חדשות

חברת FundGuard גייסה 100 מיליון דולר כדי להוביל את תחום ניהול תיקי השקעות בענן

תחום ניהול תיקי השקעות עובר שינויים במורכבות של הנכסים הפיננסיים ובהיקף הפעילות, זאת לצד דרישות רגולטוריות ותחרות גוברת בענף. הפלטפורמה שמפתחת FundGuard מאפשרת לגופים פיננסיים לעבור לתשתיות ענן הנדרשת משינויים אלו

חברת הסטארטאפ FundGuard, המפתחת פלטפורמת ענן מבוססת בינה מלאכותית לניהול תיקי השקעות, השלימה סיבוב גיוס מסדרה C בסך 100 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי קרן Key1 Capital, בהשתתפות הקרנות Euclidean Capital, Hamilton Lane ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Blumberg Capital ו-Team8. בעבר השקיעו בחברה Citi ו-State Street, והיא גייסה מאז הקמתה מעל ל-150 מיליון דולר.

בעולם ניהול ההשקעות ניכרת  עליה במורכבות הנכסים הפיננסיים ובהיקף הפעילות, זאת לצד עלייה בדרישות הרגולטוריות ותחרות גוברת בענף. על אף הצורך בכלים טכנולוגיים, קיים קושי רב להצליח לתת מענה לדרישות המורכבות של התחום. כמו עמידה ברגולציה קפדנית במיוחד, אימות נתונים רבים בזמן אמת ועוד. פאנדגארד פיתחה פיתרון מבוסס ענן, ראשון מסוגו, שנותן מענה מדויק לאתגר מורכב זה. 

פלטפורמת ה-SaaS שפיתחה החברה משמשת גופים פיננסים מהגדולים בעולם, בתחום ניהול תיקי השקעות בשווי של טריליוני דולרים רבים. היא נותנת מענה לניהול מוצרים פיננסיים שונים, למנעד רחב סוגי מנהלי הנכסים הקיימים, לרבות קרנות נאמנות, תעודות סל, קרנות גידור, מוצרי ביטוח וקרנות פנסיה, תוך ביצוע של אוטומציה, שיפור תהליכי עבודה ויכולות שיתוף פעולה בין יחידות וחברות שונות בניהול תיקים ואדמיניסטרציה. הטכנולוגיה מאפשרת זיהוי בעיות וכשלים, מספקת תובנות מעשיות לשיפור הניהול ומקלה על ביצוע טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים ומעבר לענן המביא להתייעלות תפעולית וצמצום דרמטי של ההוצאות.

ליאור יוגב, מייסד משותף ומנכ”ל FundGuard: “סבב ההשקעה המשמעותי משקף את התמיכה המתמשכת של התעשייה ואת האמון של המשקיעים החדשים והקיימים בערך שהמוצרים שלנו מביאים לשוק, בצוות העובדים ובהנהלה ובתוכנית האסטרטגית למימוש יעדי החברה. אנחנו ממשיכים כעת ביתר שאת במסע לעיצוב מחדש של עולם ההשקעות.”

עמית פילובסקי, שותף מייסד בקרן Key1 Capital: “הצוות יוצא הדופן של פאנדגארד פיתח בחמש השנים האחרונות פלטפורמה טכנולוגית ייחודית ומתקדמת, המספקת למנהלי השקעות פתרון מדויק, מיידי ויעיל המסייע להם בניהול השקעות. החברה זכתה באופן יוצא דופן כבר בתחילת דרכה לתשומת לב משמעותית של גורמים מרכזיים בתעשיית הפיננסיים העולמית, שחלקם הפכו ללקוחות ואף למשקיעים, עדות  לייחודיות הפיתרון של החברה. פאנדגארד רק בתחילת מימוש הפוטנציאל שלה לחולל מהפכה בתעשיית ניהול ההשקעות, ואנחנו גאים להפוך לשותפים בה.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן