אנרגיהחדשות

יצרנית חשמל עצמאית חדשה בבריטניה הוקמה בהשקעה מ- EIG

EIG משלימה רכישה של תחנת כוח טורבינת גז מחזור משולבת (CCGT) בהספק של 1332 מגוואט וסוללה בהספק של 49 מגוואט בנוטינגהמשייר, אנגליה

ווסט ברטון אנרג’י, חברה חדשה שהוקמה, ממוקמת היטב כדי לתמוך במעבר האנרגיה.

ווסט ברטון אנרג’י הוקמה כספקית מובילה של חשמל בבריטניה לאחר ש-EIG, משקיעה מוסדית במגזר האנרגיה העולמי ואחד ממשקיעי התשתית המובילים בעולם, רכשה פורטפוליו של נכסי ייצור חשמל מ- EDF Energy. העסקה, שנסגרה ב-31 באוגוסט 2021, כוללת את ווסט ברטון B, תחנת כוח משולבת של 1332 מגוואט (CCGT), וסוללה בהספק של 49 מגוואט בנוטינגהמשייר, אנגליה.

ר. בלייר תומאס, יו”ר ומנכ”ל EIG, אמר: “עסקה זו עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להשקיע בנכסים איכותיים, צוותים הטובים מסוגם ותשתיות אנרגיה קריטיות. תחנות כוח המופעלות בגז הוכיחו את חשיבותן האסטרטגית במערכת אספקת החשמל של בריטניה, וההשקעה שלנו בווסט ברטון אנרג’י מדגישה את האמון שלנו בהמשך התפקיד שהגז ישחק בהקלה על מעבר האנרגיה.”

ווסט ברטון B הוא מפעל CCGT גמיש ויעיל מאוד עם שלוש יחידות מחזור משולבות, אשר יכול לייצר מספיק חשמל כדי לספק חשמל כ -1.5 מיליון בתים, והוא מקושר לאחד הנכסים הגדולים ביותר באירופה לאחסון סוללות. יחד, טכנולוגיות אלה מספקות מוצרי אנרגיה חיוניים לפי דרישה, קריטיים לתמיכה בנוף הרשת המשתנה של בריטניה ומעבר לכלכלת פחמן נמוכה.

“היעילות הגבוהה של התחנה פירושה שפחות דלק מאובנים נצרך ורמות פליטה נמוכות יותר מיוצרות עבור כל יחידת חשמל המיוצרת”, הסביר מייק נסון, מנהל התחנה של ווסט ברטון אנרג’י. “בהתחשב בכך, יחד עם העובדה כי התחנה העצמאית החדשה שלנו היא אחד הבנייה האחרונה במדינה, ווסט ברטון אנרגיה ממוקמת היטב בחזית שוק האנרגיה המתפתח של בריטניה”.

וואליד מוואד, מנכ”ל EIG, הוסיף: “זוהי הזדמנות פנטסטית עבור המשקיעים שלנו כאשר ווסט ברטון אנרג’י יוצאת לדרך קדימה כדי לספק פתרונות המסוגלים לתמוך בעתיד נטו-אפס. עם הצמיחה החזקה של ייצור מתחדש, אנו מאמינים כי טכנולוגיית אחסון הסוללות תמשיך לתמוך ביציבות רשת הרשת הלאומית של בריטניה. EIG שמחה לשתף פעולה עם הצוות המדהים הזה ולהיות חלק מהפרק הבא והמרגש של ווסט ברטון אנרג’י”.

קנטור פיצג’רלד שימש יועץ פיננסי ל- EIG בקשר לעסקה, משרד וווייט אנד קייס שימשו יועצים משפטיים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן