חדשותנדל"ן בארץ

אאורה משיקה את פרוייקט רמת חן: 3 מגדלים שיוקמו במקביל והכנסות חזויות של כ-965 מיליון שקל

הפרוייקט הינו פרוייקט התחדשות עירונית שיכלול הריסת המבנים הקיימים בשטח והקמת 522 יחידות דיור. יעקב אטרקצ’י, מנכ”ל ובעל השליטה באאורה: “פרוייקט רמת חן – השישי של החברה בתחום ההתחדשות העירונית אשר נכנס לשלב השיווק והביצוע.”

חברת אאורה מתחילה בשיווק פרוייקט המגורים “אאורה רמת חן”. שלושה מגדלי מגורים ברמת גן שיוקמו במקביל ויתנשאו לגובה של 30 קומות. אירוע המכירות הראשון בנוכחות עשרות משתתפים התקיים ביום חמישי האחרון בתל אביב.

פרוייקט “אאורה רמת חן”,  יכלול הקמתן של 522 יחידות דיור ו-2,000 מ”ר שטחי מסחר. חלקה של אאורה בפרוייקט כולל 369 יחידות דיור למכירה בהיקף הכנסות צפויות של כ- 965 מיליון שקל. 153 יחידות דיור בפרוייקט יוקצו לבעלי הזכויות הקיימים במקרקעי הפרויקט.

לדברי יעקב אטרקצ׳י מנכ״ל ובעל השליטה בחברת אאורה השקעות “רמת חן הינו הפרויקט השישי של החברה בתחום ההתחדשות העירונית אשר נכנס לשלב השיווק והביצוע, ומצטרף לחמשת הפרויקטים שכבר נמצאים בשלבי ביצוע: פרויקט “הגנים התלויים” ביהוד, פרויקט “אונו ואלי” בקריית אונו, פרויקט הרוא”ה ברמת גן, פרויקט “אאורה סיטי” בחדרה ופרויקט “אאורה רמת השרון” ברמת השרון.”

החברה צופה כי עד לסוף השנה יצטרפו שני פרויקטים משמעותיים נוספים של התחדשות עירונית לשלבי שיווק וביצוע: פרויקט ההסתדרות בגבעתיים ופרויקט מגדים ברמת גן.

החברה צופה כי תחל בהקמתו של הפרויקט במהלך הרבעון השלישי לשנת 2020 ובנייתו צפויה להימשך כ-4 שנים. לפרויקט קיימת תב”ע בתוקף, תכנית עיצוב מאושרת והיתר הריסה. החברה הגיעה להסכמה עם בנק מלווה אשר יעמיד מימון לפרויקט. טיוטות סופיות של ההסכם מצויות בהכנה לקראת חתימה.

עוד הוסיף אטרקצ׳י,  “החברה ממשיכה לבסס את מעמדה כחברה המובילה בתחום ההתחדשות העירונית בישראל וממקדת את פעילותה בעיקר בייזום פרויקטים של פינוי בינוי במסגרת התחדשות עירונית. מתוך כך צוברת אאורה עתודות פרויקטים ומתחמי מגורים להקמה בהיקפים משמעותיים אשר מאפשרים לה מגמת צמיחה לאורך זמן. לצד זאת, מבססת אאורה מוניטין ויכולות מוכחות בתחום ותשתית תפעולית התומכות בפעילות רחבה ומאפשרות ניצול יתרונות לגודל.”

לדברי מנכ”ל אאורה, אטרקצ’י, בחברה “מאמינים כי עתודות הקרקע האטרקטיביות ביותר נמצאות בפרויקטים של פינוי בינוי במרכזי הערים המובילות בישראל וכי יזמות בניה למגורים באמצעות פרוייקטים אלו מקבלת נוכחות הולכת וגוברת בענף. בהסתכלות קדימה, אנו מעריכים כי שוק הנדל”ן למגורים ימשיך ליהנות מביקושים חזקים באזורים בהם אאורה פועלת ואנו צופים כי עם תנופת הפעילות שלנו נמשיך ביצירת ערך משמעותית לבעלי המניות שלנו”.

אודות אאורה השקעות

אאורה השקעות שואפת להוביל את תחום המגורים בישראל. החברה עוסקת ביזום ובנייה למגורים ומתמחה בפרוייקטי התחדשות עירונית בדגש על ‘פינוי בינוי’. עבור אאורה, והעומד בראשה – מנכ”ל החברה, ובעל השליטה (53.81%) יעקב אטרקצ’י, פיתוח תחום המגורים בישראל בכלל וההתחדשות העירונית בפרט מהווים עשייה ציונית עדכנית ושליחות של ממש. אאורה השקעות הינה חברה ציבורית אשר מניותיה נסחרות בבורסת לניירות ערך של תל אביב ונכללות בין היתר במדד ת”א נדל”ן ומדד SME60. לחברה מניות הנסחרות בבורסה וסדרות אג”ח. במצגת של החברה מנובמבר 2019 הוצג כי לחברה מעל ל-13,500 יחידות דיור בצבר הפרוייקטים שלה והיא מקדמת 38 פרוייקטי בנייה למגורים ולהשכרה, מתוכם 26 פרוייקט הינם בתחום ההתחדשות העירונית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן