קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ערכה ישיבה מיוחדת לציון אירועי ה-7 באוקטובר

תערוכות הנצחה 7 אוקטובר יוצרים תקווה בהראל, צילום: יח״צ

בקומות הכניסה לבנייני הראל מוצגות תערוכות “יוצרים תקווה בהראל” שיצרו העובדות והעובדים ובני משפחותיהם

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ערכה ישיבה מיוחדת לציון אירועי ה- 7 באוקטובר. הישיבה התקיימה יחד עם משפחות שכולות, עובדות ועובדים, ההנהלה והדירקטוריון, והועברה בשידור ישיר לכלל עובדי קבוצת הראל. הישיבה נפתחה בדקת דומייה לזיכרון וכבוד הנופלים. במהלך הישיבה, עובדי הראל, הציגו נקודות מבט אישיות לציון אירועי ה- 7 באוקטובר והשנה שחלפה מאז. בנוסף, הציגה בתיה הולין – תושבת כפר עזה, את נקודת מבטה ויצירותיה על אירועי היום ההוא וכיצד ניצלה מהתופת.    

כמו כן, בקומות הכניסה למשרדי הראל ברחבי הארץ מוצגות תערוכות הנצחה מרגשות, “יוצרים תקווה בהראל“, יצירות מקוריות של העובדות והעובדים ובני משפחותיהם. בתערוכות יש מגוון של יצירות אומנות: צילומים, פסלים, ציורים, שירים ותמונות, כולם מבטאים את התחושות של היוצרים והיוצרות בעקבות ארועי השנה החולפת.  היצירות מוצבות על כסאות פלסטיק צהובים. 

יאיר המבורגר, יו”ר הראל ביטוח ופיננסים: “ביום זה קבוצת הראל הדירקטוריון, ההנהלה, העובדות והעובדים,  עוצרים ומתכנסים לזכר ולכבוד כל הנופלים שנפלו במלחמה הארורה שעימה אנו מתמודדים במהלך השנה החולפת. אנו נמצאים בעיצומה של מערכה קשה ביותר, ואני מתפלל שמותם של כל הנופלים עד כה לא יהיה לשווא. אני מאמין גדול במדינה הזו, במפעל המפואר שנקרא מדינת ישראל. בשנה החולפת, העם הזה הוכיח ערכים חשובים של התגייסות, כניסה מתחת לאלונקה, התנדבות, נתינה ומעשים טובים.  הדרך להשתקם ממה שקרה לנו ב- 7 באוקטובר זה רק על ידי הליכה משותפת, ביחד, וכך נוכל לשקם בחזרה את מה שבנינו פה בעמל רב. כאשר אנו ביחד- אין מי שיכול אל מול העוצמות של העם שלנו”. 

עוד הוסיף המבורגר: “קבוצת הראל, מחזקת את ידי כוחות הביטחון וכוחות ההצלה ועומדת לצד משפחות החטופים, בתקווה ובתפילה לשובם המהיר והבטוח הביתה” . 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version