חדשות

פורטינט מעמיקה את שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט בענן: תספק פתרונות אבטחה עבור Microsoft Azure

התממשקות פתרון ה-FortiGate-VM של פורטינט עם Microsoft Azure Virtual WAN מאפשרת התכנסות בין רשת ואבטחה בענן 

פורטינט (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על הרחבת שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט כדי לספק את ההתממשקות הראשונה בתעשייה של התקן הפיירוול (FW) של הדור הבא וה-Secure SD-WAN של החברה עם Microsoft Azure Virtual WAN. זוהי הפעם הראשונה שבה יצרן כלשהו בתעשייה מאפשר ללקוחות להכיל מדיניות אבטחה מתקדמת לתעבורת WAN וירטואלית ולהרחיב את פתרון ה-Secure SD-WAN אל מרכז ה-WAN הווירטואלי של Azure. התוצאה היא התכנסות של אבטחה מתקדמת ויכולות רשת בענן עבור חיבור ענן פשוט, אוטומטי ומאובטח יותר ויכולות SD-WAN. ההתממשקות מאפשרת לארגונים לקשר בצורה יעילה יותר בין יישומים ועומסי עבודה המריצים את Azure עם הפריסות ההיברידיות ומרובות-העננים הנוספות שלהם. 

FortiGate-VM integration with Microsoft Azure Virtual WAN, צילום: יח״צ

אספקת תעבורה מאובטחת פנימה, החוצה ובתוך Azure Virtual WAN

יותר ויותר חברות מעוניינות להשתמש ב-Azure Virtual WAN כארכיטקטורת העברת רשת גלובלית, המספקת חיבור רציף בין נקודות קצה. אומנם מיקרוסופט מספקת מזה זמן רב גישה מאובטחת למרכז ה-Virtual WAN, עד היום, היה קשה לספק את מדיניות האבטחה באמצעות אותם כלי האבטחה בתוך Azure Virtual WAN, בתשתית העננים ומרכזי נתונים. ההתממשקות של FortiGate-VM ו-Fortinet Secure SD-WAN אל ה-Azure Virtual WAN מאפשרת לארגונים להשיג את תוצאות החדשנות הדיגיטלית הנחוצות להם בענן, תוך הפחתת המורכבות. באופן ספציפי, התממשקות זו מאפשרת למומחי IT ואבטחה להגדיר בקלות רשת ואבטחה ב-Microsoft Azure ומספקת את היתרונות הבאים:  

אבטחה מתקדמת עבור תעבורת WAN וירטואלית: פתרון ה-FortiGate-VM מאפשר להרחיב את מדיניות האבטחה לתעבורה בתוך מרכז ה-Azure Virtual WAN כדי לאפשר חוויות יישומים טובות ומאובטחות יותר עבור משתמשים וסניפים משרדיים על ידי תמיכה בהעברת נתונים מוצפנים, סגמנטציה והגנה בשכבת היישום מפני איומים מתקדמים, יחד עם פריסת רשת רציפה עם מדיניות אחודה לאורך סביבות מרובות עננים.  

פריסה בלחיצת כפתור אחת: התממשקות ה-Azure Virtual WAN מספקת פריסה של סביבות בלחיצת כפתור ויכולת גדילה פשוטה עבור FortiGate-VM ב-Azure. התממשקות זו מאפשרת ללקוחות לבחור, להגדיר ולפרוס מכונות וירטואליות של FortiGate ישירות מה-Azure Marketplace או מתוך ממשק ה-Azure Virtual WAN, מה שמאפשר לאבטחה להיות חלק מזרם העבודה של הגדרת Virtual WAN ב-Azure. 

חיבור מאובטח של יישומים ועומסי עבודה בעננים שונים: Azure Virtual WAN מספק את הבסיס של העברת רשת גלובלית לצורך חיבור סניף-לסניף המחברת אזורים יחד. לקוחות המחפשים לפרוס רשתות היברידיות ומרובות עננים הכוללות Azure, יכולים כעת לחבר בין יישומים וסביבות שונות בקלות ובצורה מאובטחת ולהרחיב את היתרונות של מארג האבטחה (Security Fabric) וה-Secure SD-WAN של פורטינט לאורך כל התשתית שלהם כדי לאפשר מדיניות קבועה ונראות מרכזית. דבר זה מפשט את ניהול האבטחה, מאפשר נראות גלובלית אל אירועי אבטחה ומדיניות ומשפר את איכות החוויה (QoE) עבור משתמשים ולקוחות. 

ארין צ’אפל, סגנית נשיא תאגידית, Azure Core Products and Design במיקרוסופט, אמרה כי, “אנו שמחים לספק ללקוחות אפשרויות חדשות לאבטחת תעבורת הרשת אל, בין ובתוך פריסות הענן וזאת הודות להתממשקות בין ה-FortiGate-VM של פורטינט עם Microsoft Azure Virtual WAN”. 

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “שיתוף הפעולה עם Microsoft Azure מספק ללקוחותינו המשותפים את הטוב ביותר משני העולמות ומשלב את התשתית המאובטחת של Azure עם יכולות הפיירוול (FW) של הדור הבא המוביל בתעשייה של פורטינט ופתרון ה-Secure SD-WAN הטוב מסוגו. ההתממשקות של FortiGate-VM מרחיבה את מארג האבטחה של פורטינט לתוך Azure Virtual WAN ומשפרת את היכולת שלנו לאבטח כל יישום על כל ענן ולאבטח את חיבורי הענן אל, בין ובתוך הענן”.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן