חברות בארץ

הסטרטאפ Meditemi זכה במקום הראשון של סטרטאפ השנה 2020 של קרן מגדלי הים התיכון ventures

הרובוט שיחליף את המטפל של ההורים שלכם

אתמול, 5.1.2020, התקיימה תחרות סטרטאפ השנה 2020 של קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES, הקרן הראשונה בישראל שמשקיעה במתן פתרונות טכנולוגיים לבני הגיל השלישי. לגמר התחרות הגיעו חמישה יזמים ישראליים שהציגו סטרטאפ שמטרתו לפתור בעיה נקודתית של גיל השלישי. מבין הסטרטאפים: Sit and Stand- מושב שמאפשר לעבור ממצב ישיבה לעמידה, של היזמים: גל גולדנר, מייסד ומנכ”ל, יפתח גבע, מייסד, חיות יוגב, מנהלת שיווק ואלעד רום, מנהל התפעול; Effectivate- אפליקציה לשיפור הזיכרון, של היזמים: שי גרנות- שותף מייסד ומנכ”ל, יעל גילוץ, שותפה מייסדת ומנהלת מדעית; Clanz- שבב שמזהה קולות זעקה בגני ילדים ובמוסדות של קשישים, של היזמים: רומי גובס, מנכ”לית, נבו אלמלם, CTO, קרן אטיקן, VP Product; WeCare- אפליקציה לניהול אורח חיים של חולה אלצהיימר, של היזמים: אורלי ירוחם, שותפה מייסדת ומנכ”לית, רועי שמעון כהן, CTO ושותף מייסד. חבר השופטים של התחרות הורכב ממוטי קירשנבאום, יו”ר הדירקטוריון מגדלי הים התיכון, יאיר סרוסי, דירקטור מגדלי הים התיכון ואחד היזמים של הקרן הטכנולוגית VENTURES, ד”ר יעל בנבנישתי, מנכ”לית קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון VENTURES, נטלי מאירי, מנכ”לית 8200 אימפקט, טל קרתן, מנטור ומרצה בינלאומי בעולם היזמות, פרופסור דן ג’וסטו, מנהל מערך הגריאטריה תל השומר והדיירים במגדלי הים התיכון. במקום הראשון זכה הסטרטאפMeditemi , הרובוט שמחליף מטפל, של היזמים הישראלים: רפי אבירם, מנכ”ל הסטרטאפ ודן שקרק, מנהל פיתוח, אשר יטוסו לתחרות הבינלאומית בלונדון Longevity Leaders World Congress  באפריל 2020, ואולי יזכו בסטרטאפ המבטיח של השנה. 

ד”ר יעל בנבנישתי, מנכ”לית מגדלי הים התיכון VENTURES:

“בעשור האחרון נראה כי תחום הפתרונות הטכנולוגיים לבני הגיל השלישי תופס תאוצה בכל העולם, כאשר מדובר בתעשייה ענפה ומובילה שרואה את הפוטנציאל העסקי והערכי בפיתוח מענים מבוססי טכנולוגיה לאתגרי הזדקנות  האוכלוסייה.  הקרן שלנו, ששמה לה למטרה לקדם ולשפר את איכות חייהם של בני הגיל השלישי בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ארגנה ולקחה חסות על התחרות על מנת להכיר לעולם את הטכנולוגיות הישראליות, ולמצב את ישראל כמעצמת הייטק ככלל, ומובילה בפיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי בפרט. אנחנו מאוד נרגשים להוביל את התחרות בפעם השנייה ברציפות, ושואפים לקיים תחרויות נוספות גם בשנים הבאות, על מנת לקדם יזמים ישראליים בעולם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן