חדשות

NielsenIQ BASES הכריזה על הזוכים בפרס Design Impact לשנת 2022

NielsenIQ שמחה להכריז על הזוכים ב-NielsenIQ BASES Design Impact Awards לשנת 2022 עבור תעשיית מוצרי הצריכה הארוזים (CPG). התחרות העולמית מזהה וחוגגת את עיצובי החבילות הטובים ביותר מסוגם, ואת ההשפעות העסקיות שהם מביאים לחברות שלהם. הזוכים השנה כוללים מותגים שסיפקו אריזה חדשנית ויצירתית עם תפיסות עיצוביות ששיקפו את החזון של המותג תוך תמיכה במסע הקונים.

שישים מותגים הגישו עיצובים מחודשים של אריזות, והצוות של NielsenIQ BASES השתמש בנתוני המכירות הקמעונאיות (RMS) הקנייניות של החברה כדי לזהות אילו מותגים הציגו עלייה במכירות לאחר השקת העדכון של עיצובי החבילות. בנוסף להערכת נתוני ה-RMS, NielsenIQ ערכה סקר התנהגותי של 15,000 קונים כדי להעריך ערכים בודדים לאורך מסע הקונים. כל מוצר נבדק כדי לקבוע אם הוא מציג חבילה מושכת ויזואלית, שניתן לזהותה בקלות, ומאפשרת לצרכנים לאתר את המוצר על המדפים ולהניע אותם לרכוש את הפריט. התוצאות חשפו 10 זוכים בקטגוריות CPG שונות עם עיצובים מצוינים וגידול מדיד במכירות.

“הצוות שלנו נרגש לתמוך במותגים בעלי השראה והמספקים אריזות רעננות ומעוצבות להפליא המעודדות צמיחת מותג והצלחות פיננסיות, ולקדם אותם”, אמרה אנדריאה פרבוני, סגנית נשיא ומובילה גלובלית של BASES Design Solutions ב-NielsenIQ. “הזוכים השנה מראים כיצד אריזות מעוצבות מחדש יכולות לעזור לשנות ולהעלות את השורה התחתונה של מותג. החברות האלה עשו את זה נכון ואנחנו נרגשים להציג את ההישגים הבולטים שלהן”.

הזוכים בפרס ההשפעה העיצובית של NielsenIQ BASES  לשנת 2022* הם:

L’usine* – לחם מרובה דגנים פרוס (חברת האם: Almarai; מדינה: ערב הסעודית).

*בירה קלה Coors (חברת האם: Molson Coors Beverage Company; סוכנות עיצוב: Soulsight; מדינה: ארצות הברית).

*משקאות אורוס של Brooke (חברת האם: Tiger Brands; סוכנות עיצוב: Just Design; מדינה: דרום אפריקה).

*שוקולד Cadbury Old Gold (חברת האם: Mondelez International; סוכנות עיצוב: Bulletproof; מדינה: אוסטרליה).

*משקה אנרגיה Lucozade (חברת אם: Suntory; מדינה: בריטניה).

*קפה Nescafé Artesano (חברת האם: נסטלה; מדינה: קולומביה).

*תה צמחים SSENSE (חברת האם: SSENSE; סוכנות עיצוב: Pigeon; מדינה: קנדה).

*שוקולד טורין (חברת אם: Mars; מדינה: מקסיקו).

Speed Stick & Lady Speed Stick* (חברת האם: Colgate-Palmolive; סוכנות עיצוב: Dragon Rouge BZ; מדינה: מקסיקו).

*צ’יפס Lay’s (חברת אם: PepsiCo; סוכנות עיצוב: PEP Global Design Team; מדינה: דרום אפריקה).

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן