NetSfere צורפה למערכת NHS SBS לקידום הדיגיטציה של שירותי הבריאות בבריטניה
NetSfere זכתה למקום במערכת פתרונות התקשורת והמעורבות עבור מטופלים/אזרחים של NHS BBS, בהיקף כולל של 250 מיליון ליש”ט, שבאמצעותה כל ארגוני ה-NHS יכולים לגשת לפלטפורמות התקשורת
NetSfere, ספקית גלובלית של הדור הבא של פתרונות העברת הודעות וניידות מאובטחים ומותאמים, אושרה כספקית תקשורת מאושרת עבור מערכת פתרונות התקשורת והמעורבות עבור מטופלים/אזרחים של (NHS Shared Business Service (NHS SBS, במסגרתה ארגוני NHS והמגזר הציבורי בבריטניה יכולים לחתום לספק שירותים.
באמצעות מסגרת של 250 מיליון ליש”ט שנועדה לשפר את האינטראקציות עם המטופלים ולקדם את הדיגיטציה של מערכת הבריאות של בריטניה, לכל ארגוני NHS יש גישה לפורטפוליו המוצרים של NetSfere.
המתווה נועד לספק מסלול פשוט, יעיל, יעיל ותואם לשוק לאספקת שיטות תקשורת לטיפול בחולים, באזרחים ובכוח העבודה בארגוני NHS ובגופים רחבים יותר במגזר הציבורי.
“עזרה לארגוני בריאות לייעל את התקשורת באופן מאובטח ויעיל הייתה תמיד המוקד העיקרי של NetSfere”, אמר פרנץ אוברמאייר, סגן נשיא NetSfere, בריטניה ואירופה. “כחלק ממערכת פתרונות התקשורת והמעורבות עבור המטופלים/אזרחים, הפלטפורמות של NetSfere זמינות כדי לתמוך בצרכים של ארגוני NHS בכלים דיגיטליים בקנה מידה מסיבי, בזמן שמערכת הבריאות מחפשת לשפר את היעילות הקלינית ואת הבטיחות כדי לקדם את שביעות רצון המטופלים ולתת מענה לדאגות הנובעות מהמגיפה”.
פלטפורמת NetSfere מספקת לארגוני NHS מספר אפיקים לייעול התקשורת הפנימית והחיצונית, והיא שירות ההודעות הנייד הארגוני המוביל לאספקת כל אמצעי התקשורת המועדפים – טקסט, וידאו וקול – והכל בפלטפורמה מוצפנת אחת. עם תמיכה בריבוי ערוצים והתראות לשעת חירום, הפורטפוליו של NetSfere מציע את פתרון התקשורת ההוליסטי, המאובטח והמוכלל ביותר בשוק.
“מגיפת הקורונה הוסיפה למורכבות של קביעת פגישות עם חולים ורשימות המתנה”, אמר אדם ניקרסון, מנהל קטגוריה בכיר של תחום הדיגיטל ו-IT ב-NHS Shared Business Services. “מערכת פתרונות התקשורת והמעורבות עבור המטופלים/אזרחים שלנו נועדה לענות על הצורך ב-NHS בתקשורת טובה יותר לפני ואחרי פגישות, כדי לצמצם את העומס של פגישות דחופות ולשפר את המסע, המסלול והטיפול בחולה”.
NetSfere Enterprise נותנת מענה לצורך בשיטות תקשורת פנימיות יעילות ותואמות לרגולציה. היא מציגה פתרונות המעצימים את העובדים עם טכנולוגיית הודעות עוצמתית ברמה ארגונית, ומבטלת את הצורך בשימוש באפליקציית הודעות צרכנית שיכולה לסכן את הארגון. היא פותחה עם הצפנה מקצה לקצה ובקרת IT מלאה, וזו פלטפורמה התואמת לרגולציות גלובליות ומספקת לארגונים שירות הודעות פרטי, מאובטח במיוחד, אמין, שמנוהל ומבוקר באופן מרכזי, וגם מבוסס ענן.
בצד התקשורת עם המטופל, NetSfere Omnichannel מאפשרת מעורבות לקוחות דיגיטלית באמצעות פלטפורמה אחת העובדת בריבוי-ערוצים כדי לתזמר את מסע התקשורת עם הלקוח, כולל מסרונים חד כיווניים ודו כיווניים, הודעות מולטימדיה ו-RCS, הודעות בדחיפה, קול, דואר אלקטרוני, והודעות במדיה חברתית. הפלטפורמה מספקת יתרונות מפתח כמו ניתוב חכם ומיטוב עלויות, ניהול תוכן, אימות מספרים במקרה של קצבי פתיחה מוגברים, בקרות ניהול ארגוניות מלאות, אנליטיקה עשירה וארכיון נתונים. הפלטפורמה מגנה על הצוות הרפואי ועל המטופלים ברמת האבטחה הגבוהה ביותר ועומדת בכל התקנים הרגולטיביים כולל HIPAA, GDPR ו-PCI DSS.
ארגוני NHS יכולים גם ליישם את NetSfere Lifeline דרך המערכת. הפתרון מאפשר לארגונים לשלוח הודעות קריטיות בעדיפות גבוהה לצוותים ממוקדים או לארגון שלם כדי לפזר הודעות חירום בצורה שמושכת תשומת לב. ההודעות יכולות לכלול טקסט, תמונות או מיקומים, מה שמבטיח שניתן לשתף במהירות את כל המידע החיוני במצבים קריטיים.
כאחת מהספקיות הנבחרות, הפתרונות של NetSfere התקבלו בחמישה תחומים: תקשורת דיגיטלית (מקוונת), דואר אלקטרוני, מסרונים, תקשורת כוח אדם ופתרונות מוכללים.
באמצעות מסגרת של 250 מיליון ליש”ט שנועדה לשפר את האינטראקציות עם המטופלים ולקדם את הדיגיטציה של מערכת הבריאות של בריטניה, לכל ארגוני NHS יש גישה לפורטפוליו המוצרים של NetSfere.
המתווה נועד לספק מסלול פשוט, יעיל, יעיל ותואם לשוק לאספקת שיטות תקשורת לטיפול בחולים, באזרחים ובכוח העבודה בארגוני NHS ובגופים רחבים יותר במגזר הציבורי.
לקבלת מידע נוסף על סל המוצרים של NetSfere, בקרו בכתובת www.netsfere.com.