חדשות

דירוג 5 כוכבים לסטארט-אפ הסייבר Zero Networks במדריך לתוכניות השותפים של CRN לשנת 2024

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks, ספקית מובילה של פתרונות Zero Trust לאבטחת רשת וזהויות משתמשים, זכתה בדירוג 5 כוכבים במדריך לתוכניות השותפים של מגזין CRN לשנת 2024 (2024 Partner Program Guide), שמספק מידע חיוני על ספקי פתרונות המפעילים תוכניות שותפים. לצורך הכנת המדריך לתוכניות השותפים של 2024, מגזין CRN בחן ספקים על בסיס ההיצע שלהם לשותפים, דוגמת הדרכות והעשרה, תמיכה לפני ואחרי מכירה, תוכניות ומשאבי שיווק, תמיכה טכנית ותקשורת. בדירוגי 5 כוכבים של CRN זוכות חברות שבנו תוכניות שותפים עם רמה גבוהה מאד של מחויבות לטיפוח שותפויות חזקות, רווחיות ומצליחות בערוצי המכירה שלהן. 

“תוכנית השותפים ניצבת בעדיפות גבוהה אצלנו כדי להבטיח שיותר ארגונים יוכלו למנף את הפתרונות  רבי העוצמה בתחום ה-zero trust segmentation והגישה מרחוק”, אמר בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ”ל זירו נטוורקס. “דירוג חמשת הכוכבים של CRN מוכיח שאנחנו רואים בשותפים חלק מהצוות המורחב שלנו. בשנה הקרובה נסייע לארגונים נוספים להשיג סגמנטציה מלאה בתוך 30 יום, שתביא אותם ‘מאפס ל-100’ בתוך זמן קצר ביותר”. 

תוכנית השותפים ZEROtoSIXTY של זירו נטוורקס מספקת מוצר מוכן לשימוש באופן מיידי שעונה על צורכי הלקוחות. התוכנית מספקת ללקוחות מענה סביב השעון, 7 ימים בשבוע, ממנהלי ערוצים ייעודיים ומעניקה לשותפי ההפצה רמה גבוהה של תמריצים ורווח שולי. זירו נטוורקס מתכננת להיות חברה המתבססת באופן מלא על שותפי הפצה. 

“קבלת הכרה ברשימת CRN מצביעה על ערך התוכניות של הספק ועל המחויבות שלו להתפתחות יחד עם השותפים שלו ולהצלחת ערוצי המכירה בתחום ה-IT”, אמרה ג’ניפר פולט, סגנית נשיא CRN. “הכרה זו מחזקת את היכולת של מפיצים לגלות ספקים שעומדים בקצב הדרישות המתפתחות בשוק. באמצעות מדריך תוכניות השותפים של CRN לשנת 2024, מפיצים יכולים לקבל גישה לתובנות מעמיקות בנוגע לעוצמות הייחודיות של כל תוכניות השותפים ולספקים שמפגינים מחויבות לקהילת השותפים שלהם”.

זירו נטוורקס פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע, ולא “רק” להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה  פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי – ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד – לעומת מספר שנים שנדרשות  להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן