חדשותסטארטאפ ניישן

מיזם ואפליקציית RUBI – בשורה וכוח לעסקים הקטנים והבינוניים

הכירו את האפליקציה “שתשגע” את העסקים של מדינת ישראל ותדאג לראשונה לכל העסקים הקטנים שמנסים להתחרות יום יום, מול הרשתות הגדולות, על ליבו של הצרכן מבחינה שיווקית ופרסומית

עם צפי של חצי מיליון הורדות של משתמשים חדשים בשנה הקרובה וצירוף אלפי עסקים קטנים ובינוניים, אפליקציית RUBY צפויה לתת פייט לכל הרשתות הגדולות שהרוויחו בקורונה- בעיקר ממכירות אונליין. “במקום שרק הרשתות הגדולות ימשיכו להרוויח מהמשבר שנוצר, החלטנו באמצעות האפליקציה החדשה של RUBY להחזיר את הכוח לידיים של העסקים הקטנים ולעודד את הציבור לתמוך בכלכלה המקומית ולצרוך הכל ליד הבית” מספר ג’בר חביש.

מאחורי היוזמה של אפליקציית RUBY, עומד ג’בר חביש, יזם, איש מערכות מידע יוצא חיל אויר (קצין מצטיין), מנטור בינלאומי לליווי עסקי פורץ דרך ובעל עסק עצמאי, שחווה בעצמו את כאבי הקורונה ובמשך שנה וחצי פיתח יחד עם משקיעים ישראלים ואמריקאים (כיום מושקעים במיזם 5 משקיעים נחשבים מארה”ב, ולדבריו של ג’בר ” היה מאוד מאוד קל לגייס משקיעים מכיוון שכמעט אין אדם ששמע על הרעיון ועל המיזם ולא רצה להשקיע ולהיות חלק ממנו. גם היום משקיעים רבים ששמעו על האפליקציה ממתינים בפתח לסבב ההשקעות הבא”. 

מדובר בפתרון טכנולוגי ידידותי וקל לשימוש הנותן מענה לכל הצרכים והכאבים של העסקים הקטנים והבינוניים בעולמות של שיווק ופרסום, בניית מועדון ומאגר לקוחות לעסק, פרסום ללא הגבלה וללא עלויות כנהוג ברשתות החברתיות ומכירה אונליין ללא צורך באתר סחר אינטרנטי ותשלום עמלות על מכירות.

ימי ההסתגרות בבתים בשיא משבר הקורונה, שינו בבת אחת את הרגלי הקנייה והצריכה של הציבור הישראלי, מצד אחד חווינו האטה ברכישות שאינן מזון ומוצרי בסיס, מצד שני חווינו האצה מוגברת בעולמות הרכישה המקוונת. כל התעשיות ללא יוצא מן הכלל, עברו חינוך שוק בימים האלה ושמי שלא התאים את עצמו למשבר הפסיד ובגדול – כל הנתונים מעידים על מעל 75,000 עסקים שנסגרו במהלך שנת 020). אם היה עד כה מחסום פסיכולוגי מפני הרכישות המקוונות — המחסום הזה נשבר מכורח הנסיבות והמציאות החדשה. 

רוב בעלי העסקים הבינו שהם חייבים להגדיל את הפעילות המקוונת שלהם על ידי מעבר לאון ליין עם מדף דיגיטלי (אי קומרס), אתר מכירתי, שיווק ברשתות החברתיות – מהלכים שנאמדו בהוצאה קבועה של אלפי שקלים בחודש (מבלי שהיה צפי מידי למכירות ו/או גידול בהכנסות). 

בדיוק מסיבה זו קמה לה לחיים אפליקציית RUBY, אפליקציה לעסקים קטנים בינוניים, המהווים כ-90% מהעסקים במדינת ישראל, שנלחמת ביוקר המחייה ומאפשרת לכל בעל עסק לנהל את כל מערך השיווק שלו בקליק אחד ובתשלום סימלי של 140 ₪ לחודש בלבד. והורדה חינמית לכלל הלקוחות שיכולים ליהנות מהפרסומים והמבצעים של העסקים המפרסמים.

אפליקציית RUBY שפותחה במיוחד עבור 600,000 בעלי העסקים של מדינת ישראל, מאפשרת לבעל העסק לבנות ולנהל מאגר לקוחות ולעודד לקוחות חוזרים תוך שימור לקוחות, קשר ישיר עם הלקוח דרך האפליקציה, מעקב אחרי אהדת הלקוחות לפרסומים של העסק (מה עובד ומה לא), מכירת מוצרים ושירותים און ליין ללא עמלה (מדף דיגיטלי), מעבר תשלומים ישירות מהלקוח לעסק, מעקב ישיר של לקוחות אחרי המבצעים של העסק, ניהול מערך השיווק דרך סמארטפון ללא כל ידע טכנולוגי מוקדם ומיוחד, פלטפורמה פרסומית לעסק, פרסום מבצעים שוטפים, יכולת להוביל מהלך של Cash back – כסף שחוזר ללקוחות לשימוש בקנייה הבאה, שרות לקוחות ותמיכה של רובי עבור העסקים באמצעות האפליקציה, כל זאת לצד גישה חופשית למגוון הדרכות /הרצאות/כלים/כנסים שיכולים לעזור לבעלי העסקים להגדיל את העסק.

בכל פרסום של העסק מקבל העסק חשיפה של 100% לכל הלקוחות העוקבים אחריו, אין צורך בתשלום פרסום ממומן לקבלת חשיפה כמו שנהוג ברשתות החברתיות היום, שחושפות את הפרסומים העסקיים לאחוז מאוד נמוך מהחברים והעוקבים ובעל העסק נדרש להוציא סכומים גבוהים על חשיפה, ברובי אין הגבלת פרסום או חשיפה, לפרסם ולקבל חשיפה מלאה בהתחייבות.

אפליקציית RUBY מאפשרת לציבור המשתמשים: שימוש במאות מבצעים והטבות, מידע זמין על העסקים שהם מחפשים לפי תחומי העניין שלהם (טיולים ותיירות, יופי וטיפוח, אוכל ומסעדות, ביגוד ואופנה, רפואה, אומנות ועוד), שימוש נוח במדף דיגיטלי ושרות און ליין של כל החנויות מסביב לביתם, חיסכון בכסף, הורדת יוקר המחייה, הוזלת העלויות וההוצאות החודשיות, קניה מעסקים מקומיים ופרגון לעסקים הקטנים , וסוף סוף הלקוח הפרטי יכול להיות מעודכן באלו מוצרים קיימים ומתחדשים בעסקים המקומיים והקרובים אליהם, קשר ישיר עם בעלי העסק, משמעות ותרומה לקהילה רק מהעובדה שהם מעודדים כלכלה מקומית ותומכים ישירות בעסקים הקטנים – הכל בקליק אחד. 

חיסכון רב בספאם ובפרסום שמגיע ללקוח דרך המייל וההודעות הפרטיות ועוד (דבר שאפילו לפעמים גורם לסלידה מצד הלקוח לעסקים המפרסמים), בRUBY הלקוח בוחר אחרי אלו עסקים לעקוב, הוא בוחר מתי להיכנס לאפליקציה, ובכל כניסה שלו הוא יכול להיחשף לכל הפרסומים הכי עדכניים שלך כל העסקים שרק מעניינים אותו במקום אחד ובקלות ובידידות שימוש רבה

האפליקציה מציעה 3 מסלולי הצטרפות לבעל העסק:

מסלול 1- דמי הצטרפות על סך 280 ₪ חד פעמי, ½ שנה ללא תשלום דמי שימוש חודשיים, ולאחר מכן 140 ₪ לחודש

מסלול 2 – 140 ₪ לחודש חד פעמי, 3 חודשים ללא תשלום דמי שימוש חודשיים, מהחודש הרביעי 140 ₪ לחודש

מסלול 3 – תשלום שנתי על סך 900 ₪ , והחל מהשנה השנייה תשלום חודשי של  140 ₪ 

ללא ספק שמדובר בבשורה של ממש עבור העסקים הקטנים והבינוניים ואף מהפכה בעולם השיווק והפרסום עבור עסקים אלה  ושינוי חברתי עסקי לשוויון בין העסקים הקטנים והרשתות הגדולות בעולם שהפייט בו אינו הוגן היום, וכמובן עבור הצרכן הישראלי זו בשורה חיונית שתוריד את יוקר המחיה עבורו עם זמינות ונגישות למבצעים ומוצרים רבים המוצעים ע”י העסקים המקומיים שכ”כ זקוקים ומחכים לתמיכת הקהל הרב לשגשוג העסקים שלהם

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן