חדשות

שיתוף פעולה ישראלי בתחום הסייבר

אקווה סקיוריטי ואורקה סקיוריטי יספקו ללקוחות משותפים אבטחה מובנית בענן הטובה מסוגה

שיתוף הפעולה האסטרטגי עונה על צרכי אבטחת הענן של הלקוחות ומספק אבטחה יזומה ומניעתית באמצעות נראות והערכת סיכוני ענן המובילות בעולם יחד עם הגנה על עומסי עבודה בזמן אמת

אקווה סקיוריטי (Aqua Security), החלוצה בתחום אבטחת סביבות ענן, ואורקה סקיוריטי (Orca Security), המובילה באבטחת ענן ללא סוכנים (agentless), הכריזו על שותפות חדשה כדי לספק אבטחה מובנית בענן הטובה מסוגה באמצעות אינטגרציה עמוקה בין הפלטפורמות שלהן. הלקוחות המשותפים של החברות ירוויחו מהשילוב העוצמתי של נראות ואבטחת סביבות ענן המסופקות על ידי הפלטפורמה של אורקה, יחד עם הגנה בזמן אמת שמציעה הפלטפורמה של אקווה וכל זאת בסביבות מרובות עננים ובסביבות של ענן היברידי.

הלקוחות המשותפים של אקווה ואורקה יקבלו נראות והגנה בזמן אמת. הגישה ללא סוכן של אורקה סקיוריטי מספקת נראות ואבטחה רציפה הכוללת את תשתית הענן, שירותי ענן (קונטיינרים ועוד), נתונים, זהויות ונכסים קריטיים אחרים עם תהליך onboarding קל וזמן מהיר לקבלת ערך. באמצעות שימוש בפתרון הגנת זמן אמת המתקדם של אקווה, הלקוחות המשותפים יקבלו גישה להגנת איומים מפני מתקפות ידועות ולא ידועות המתמקדות בשירותי ענן  פעילים ויוכלו לראות את נתוני ההתראות הקריטיות בתוך הפלטפורמה של אורקה.

היכולות המרכזיות של הגנה בזמן אמת של אקווה סקיוריטי, המשולבות עם יכולות הנראות של אורקה סקיוריטי כוללות: נראות משופרת שלסביבות מרובות-עננים ואפשרות לראות את הנתונים של אקווה ואורקה במקום אחד; הגנת זמן אמת של אקווה מאפשרת לנטר ולהגן עלשירותי ענן בזמן אמת; ההתראות של אקווה מופיעות בפלטפורמה של אורקה בזמן התרחשותן; תעדוף סיכונים ושימוש בנתונים מועשרים שלאקווה כדי להבין את ההשפעה על סביבת הענן. בנוסף לכך, קיימות יכולות של אקווה למניעת שינויים והיכולת לחסום באופן כירורגי תוכנותזדוניות התוקפות שירותי ענן באמצעות איתור התנהגות זדונית בזמן אמת.

“האבטחה הטובה מסוגה פירושה שילוב החוזקות של שני פתרונות שונים”, אמר דרור דוידוף, מנכ”ל ומייסד-שותף, אקווה סקיוריטי. “אקווה ואורקה עושות זאת בצורה רציפה כדי לענות על דרישת הלקוחות לאבטחה מובנית בענן המובילה בשוק. הנראות העמוקה של אורקה יחד עם אבטחת הקונטיינרים המתוחכמת ובעלת יכולת הגדילה של אקווה יאפשרו ללקוחות ליהנות מגישה הוליסטית לאבטחת ענן משופרת”. 

“כאשר אנו משתפים פעולה עם מאות ארגונים ברחבי העולם כדי לאבטח את סביבות הענן שלהם, אנו מחויבים לספק אקו-סיסטם פתוח של טכנולוגיות הענן המובנה הטובות ביותר”, אמר גיל גרון, מנכ”ל ומייסד-שותף, אורקה סקיוריטי. “השילוב של הגנת זמן הריצה של אקווה סקיוריטי בפלטפורמה של אורקה, יחד עם התוכניות שלנו להמשיך לשפר את קבוצת הפיצ’רים הזאת, מציעים ערך רב יותר ללקוחותינו המשותפים”.

“אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני הצוות שלי השנה הוא לראות את רוחב פעילות הענן שלנו ברחבי העולם ובמקביל, לאבטח את נכסי הענן הקריטיים ביותר שלנו”, אמר חאירו אוראה, מנהל אבטחת מידע גלובלי ראשי בקבוצת רויאל קריביאן. “הצוות שלי ואני ערכנו חיפוש מקיף כדי למצוא את פתרון אבטחת ענן המתאים כדי לזהות ולעצור איומים מובנים בענן. השילוב בין אקווה ואורקה היה היחיד שכיסה את מקרי השימוש שהיינו צריכים כדי לאבטח את סביבת הענן שלנו. השווינו בין כלים ו’פלטפורמות’ של כמעט תריסר ספקים, אבל זאת הייתה האפשרות היחידה שיכולה לעזור לצוות שלי לנהל ולהגן על סביבות הענן שלנו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן