חדשות

NielsenIQ פרסמה דו”ח חדש המתמקד בהשפעת האינפלציה על מותגים קטנים ובינוניים

NielsenIQ סוקרת במחקר הגלובלי האחרון שלה מסגרת חדשה שתעזור למותגים קטנים ובינוניים להגדיל את הצמיחה 

NielsenIQ מציגה ממצאים מ-Brand Balancing Act, מחקר גלובלי המספק נקודת מבט אודות האופן בו צרכנים מתייחסים למותגים קטנים ובינוניים בשוק האינפלציוני החדש. בין אתגרי שרשרת האספקה, לחצים אינפלציוניים וההערכות כי ההוצאות הצרכניות יהיו זהירות, מותגים קטנים עומדים בפני שדה משחק מאתגר. על ידי התמקדות בהעדפות המותגים הצרכניות, השוואת ביצועים, תזמון מחזורי מגמה ובידול משמעותי, מותגים קטנים ובינוניים יכולים למנף את תגובות הצרכנים בכלכלה ההפכפכה לטובתם.

“האינפלציה העלתה את החשיבות של כל השקעה ומאמץ אסטרטגי שמבצעים מותגים קטנים יותר. ככל שעלות המוצרים עולה, כך עולה גם העלות של החמצת המטרה מול ציפיות הצרכנים”, אומרת לורן פרננדס, המנהלת הגלובלית של Thought Leadership. “החדשות הטובות לעסקים קטנים ובינוניים הן שלמרות שחברות קטנות ובינוניות רבות הן ברובן ‘לא מוכרות’ במונחי הכרה בשוק על פי המחקר האחרון שלנו, הצרכנים שוקלים מגוון רחב יותר של מותגים כשהם מחליטים מה לקנות”.

לתאגידים גדולים יש מינוף נגד בעיות אינפלציה ושרשרת האספקה ​​שארגונים קטנים יותר נאבקים בהן לרוב, מה שהופך את האיזון בעסקים קטנים ובינוניים לפעולה שהיא מאמץ מכריע, אך עם פוטנציאל מתגמל בנקודת זמן מסוימת זו. Brand Balancing Act מספק נקודת מבט על האופן בו לחצים אינפלציוניים משפיעים על מותגים קטנים ובינוניים ומציג אסטרטגיות שהם יכולים להשתמש בהם כדי להציג את הערך שלהם ולהישאר מיושרים עם ערכי הליבה המבוקשים בידי הצרכנים. הניתוח הדגיש גם כי:

*56% מהצרכנים העולמיים מעדיפים לקנות מוצרים מתוצרת מקומית מעסקים קטנים באזורם.

*57% מנסים לתמוך במותגים קטנים במידת האפשר, אך מתקשים למצוא אותם על המדף.

*51% מרגישים שמותגים קטנים יותר אותנטיים ואמינים ממותגים גדולים.

*47% חושבים שמותגים קטנים בדרך כלל יקרים יותר אבל מוכנים לשלם קצת יותר.

*86% מהצרכנים העולמיים הרגישו שסיבות פונקציונליות כמו זמינות, איכות ותמורה לכסף הן בעלות חשיבות עליונה בעת קבלת החלטות הרכישה.

“הסביבה המקרו-כלכלית של ימינו יצרה את הסערה המושלמת עבור עסקים קטנים ובינוניים כדי להתחבר לצרכנים. אבל אותה סערה עלולה להאפיל על מותגים קטנים יותר לפני שהם יספיקו לבצע התאמות. המפתח יהיה למצוא את המנופים הנכונים, בהתבסס על נתוני הצרכנים הנכונים, ולחדש בדרכים משמעותיות”, אומרת פרננדס. “כש-48% מהמשיבים העולמיים אמרו שהם מתכננים לקנות יותר ממותגים קטנים יותר בעתיד, העסקים הקטנים והבינוניים שיכולים להבין את המניעים לרכישה בנוף החדש הזה ייהנו ככל הנראה מההעדפות המעודכנות של הצרכנים”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן