חדשותישראל

מיכל קיסוס עוזבת את פפר דברי פרידה שלה בלינקדאין

אתמול נפרדתי מהצוות והאנשים האהובים עלי בפפר. אתמול הצלחתי להרים את העיניים, ולראות שהדברים שרצינו קרו. הקמנו והצמחנו בנק. בנק שלא היה כמותו, שמביא ערך באופן ייחודי.יש לו קול וצבע ואופי וכל מי שפוגש בו עומד מופתע ונפעם. כל הדברים החשובים עליהם דיברנו בלי הפסקה, שלא הצלחנו לתת להם שם, נמצאים שם, חיים ונושמים בתוך פפר. וזה בזכות הפפרים היקרים לי מאוד. גאה בכך מאוד ולוקחת איתי את כל השותפות והעשייה הזו להמשך. כל שנותר לאוחזים במושכות עתה הוא להסיר את הרסן ולתת לפרוץ. #(innovation# digitalbanking Pepper (Banking

צירפתי למטה את דברי הפרידה שלי :

פפרים יקרים שלי, בזמן שעבדנו יחד שינינו את הבנקאות בישראל. לא כל אחד יכול להגיד את זה על עצמו 🙂 נתנו לאנשים, מאות אלפי אנשים, את האפשרות להבין את הכסף שלהם – את החסכונות שלהם, אפשרות להשקיע בשברי מניות, הבאנו להם תובנות אישיות ותקציביות, הסברנו ופישטנו הלוואות ומשכנתאות ועכשיו גם חשבון משותף שעלה לרשימת המתנה 🙌🏻. לא היה קל, בכלל לא, אבל הצלחנו. ממש הצלחנו. השינוי שעשינו כבר עכשיו יצר מגמה שלא תעצור. ושמנו את לאומי בחזית הבנקאות הדיגיטלית בישראל. ועל זה אני גאה בכם מאד מאד. גאה בנו!

ומה עכשיו? בשבילכם? בשבילי? אני חושבת שכבר דיברנו על זה מלא פעמים, על למה אנחנו קמים בבוקר ועושים את מה שאנחנו עושים – אז הנה פעם אחת אחרונה. הסיבות שונות ומשונות, אנחנו קמים כי אנחנו רגילים למשהו, בגלל האנשים שאנחנו הולכים לפגוש, בשביל הפרנסה, בשביל הדבר שאנחנו הולכים ליצור. בשביל ההישגים הנדירים שלנו. לעיתים בהתרגשות לעיתים בעייפות. אבל בעומק הדברים התשובה היא אחת, אנחנו קמים ויוצאים בכדי לפגוש את עצמנו, את בני האדם שאנחנו, ובתקווה שנפגוש חברים ומצבים שמולם נוכל לנסות ולהשתפר, לצמוח. בשלוש וחצי השנים שהיתי כאן בפפר לא הייתי יכולה לבקש שותפים יותר טובים לכך, וזה לא מובן מאליו. לא סתם קמתם והגעתם, אלא הבאתם את עצמכם בצורה מלאה. עם תשוקה אדירה לעשייה. עם הישגים מטורפים. כל יום. וזה נדיר ומיוחד מאד. חשוב לי מאד שתדעו את זה. מחר אני קמה למשהו אחר, משהו חדש, אל הלא ידוע. ורציתי להגיד שאתם תחסרו לי מאד מאד. רוצה לבקש מכם לשמור על המפגש המשמעותי. לא משנה אם בפפר או בכל מקום בו תהיו. תמיד להרים זה אל זה את העיניים. לא לקרוס לתוך העבודה. להיות אנשים וחברים זה לזה. תמיד להביא את עצמכם באופן מלא ולדרוש מכל מי שסביבכם להביא את עצמם. בלי זה אין למה לקום בבוקר.

ברמה האישית, אני מסיימת היום תקופה של 10 שנים בקבוצת לאומי. 10 שנים שהמקום הזה היה לי בית ומשפחה. מקום שאני אוהבת מאוד ושתמיד אוהב. אני רוצה להגיד תודה ברמה האישית לכל אחת ואחד מהאנשים שעברו איתי את המסע הזה, שעליו לא הייתי מוותרת בעד שום מחיר שבעולם.

היה לי כבוד לעבוד איתכם ומצפה לפגוש אתכם בהמשך הדרך.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן