חברות בארץחברות בחו"ל

דיפ אינסטינקט גייסה 100 מיליון דולר בסבב D בהובלת ענקית ההשקעות BlackRock

סבב הגיוס הנוכחי מכפיל את ההון שנמצא בידי החברה, ומביא את סך ההשקעה בה ל 200 מיליון דולר. כספי הגיוס הנוכחי יאפשרו לחברה לממש את תוכניות הצמיחה המהירה שלה ל-2021 והלאה

דיפ אינסטינקט, מובילה עולמית וחלוצה ביישומי בינה מלאכותית בעולם אבטחת המידע, אשר מיישמת פתרונות תשתית למידה עמוקה ובינה מלאכותית לפתרונות סייבר הגנתיים, הודיעה היום על סגירת סבב גיוס D בהיקף 100 מיליון דולר בהובלת ענקית ההשקעות BlackRock, בשיתוף עם Tudor Group, Untitled Investment,, Anne Wojcicki ומשקיעים קיימים, ביניהם: Millennium, Unbound (קרן הענק בלונדון שנוסדה ע”י משפחת Mittal, בעלת ענקית התקשורת והפלדה)ו- Coatue Management.

סבב הגיוס הנוכחי מכפיל את ההון שנמצא בידי החברה, ומביא את סך ההשקעה בה ל 200 מיליון דולר. כספי הגיוס הנוכחי יאפשרו לחברה לממש את תוכניות הצמיחה המהירה שלה ל-2021 והלאה.

הפלטפורמה הייחודית של דיפ אינסטינקט מבוססת רשתות נוירוניות עמוקות, (התחום המתקדם ביותר בבינה מלאכותית המחקה את דרך החשיבה והלמידה של מח האדם) יכולה לזהות, למנוע ולנתח בזמן אמת תקיפות סייבר בכל נקודות החולשה של הארגון, החל מנקודות הקצה, דרך הענן והרשת הארגונית באופן מידי, וזאת בניגוד למערכות הבטחה מסורתיות שבעיקר עוסקות בהגנה בפני איומים מוכרים, ומזהות התקפות סייבר, רק לאחר שכבר אותרה חדירה  לרשת הארגונית או למכשירי הקצה.

רשימת הלקוחות של דיפ אינסטינקט ששילשה עצמה בשנה האחרונה, כוללת עשרות רבות של חברות גלובליות מובילות בתחום הפיננסים, שירותי בריאות, תעופה, ביטוח וחברות טכנולוגיה ברחבי צפון אמריקה, אירופה, מזרח אסיה ואוסטרליה כולל מספר חברות המדורגות ברשימות Global 2000 ו- Fortune 500, שחתמו ברבעון הראשון של 2021.

גיא כספי מייסד שותף ומנכ”ל דיפ אינסטינקט ציין כי, “בעודנו נכנסים לתקופה של צמיחה מהירה, סבב הגיוס הנוכחי יתמוך בגידול המהיר במכירות ובשיווק, ובד בבד יאפשר לנו להמשיך להוביל במחקר ופיתוח של תחום הלמידה העמוקה ויישומים נוספים בעולם הסייבר, כמו ניתוח מהיר של כמויות דאטה גדולות.

קבוצות המחקר והפיתוח שלנו מרחיבות את פלטפורמת הלמידה העמוקה הייחודית שלנו מעבר לנקודות הקצה, גם לתוך הענן ,לרשת ולאחסון, וזאת על מנת לענות על כל צרכי הלקוחות שלנו ולתת מענה אמיתי ומהיר של מניעה, לפני שמשהו מתרחש ולא רק של זיהוי המתקפה כמו רב החברות וכל זאת ללא מגע יד אדם או צורך באנליסטים”.

ליין בס, יו”ר דיפ אינסטינקט ציין כי, “היתרונות הגלומים בטכנולוגיית הלמידה העמוקה שלנו ישנו את הדרך שבה התעשייה מסתכלת על חברות הגנה בסייבר. אני רואה את הפלטפורמה שלנו נהפכת לאבן יסוד בכל תחום ההגנה בסייבר כבר בשנים הקרובות. עם תמיכתם של המשקיעים שלנו, דיפ אינסטינקט תמשיך להתפתח בתור החברה היחידה שהצליחה לפתח יכולות חיזוי ומניעה מראש של פרצות סייבר, ולמעשה תחסן עסקים וארגונים בהיבטי ההגנה בסייבר”.

מובילים את התפתחות הלמידה העמוקה לתחומי ההגנה בסייבר

הפלטפורמה של דיפ אינסטינקט משתמשת בלמידה עמוקה, קצה-אל-קצה, כדי לזהות ולנטרל איומי סייבר והינה כלי ההגנה בסייבר היעיל והאפקטיבי ביותר בשוק. דיפ אינסטינקט עוצרת איומים חדשים, שלא נצפו לפני, בפחות מ-20 מילי שניות, ומצמצת את מספר החיוביים הכוזבים (False positive) ב99%, הצמצום המשמעותי ביותר בתעשייה. ביטחונה של החברה בא לידי ביטוי גם  בביטוח שהיא מעניקה ללקוחותיה נגד חיוביים כוזבים, אחריות ראשונה במינה בתעשייה, וגם בביטוח הגדול ביותר בשוק נגד תוכנות כופר, בגיבוי Munich Re Group. פתרון הZero-time של דיפ אינסטינקט  להגנה בסייבר מבוסס על הפלטפורמה היחידה בשוק ההגנה בסייבר הבנויה על תשתית למידה עמוקה, דבר המאפשר לחברה לנטרל איומי סייבר במהירות גבוהה יותר מכל פתרון הגנה בסייבר אחר.

יתרה מזאת, לפי המחקר של חברת ייעוץ ההשקעות Forrester Consulting על פתרון עמדות הקצה של דיפ אינסטינקט, ארגון או עסק יחסכו על פני שלוש שנים כ3.5 מיליון דולר, לעומת עלות של 600 אלף דולר בלבד, מה שיביא את ההשקעה לשווי נקי של 2.9 מיליון דולר והחזר על ההשקעה ל446%.

**המקרה מבוסס על ארגון מורכב עם 7000 עמדות קצה וצוות של 15 אנשי הגנה בסייבר היושבים בארה”ב.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן