אקוואריוס חתמה עסקה לביצוע פיילוטים בארה”ב תמורת כ-300 אלף דולר

Image by Mikes-Photography from Pixabay

חברת אקוואריוס לפיתוח, ייצור ומכירת מנועים חתמה על מזכר הבנות עם חברת EnviroCharge מארצות הברית לביצוע 2 פיילוטים עבור חברת EKOS תמורת כ-300 אלף דולר. מניית אקוואריוס עולה ב-5.16%+

חברת אקוואריוס מנועים (ת״א: AQUA), שמחה לעדכן כי בתאריך ה-6 לאוקטובר  התקשרה במזכר הבנות עם חברתEnviroCharge , חברה אמריקאית המפעילה עמדות טעינה לרכבים חשמליים, בקשר לביצוע פיילוט בעבור חברת EKOS שבמסגרתו תספק החברה, בעבור 300 אלף דולר, שתי מערכות  לייצור חשמל מבוזר של החברה (AQ150) המאפשרות, כל אחת, טעינה אולטרה מהירה (150kW) של רכבים חשמליים. מניית אקוואריוס עולה ב-5.16%+.

במסגרת הפיילוט, תספק החברה לאינביירו 2 יחידות אב טיפוס של המערכת בתוך 9 חודשים ממועד החתימה, אלא אם הסכימו הצדדים על מועד מאוחר יותר. המערכת צפויה להיות מותקנת באתר של חברת EKOS ובנוסף באחד מהאתרים של לקוחותיה.

בתוך 4 חודשים ממועד החתימה, הצדדים יסכימו על מפרט מדדי ביצוע שהמערכת תידרש לעמוד בהם (“KPI’s” או “מדדי הביצוע”). במועד זה, אינביירו תספק לחברה את המתווה וכל ציוד נלווה אחר הנדרש לצורך ביצוע הפיילוט במקום בו תותקן המערכת (“אתר ההתקנה”). הפיילוט יבוצע על פני תקופה של 3 חודשים, במהלכה אינביירו תבחן את עמידת המערכת במדדי הביצוע וכן את שילובה עם רכיבים נוספים. עמידה במדדי הביצוע משמעה השלמת הפיילוט בהצלחה (“סיום הפיילוט”). יצוין, כי החברה רשאית לעדכן את פרטי מדדי הביצוע וכתוצאה מכך התקופה כאמור עשויה להתארך במספר חודשים ובלבד שהשינויים יבוצעו טרם קבלת הסכמת הצדדים על מדדי הביצוע.

עם סיום הפיילוט, ולא יאוחר מחודשיים לאחר מכן, ינהלו הצדדים משא ומתן על תנאי הסכם סופי שייחתם ביניהם, לרכישת מערכות החברה לצורך מתן שירותים עבור חברת EKOS לצורך הטענת ציי רכב חשמלים.התמורה: בתמורה לפיילוט, אינביירו תשלם לחברה סכום של 300,000 אלף דולר עבור 2 יחידות (“התמורה”).

התמורה תשולם באופן המפורט להלן, ובתוך 14 ימים מקרות האירועים הבאים:

(א) 20% מהתמורה תשולם לאחר הסכמת הצדדים על KPI’s והדגמת יחידת אב טיפוס עובד המופעל על-ידי גז פרופאן;

(ב) 80% מהתמורה תשולם כשבועיים טרם מועד משלוח המערכת; מלבד האמור לעיל, כל צד יישא בכל העלויות וההוצאות הכרוכות במילוי התחייבויותיו על פי מזכר ההבנות. 

קניין רוחני: החברה היא הבעלים הבלעדי של המערכת וכל זכויות הקניין הרוחני במערכת, לרבות אלו שיפותחו במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים, יהיו בבעלותה המלאה והבלעדית של החברה. 

ביטוח ואחריות לנזקים: אינביירו תישא באחריות לכל נזק, ככל שייגרם לה, לשותפיה או לצדדים שלישיים, כתוצאה מביצוע הפיילוט. מבלי לגרוע מהאמור, אינביירו תתחייב לרכוש פוליסת ביטוח בכיסוי של כ- 5 מיליון דולר, אשר תחול בתקופת ביצוע הפיילוט ביחס לכל הסיכונים שעשויים לנבוע מביצוע הפיילוט. 

תוקף מזכר ההבנות וסיומו: מזכר ההבנות הינו בתוקף ממועד החתימה ועד להתקשרות בהסכם סופי בין הצדדים, או בחלוף 18 חודשים ממועד החתימה, לפי המוקדם מבניהם. על אף האמור, כל אחד מהצדדים יהיה רשאי לבטל את ההסכם, ואינביירו תהיה זכאית להחזר הכספים ששילמה לחברה, בכל אחד מהמקרים הבאים: (א) הצדדים לא הגיעו להסכמה ביחס למדדי הביצוע; (ב) החברה לא סיפקה לאינביירו את המערכת בתוך 15 חודשים ממועד החתימה.

לדברי אריאל גרפונג, מנכ״ל אקוואריוס, ״אנו ממשיכים לחתום הסכמים בשוק האמריקאי, לחדור לחברות נוספות ולהציג להן את המערכת המהפכנית שאנחנו מפתחים כאשר ההישג הכפול שאנחנו מדווחים עליו היום הוא גם התשלום שאנו מקבלים בעבור שני פיילוטים בהיקף של 300 אלף דולר וגם סוג החברות איתן אנחנו משתפים פעולה ומתכננים בחינה ויישום משותפים של המערכת שלנו. חברות אלו מובילות בתחומן ובהיקף פעילותן עם פוטנציאל גדול לרכישה עתידית של מספר רב של מערכות החברה.  

“EKOS מקבוצת GASBOY היא ספק פתרונות לניהול ציי רכב בשוק גדל וצומח. שיתוף פעולה שכזה, עם חברת ניהול ציי רכב, יכול להוביל לפיתוח פתרונות חדשניים המשלבים את היתרונות של שתי החברות, כגון אינטגרציה של מערכות ניהול אספקת חשמל ביחד עם פלטפורמות ניהול ציי רכב. 

“יתרון נוסף עבורינו הוא  שנוכל להיחשף לעשרות רבות של לקוחות ואלפי משתמשים במערכות לניהול ציי הרכב של חברת EKOS, כולל ציי משאיות וציי רכבים.  כזכור המערכת שלנו מיועדת לתמוך בהגדלת תשתית טעינת הרכבים החשמליים.  המערכת, שאינה תלויה ברשת החשמל, מיועדת להשלים את החוסר ההולך וגדל בחשמל שמקורו מרשת החשמל.

“אנחנו מאמינים שהזמנה זו, ביחד עם ההזמנה עבור משרד התחבורה של מדינת קליפורניה, עליה הודענו בעבר, מהוות הבעת אמון במערכת של החברה כמו גם תמריץ למדינות וחברות נוספות בארה”ב, שעם חלקן אנחנו בקשר, ליישם את המערכת שלנו לטעינה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים״.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version