חדשותסטארטאפ ניישן

ג’קדה (JACADA) הישראלית נרכשת על-ידי יוניפור (UNIPHORE) האמריקאית

החברה המאוחדת תוביל למהפך בשוק הטכנולוגי למערכי שירות לקוחות ותביא פתרון יחודי המשלב אוטומציה של תהליכי שירות לקוחות רב ערוציים ובינה מלאכותית, ללא צורך בכתיבת קוד (Low Code/No Code). היקף הרכישה לא הותר לפרסום


Uniphore
יוניפור, הממוקמת בפאלו אלטו, קליפורניה, חברה מובילה בתחום בינה מלאכותית לשירות לקוחות, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת חברת התוכנה הישראלית ג’קדה (הרצליה) המתמחה באוטומציה של תהליכי שירות לקוחות. ג’קדה, המונה כ-45 עובדים בישראל, תמשיך לפעול כמרכז פיתוח ומצויינות בהרצליה, ישראל.

פלטפורמת האוטומציה של ג’קדה הוכיחה את עצמה בפתרון בעיות מורכבות ובייעול תהליכים במרכזי שירות טלפוניים גדולים של חברות גלובליות תוך שהטמעת פתרונות החברה נעשית בצורה יעילה ומדוייקת, וכל זאת ללא צורך בכתיבת קוד.

החיבור של מוצרי ג’קדה לפלטפורמת הבינה המלאכותית וניתוח השפה של חברת יוניפור יעניק לארגונים יכולת מתקדמת לייעול ולמיכון תהליכי שירות לקוחות מורכבים, לצמצם באופן ניכר את היקף טעיות האנוש המתרחשות בתהליכים אלו ולקצר את זמן הטיפול בצרכי הלקוחות. בין יתרונות המערכת המשולבת ניתן למנות:

  • ממשק משתמש ידידותי שאינו דורש קידוד (כתיבת תוכנה) שמאפשר למשתמשים עסקיים לבנות ונהל תהליכים עסקיים ללא תלות באנשי תוכנה.
  • בינה מלאכותית ויכולות ניתוח שפה מותאמות לתחומים עסקיים שונים.
  • היכולת להגדיר תהליכים עסקיים אחודים ומתואמים בין ממשקי השירות העצמי והשירות המאוייש.
  • הנחייה מבוססת בינה מלאכותית של נציג השירות בזמן אמת.
  • חיבור חכם למערכות הידע של הארגון ושליפה מדוייקת המידע הנחוץ בכל אחד משלבי הטיפול בלקוח.
  • תיעוד אוטומטי של ההבטחות הניתנות ללקוח המהלך השיחה, והפעלה אוטומטית של התהליכים העסקיים הדרושים  למימוש הבטחה זו.
  • מיכון תהליך סיכום ותיעוד השיחה עם לקוח.

רכישה זו באה בתקופה בה כמות האינטראקציות במוקדי שירות הלקוחות עולה, ואיתה גם מורכבות השיחות, במספר רב של ערוצי תקשורת.

Unesh Sachdev (אומש סצ’דב), מייסד ומנכ”ל יוניפור, אומר: “היום אנו מקבלים בברכה את ג’קדה לצוות יוניפור וחוגגים את תוספת הטכנולוגיה לפורטפוליו שלנו. מצאנו בג’קדה צוות מוכשר מאד של אנשי מקצוע יעצימו את הצמיחה והחדשנות של יוניפור. כך נוכל להביא ללקוחותינו דרכים חדשות ומתקדמות, כאלו שיוכלו לספק ללקוחותיהם חוויית לקוח מהפכנית”.

יוחאי רוזנבלט, מנכ”ל ג’קדה, אומר: “הלקוחות שלנו סומכים עלינו שנביא את הפתרונות הטובים, המתקדמים והחדשניים ביותר כדי שיוכלו להרחיב את עסקיהם. איחוד הכוחות עם יוניפור מחבר אותנו לצוות מנוסה ונלהב מעולמות שירות לקוחות, חוויית לקוח ואוטומציה חכמה. המגוון הרחב של היישומים והתחומים בהם מתמחה יוניפור תאפשר לנו להוביל את התעשייה בדרכים חדשות ומרתקות, כמו גם לספק פתרונות המייצרים ערך מוסף מתמשך ובידול עבור לקוחותינו”.

בכפוף להשלמת תנאי הסגירה המקובלים, צוות ג’קדה, הקניין הרוחני והמוצרים שלה יהפכו לחלק מ- Uniphore, מה שיאפשר ל- Uniphore להמשיך לספק מוצרים ושירותים מובילים בענף עבור בסיס הלקוחות המשותף הגלובלי שלהם.

תנאים כספיים ספציפיים ופרטים אחרים של העסקה לא הותרו לפרסום.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן