נדל"ן ותשתיות

יזמית הנדל”ן ICR תקים פרויקט מגורים יוקרתי במתחם ההסתדרות בגבעתיים, במסגרת הליך של התחדשות עירונית

מורדי שבת, מנכ”ל יזמית הנדל”ן ICR מבית ישראל קנדה וראם מגורים, הודיע היום כי החברה החתימה כ-85% מבעלי הדירות הקיימות במתחם. ישראל קנדה, החברה האם, הוציאה דיווח לבורסה

מורדי שבת, מנכ”ל ICR מבית ישראל קנדה ראם מגורים: “גבעתיים תיכנס בקרוב לתנופת בנייה אדירה ותמשוך אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. אנו ב-ICR שמחים לקחת חלק משמעותי ומרכזי בתוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה ביותר בגבעתיים. מתחם ב’ ברח’ ההסתדרות הינו פרויקט דגל אותו תבנה החברה בגבעתיים, שיכלול 333 יח”ד ב-3 מגדלים, ושיהפכו את האזור הוותיק לחדשני ומבוקש.”

עוד הוסיף מורדי שבת: “השילוב של התחדשות עירונית תוך שמירה על רווחת בעלי הזכויות שהינם שותפים מלאים לדרך, יאפשר להם לקבל בסופו של יום דירת פרימיום מרווחת, איכותית וחדשה, יחד עם בנייה של מגדלים מודרניים. הקרבה לתל אביב, לרמת גן ולצירי תחבורה ראשיים, הופכים את הפרויקט לאיכותי ולאטרקטיבי במיוחד. ICR, אשר שואבת מהדנ”א של בעלות השליטה בה, מהווה שחקנית מובילה בתחום ההתחדשות העירונית בארץ ופועלת בערים נבחרות בהן בת ים, הרצליה, ירושלים וכעת גם גבעתיים.”

את בעלי הדירות הוותיקות במתחם מייצג משרד עורכי הדין רז-כהן, פרשקר ושות’, המתמחה בהליכי התחדשות עירונית.

לדברי עו”ד קרן פרשקר המייצגת את בעלי הדירות, “מדובר בציון דרך משמעותי, שמלמד על רמת האמון הגבוהה של בעלי הדירות הוותיקות בפרויקט. במסגרת התוכנית שאותה קידמנו יחד עם היזם, הגענו לתוצאה מיטבית אשר מצד אחד מספקת לבעלי הדירות תמורה נאה, המשביחה את דירותיהם באופן ניכר, ומנגד אינה מתפשרת על איכות התכנון”.

על חברת ICR מבית בית ישראל קנדה וראם מגורים:

חברת ICR בניהולו של מורדי שבת, הינה חברה יזמית הפועלת בתחום הנדל”ן, בבעלות משותפת של ישראל קנדה, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ושל ראם מגורים שבשליטת האחים נקש ורז עודד.

פעילות החברה מתרכזת בתחום ייזום הבנייה למגורים ברחבי הארץ ומתמחה ביזמות ובשיווק פרויקטי מגורים בהיקפים גדולים לכלל הקהלים, לצד פרויקטי יוקרה ובוטיק, במגוון אזורים בארץ, מצפון ועד דרום, בהם עכו, חיפה, נתניה, הרצליה, גבעתיים, תל אביב-יפו, בת ים, ירושלים ואשדוד. החברה מחזיקה במלאי קרקעות גדול וזמין לייזום, משכירה ומנהלת נכסים מניבים (משרדים, מסחר ומלונאות).

עו”ד קרן פרשקר. צילום: תמר מצפי

בשנת 2020 נרכשה ICR (לשעבר מנרב פרויקטים לה ותק וניסיון של למעלה מ-32 שנה) על ידי חברה המצויה בשליטת קבוצת ישראל קנדה וקבוצת ראם – שתי קבוצות פעילות ומנוסות בשוק הנדל”ן לסוגיו, אשר כל אחת מהן מקנה ל-ICR ערך מוסף משלה בהתאם לתחומי התמחותה.

בידי החברה פרויקטים בהיקף מצטבר של קרוב ל-3.4 מיליארד ₪. כמות יח”ד לביצוע בהיקף של כ- 2,800 יח”ד, מתוכן 2,100 יח”ד לשיווק. כמו כן, קרקעות בהיקף של כ- 253 אלפי מ”ר המיועדים בעיקר למשרדים מסחר ומלונאות, ומגוון פרויקטים שנמצאים בקנה, בהיקפים משמעותיים.

החברה מתמחה בבניית מתחמי יוקרה באזורי ביקוש, לצד בניית שכונות מגורים ברחבי המדינה, תוך עיצוב תפיסת המגורים העירונית החדשה. החברה פועלת בהצלחה לשיפור וקידום כל פרויקט בו היא מטפלת, החל ממיקסום הזכויות ותך בניית פרוגרמה ויצירת סביבת מגורים אופטימלית, המאפשרת לצרכן הקצה להנות מהשקעה מיטבית.

בנוסף החברה פועלת גם בתחום ההתחדשות העירונית בערים נבחרות בארץ, דוגמת תל אביב, בת ים, הרצליה, גבעתיים, ירושלים ועוד, כאשר חלק נכבד מהפרויקטים כבר מצוי בשלב הביצוע.

מנכ”ל ICR מורדי שבת. צילום: יפעת שגב

כמו כן פעילה החברה בתחום המלונאות באזורי ביקוש מרכזיים ובראשם פרויקטים בטיילת הרברט סמואל וברחוב הירקון בתל אביב, מתחם תיירות ייחודי בריוויירה של אשדוד, ירושלים ועוד.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן