נדל"ן ותשתיות

הדר גולדמן רוכש חווה סולארית בכפר הירוק ב-20 מיליון דולר

האסטרטגיה של גולדמן השקעות המחזיקה ומנהלת מתחמי דיור למגורים בארה”ב בהיקף כולל של אלפי דירות – להפוך את כל נכסי הנדל”ן של החברה לאוטונומיים מבחינה אנרגטית

החווה הסולארית בכפר הירוק סמוך לצומת גלילות הוקמה במהלך 5 השנים האחרונות בשיתוף הכפר הירוק ועופר שטיינברג מערכות סולאריות ומספקת חשמל נקי מאנרגית שמש לחברת החשמל ולכפר הירוק עצמו במסגרת חוזה עד שנת 2043 לפחות. המערכות הסולאריות הפועלות באתר בכפר הירוק הינן מבית סולארדג’ והחוות מיועדת להגיע ליכולת ייצור של 10 מגה וואט.

ההיקף הכספי של העסקה עומד על 20 מיליון דולר, והיא מומנה באמצעות הון עצמי של גולדמן השקעות, חברת ההשקעות של הדר גולדמן ובאמצעות בנק הפועלים.

גולדמן השקעות מחזיקה ומנהלת מתחמי דיור למגורים (מולטי פמילי) בארה”ב בהיקף כולל של אלפי דירות. הרכישה משתלבת באסטרטגיה של גולדמן השקעות להפוך את כל נכסי הנדל”ן של החברה לאוטונומיים מבחינה אנרגטית. מתחמי המגורים של החברה בטקסס שטופת השמש מתאימים במיוחד לתפעול באמצעות אנרגיה סולארית. באתרי החברה בצפון ארה”ב שזוכים לפחות חשיפה לשמש בממוצע נבחן שימוש בסוללות מתקדמות לאגירה של אנרגיה חלופית, לרבות סוללות מתוצרת Tesla.

הדר גולדמן: “גולדמן השקעות מתמחה בהשבחה של נדל”ן מניב באמצעות טכנולוגיה. כך למשל, אפליקציה ייעודית לניהול הקשר עם הדיירים במתחמי המגורים של החברה תורמת לשיפור שביעות הרצון של הדיירים ובמקביל מספקת לנו בזמן אמת מידע רב על הדייר – המשפרים משמעותית את קצב התחלופה של הדיירים ואת שיעורי התפוסה.

חוות סולארית דומה מאוד לנדל”ן מניב מבחינת מבנה העסקה וניהול המימון. אנו פועלים להפוך את כל מתחמי המגורים של גולדמן השקעות לאוטונומיים מבחינה אנרגטית, בדגש על אנרגיות נקיות ומתחדשות”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן