חדשות

קבוצת Travelier רוכשת את חברת הטרוול-טק הברזילאית DeÔnibus

Travelier, קבוצת הטרוול-טק המובילה בעולם בתחום התחבורה הבין עירונית באמצעות רכבות, מעבורות ואוטובוסים, הודיעה היום על רכישת החברה הברזילאית DeÔnibus, המפעילה פלטפורמה מובילה לרכישת כרטיסי אוטובוסים בברזיל. מדובר במהלך אסטרטגי המחזק את מעמדה של טרווליר באמריקה הלטינית ומאפשר לקבוצה לתפוס פוזיציה מובילה בקטגוריה זו.

קבוצת טרווליר מאפשרת הזמנת כרטיסי נסיעה אונליין ב-450 אלף מסלולי נסיעה שונים של אוטובוסים, רכבות, מעבורות והסעות פרטיות בלמעלה מ-120 מדינות. הקבוצה מאגדת, ביחד עם הרכישה החדשה, שבע חברות טרוול-טק הפועלות בדרום אמריקה, במזרח הרחוק ובאירופה, ארבע מהן נרכשו במהלך צמיחה מהיר לאורך שנתיים, תוך כדי התאוששות ענף התיירות העולמי ממשבר הקורונה. הקבוצה מעסיקה כעת מעל 600 עובדים, מתוכם למעלה מ-100 במטה הקבוצה ובמרכז הפיתוח בישראל.

ברזיל מהווה אזור גיאוגרפי עם פוטנציאל משמעותי עבור שוק כרטיסי התחבורה בעולם הדיגיטלי. שוק הנסיעות באוטובוסים בברזיל הוא מהגדולים ביותר בעולם, המניב הכנסות שנתיות של 2 מיליארד דולר. 50% מכל הרכישות הבינלאומיות של טיסות פנימיות, בתי מלון ואירוח ומוצרי תיירות אחרים בברזיל נעשים באינטרנט, אך רק 30% מכרטיסי האוטובוס נרכשים דרך ערוצים מקוונים, כך שיש בשוק פוטנציאל צמיחה עצום המחזק את החזון של טרווליר לתפוס נתח שוק משמעותי באזור.

DeÔnibus הוקמה בשנת 2012 תחת השם “Brazil By Bus” על ידי ברנו מוראס, מנכ”ל החברה ומריאנה מלווריה, ראש מחלקת טכנולוגיה, מוצר ושירות לקוחות. בשנת 2018 שינתה החברה את שמה ל-DeÔnibus בכדי להתאים לקהל המקומי. החברה עובדת מול 300 ספקים מקומיים ופועלת ב-36 אלף מסלולי נסיעה שונים עם כיסוי גיאוגרפי של 80% משטחה העצום של ברזיל. באתר החברה מבקרים מעל ל-30 מיליון אנשים שונים בשנה והיא רושמת שיעור צמיחה מרשים של 50% בשנה.

במסגרת מהלך הרכישות של חברות טרוול-טק בעולם, רכשה טרווליר לפני כשנתיים את Plataforma 10, המותג הגדול ביותר בארגנטינה לרכישת כרטיסי תחבורה באופן דיגיטלי. שילוב שתי החברות האלו בדרום אמריקה מאפשר לטרווליר לקבל לכיסוי מקיף בכל אמריקה הלטינית.

הקבוצה מפעילה hub טכנולוגי הממוקם בישראל עם צוותי פיתוח ודאטה. בזכות היתרון הטכנולוגי, טרווליר מאפשרת לכל אחת מחברות הבת להתחבר עם API פשוט ולאפשר מכירה צולבת בין כל החברות ובכל יעד בעולם. מטרת ה-Centralized hub היא לאפשר חיבור קל גם עבור סוכנויות נסיעות מקוונות (OTAs) ושותפים המציעים מוצרים משלימים, הכל באמצעות אינטגרציה פשוטה וסטנדרטית.

נועם טויסטר, מייסד משותף ומנכ”ל טרווליר: “הרכישה של DeÔnibus  עומדת בקנה אחד עם החזון של טרווליר לחזק את מעמדה כמובילה הגלובלית בתחום התחבורה הבינעירונית באמצעות רכבות, מעבורות, אוטובוסים והסעות פרטיות. החלטנו על הרכישה לאחר תהליך של חקר השוק הברזילאי, השחקנים, האתגרים והפוטנציאל העסקי ועל רקע העמדה החזקה של של DeÔnibus  בשוק הברזילאי וההתאמה התרבותית לקבוצה. אנחנו פועלים להביא לענף התחבורה הבין עירונית את המהפכה הדיגיטלית שעברה על ענפי הטיסות והמלונות, כך שכל הנוסעים יוכלו להזמין מראש ובקלות מקום ישיבה ביום ובשעה שמתאימים להם, וחברות התחבורה תוכלנה להערך ולהתאים עצמן בהתאם לביקושים.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן