנה באבו דאבי ומאתרת את הסטרטאפים המובילים בכל העולם בתחומי הפינטק והסייבר. הסטארט אפים הישראליים שהציגו בתחרות: Nayax, Blender Financial Technologies, TenureX, CRiskCo Israel Ltd, Neema ו-ThetaRay. ולבסוף יוכרז הסטארט הישראלי שיבחר להשתתף במעמד הגמר של תחרות “The Search” היוקרתית.

אירוע חשיפת הביתן הישראלי באקספו 2020 דובאי למגזר העסקי, יום שלישי 19/10 בשעה 17:00 (שעון ישראל).

ראובן קרופיק, יו”ר בנק הפועלים, דב קוטלר, מנכ”ל הבנק, אדיב ברוך, יו”ר מכון הייצוא, רון תומר, מנכ”ל נשיא התאחדות התעשיינים ואלעזר כהן, מנהל הביתן הישראלי באקספו יחשפו את הביתן הישראלי באקספו 2020 דובאי למגזר העסקי.

באירוע ישתתפו חברי המשלחת העסקית Beyond Business של בנק הפועלים ומכון הייצוא וייחשפו לראשונה לתוכנית העסקית של הביתן הישראלי המרהיב בתערוכת אקספו 2020 דובאי. 

האירוע יכלול: קוקטייל, מיצג של הביתן הישראלי, טקס גזירת סרט לציון פתיחת האירועים העסקיים בביתן וסיורים בביתנים אחרים באקספו 2020 דובאי. 

כמו כן, חברי המשלחת העסקית של מכון היצוא ובנק הפועלים לאבו דאבי ודובאי Beyond Business ייקחו חלק בסיורים ופורומים מקצועיים במגוון רחב של תחומים:

פורום תשתיות, תעשיה, מסחר, לוגיסטיקה יצוא ויבוא KIZAD – KIZAD זהו מרכז המסחר, הלוגיסטיקה והתעשייה של איחוד האמירויות, חלק מנמל אבו דאבי ואזור הסחר החופשי. במרכז טרמינלים של גז, נוזלים, מכולות, תעשיית הרכב, משלוחים וקרגו. זהו ביתם של 600 חברות בסקטורים שונים כולל: חקלאות, מזון, פולימרים, מתכות,  אוטומוטיב, פרמה, גז ודלק, לוגיסטיקה ועוד. בפורום המשתתפים יעשו היכרות עם KIZAD והתוכניות של הממשלה האמירתית לחיזוק הכלכלה באבו דאבי 2030, פגישות B2B ושולחנות עגולים עם החברות היושבות ב- KIZAD, מסלול סטארט אפים בתחום הלוגיסטיקה ונמלים, סיור של כשעה בנמל חליפה והאזורים הלוגיסטיים של  KIZAD.

פורום נדל”ן ותיירות – Miral Group at Yas Island – MIRAL הינה חברת פיתוח אשר חיזקה את המוניטין של האמירויות כיעד תיירות עולמי עם אטרקציות ייחודיות ותשתית ברמה עולמית. החברה נבחרה על ידי הממשלה לפתח את אזור YAS ISLAND באבו דאבי על מנת להפוך את האי לאזור התיירותי מספר 1 במזרח התיכון. בין היתר ישולבו באי פארקי השעשועים הצומחים ביותר בעולם כדוגמת: world sea, הפארק של וורנר ברדרס, פארק פרארי ועוד, דבר שביסס את מעמדה של האמירות כמיקום מעולה להשקעות בינלאומיות.

פורום חקלאות, מים וביטחון תזונתי ADAFSA – ADAFSA – הרשות הממשלתית האחראית על פיתוח תחום החקלאות ומזון בר קיימא, הגנה על בריאות בעלי החיים והצמחים ושיפור הביטחון הביולוגי על מנת להשיג ביטחון תזונתי. בנוסף, הרשות אחראית על הפרויקטים והמכרזים של המדינה, הכנת תוכניות, שותפויות והשקעות עם קרנות השקעה ומשקיעים מהמגזר הפרטי. בתוכנית המשתתפים ייחשפו ל-ADFSA כולל תחומי פעילות והזדמנויות עסקיות למשתתפי הפורום, שולחנות עגולים על פי תחומי הפעילות של הרשות במשותף עם הסקטור הפרטי.

פורום בריאות – DOH בשיתוף G42 HEALTH – DOH – הגוף הרגולטורי של תחום הבריאות המגדיר את האסטרטגיה של מערכת הבריאות, עוקב ומנתח את מצב הבריאות של האוכלוסייה ואת הביצועים של המערכת. המחלקה אחראית על שיתופי פעולה עם בתי חולים ברחבי העולם, תכניות החדשנות בתחום הבריאות, השקעות בבריאות, בניית תכניות לרפואה דיגיטלית באבו דאבי ועוד. בפורום המשתתפים ייחשפו ל-DOH וההזדמנויות העסקיות בשיתופי הפעולה, פאנל עם החברות על עולם הבריאות לאחר הקורונה, שולחנות עגולים עם הסקטור הפרטי ובתי החולים על פי הסקטורים המצוינים למעלה. 

במסגרת פורום הבריאות יתקיימו סיורים:

  1. RAFED (חברת הרכש בתחום הבריאות של אבו דאבי) – ביקור במכולות הלוגיסטיות של ״קונסורציום התקווה״ שהוקם באבו דאבי להפצת חיסוני 19-Covid ברחבי העולם, כולל פתרונות לשרשרת האספקה עבור הובלת החיסונים, תכנון ביקוש, מיקור, הדרכה ותשתיות טכנולוגיות דיגיטליות.
  2. Health G42 (זרוע הבריאות של מובאדלה) – סיור במעבדות Biogenix של Health G42 זרוע הבריאות של קרן מובאדלה ממוקמות בעיר בת קיימא מסדר, פועלות בסטנדרטים ביוסטיפטיים ברמה 3 ועומדות בסטנדרטים של הליכי בדיקה איכותיים ותהליכים מהירים ויעילים. G42 ערכה את הניסויים הקליניים לחיסון לקורונה, והקימה באמצעות Labs Biogenix את מרכזי הבדיקות לקורונה ברחבי האמירויות.

פורום קלינטק ואנרגיה – Masdar – MASDAR חברת האנרגיה המתפתחת של מובאדלה הקימה את מאסדר סיטי – החזון החלוצי של אבו דאבי לעיר העתיד, כעיר האקולוגית הכי בת-קיימא בעולם, והיא מובילה בתחום של פיתוח טביעת רגל ירוקה עבור ערים שעוברות תהליך עיור מהיר, ומהווה מודל לאופן שבו ניתן להפחית את כמויות צריכת האנרגיה, המים והאשפה. הפורום יכלול סיור במאסדר סיטי, הכרות עם ההזדמנויות העסקיות הקימות בעיר ועם הישויות השונות הקימות בה סיור ומפגש עם סימנס אנרגיה במאסדר סיטי ומפגשים עם חברות נוספות בתחום האנרגיה.

פורום עסקים הודו – ישראל – איחוד האמירויות – בעקבות החלטה אסטרטגית של ממשלת הודו, דובאי הופכת למרכז הפעילות מול מדינות המזרח התיכון כולל ישראל. בפורום יתקיים מפגש עם קהילת מקבלי ההחלטות ההודים בדובאי לקידום שיתופי פעולה עם התאגידים ההודים הגדולים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן