חדשותחוץ

תעשיות סטנדרד מכריזה על הצטרפותו של בוב פאטל כמנכ”ל וו.אר. גרייס

המינוי ייכנס לתוקף בינואר 2022. מביא מעל 30 שנות ניסיון בשינוי עסקים תעשייתיים

סטנדרד תעשיות אחזקותStandard Industries Holdings (“סטנדרט”), חברה תעשייתית גלובלית בבעלות פרטית, הודיעה היום, לקראת סגירת רכישתו של W. R. Grace (“גרייס”), כי בהבש ו. (בוב) פאטל יצטרף לחברה כמנכ”ל גרייס, החל מינואר 2022.

“אנו נרגשים לקבל בברכה את בוב למשפחת סטנדרד כמנכ”ל וו.אר. גרייס”, אמרו דיוויד וינטר ודיוויד מילסטון, מנכ”לים משותפים של סטנדרד תעשיות. “בוב היה במשך עשרות שנים מוביל חזון בתעשייה, עם רקורד של שינוי עסקים כדי להשיג צמיחה חזקה ובת קיימא. הוא הוכיח את עצמו כאדם הנכון להוביל את הצוות יוצא הדופן של גרייס ולעזור להשקעה של סטנדרד במרחב החומרים המתקדמים. הוא יעזור לקחת את גרייס לפרק הבא שלה, כאשר נבטיח מעבר חלק לאחר הסגירה ונמשיך באסטרטגיית צמיחה שאפתנית”.

פאטל יצטרף לסטנדרד מ-LyondellBasell, שם הוא מכהן כמנכ”ל מאז 2015 והוביל תקופה של צמיחה יוצאת דופן עבור החברה. בין 2010 ל-2014 הוביל פאטל מאמצי ארגון מחדש משמעותיים הן בארה”ב והן באירופה לייעל את מבנה העלויות של החברה ואת טביעת הרגל הגיאוגרפית שלה. במהלך שהותו ב-LyondellBasell, הוא הגדיל משמעותית את כוח הרווחים באמצעות מספר השקעות אסטרטגיות – כולל רכישת א. שולמן ובניית מתקני ייצור בקנה מידה עולמי – והרחיב מאוד את יוזמות הקיימות של החברה. במהלך כהונתו, LyondellBasell  נבחרה לרשימת “החברות הנערצות ביותר בעולם” של מגזין פורצ’ן במשך ארבע שנים ברציפות. לפני שהצטרף ל-LyondellBasell בשנת 2010, פאטל בילה 20 שנה בחברת Chevron Phillips Chemical Co., שם מילא תפקידים בייצור והוביל מספר עסקים בארה”ב ובאסיה.

“זו זכות להצטרף לסטנדרד תעשיות ולהתבקש להוביל את וו.אר. גרייס בפרק הבא שלה”, אמר פאטל. “גרייס היא חברה אייקונית ועסק חזק ביסודו המונע על ידי עובדיה המוכשרים במיוחד. אני מצפה לעבוד עם צוות ההנהגה בגרייס כדי לקחת את החברה לגבהים חדשים”.

פאטל יחליף את הדסון לה פורס, שמכהן כמנכ”ל גרייס מאז 2018. תחת הנהגתו של לה פורס, גרייס ביצעה השקעות משמעותיות כדי לספק צמיחה גבוהה יותר בעסקי הזרזים והחומרים שלה. לה פורס ימשיך לכהן כמנכ”ל עד סוף השנה ויצטרף לוועדה המייעצת של סטנדרד בינואר 2022.

“הדסון הוא מנהיג למופת שסייע בבניית גרייס לעסקי הכימיקלים הגלובליים המובילים שהיא היום. אנו מעריכים את המשך שירותו כמנכ”ל עד סוף השנה ונרגשים לקבל אותו לוועדה המייעצת של סטנדרד”, אמרו וינטר ומילסטון.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן