אלטרנטיביסטארטאפ ניישן

תכנית “יוזמים סטארט-אפ” של משרד הכלכלה והתעשייה – מגיעה לדימונה

החל מה – 15 בדצמבר 2020, מצטרפת דימונה לקריית שמונה, בית שאן, כפר כנא, מועצה אזורית גולן, רעננה, בני ברק (גברים), ת”א ומזרח ירושלים – וגם בה תופעל תוכנית הסוכנות לעסקים קטנים והבינוניים – “יוזמים סטארט-אפ”.

שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ: ” צמצום שוויון ההזדמנויות הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר להעצמת הצעירים המתגוררים בפריפריה. המיזם “יוזמים סטאט- אפ” , מאפשר ליזמים צעירים ללמוד על עולם הסטאטאפ מטובי המרצים בתחום, ולקבל ליווי צמוד עד להגשמת החלום. בהתאם לתפיסת עולמי, משרד הכלכלה ימשיך בפעילויות מגוונות לצמצם את פערי השוויון ולאפשר ליזמים צעירים למצות את הפוטנציאל שלהם, ללא קשר למקום מגוריהם”.

החל מה – 15 בדצמבר 2020, מצטרפת דימונה לקריית שמונה, בית שאן, כפר כנא, מועצה אזורית גולן, רעננה, בני ברק (גברים), ת”א ומזרח ירושלים – וגם בה תופעל תוכנית הסוכנות לעסקים קטנים והבינוניים – “יוזמים סטארט-אפ”.

מטרת המסלול לסייע להקמת חברות הזנק חדשות באזור דימונה והסביבה.

מסלול “יוזמים סטארט-אפ” הוא מסלול חדשני, שפותח על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים בשיתוף עם חברות מקצועיות, ומיועד ליזמיות ויזמי סטארט-אפ בשלב הרעיון, אשר מעוניינים לבחון את קידום הרעיון שלהם לכדי סטארט-אפ מצליח.

במסגרת המסלול עוברים המשתתפים שלבים שונים בהם יחשפו לידע הרלוונטי לפיתוח המיזם ויתנסו בכל שלב בדרך להקמת מיזם סטארט-אפ. המסלול יועבר על ידי מרצים מומחים שהגיעו מעולם היזמות הטכנולוגית, בעלי ניסיון בשטח והם ילוו את היזם משלב גיבוש הרעיון ועד שלב ההתנסות בהצגת “פיץ” למשקיעים.

מה כולל המסלול

  1. קורס ייעודי בן  60 שעות אקדמיות שמטרתו היכרות עם עולם הסטארט אפ, הקניית כלים ומיומנויות לפתיחה -וניהול של חברת סטארט אפ.  
  2. ייעוץ עסקי שירות ייעוץ אישיים בהיקף של עד – 15 שעות בעלות מופחתת ליזם ולעסק 
  3. היזם/העסק זכאי לקבל ליווי לקבלת מימון מקרנות בעלות מופחתת באופן חד פעמי.
  4. התוכנית מופעלת מזה כשנתיים ועד כה לקחו בה חלק כ-120 משתתפות ומשתתפים.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן