חדשותספורט

קרדיט קלין תעניק חסות לקבוצת הכדורגל סקציה נס ציונה

קבוצת הכדורגל של נס ציונה משנה את שמה וכעת תקרא סקציה “קרדיט קלין” נס ציונה. זאת לאחר שנחתם הסכם בין הקבוצה לחברת “קרדיט קלין” שממשיכה זו השנה השנייה לתת את החסות לקבוצה ומגדילה את תקציב התמיכה שלה כנותנת החסות הראשית.

רמי קוסטוקובסקי, מנכ”ל קרדיט קלין: “כחברה המובילה והגדולה בישראל בתחום דירוג האשראי המחוברת מאוד לקהילה והעוזרת לאלפי בתי אב בישראל לצאת לדרך חדשה, אך טבעי שכתושב העיר נמשיך לתמוך בקבוצה אותה אני אוהד. אנחנו מאמינים באנשים המנהלים את הקבוצה ומאחלים לה בהצלחה”.

היום (ה’) יתקיים המשחק הראשון של סקציה קרדיט קלין נס ציונה ששואפת לעלות בקרוב ליגה. המשחק יתקיים הערב נגד א.ס אשדוד. מהנהלת הקבוצה נמסר: “תודה לרמי ולחברת קרדיט קלין. זה לא מובן מאליו שבתקופה כל כך מורכבת במשק הם איתנו”.

חברת “קרדיט קלין”, מעניקה שירותי ייעוץ פיננסי, מחיקה ושיפור דירוג אשראי, באמצעות צוות פיננסי הכולל יועצים בנקאיים מנוסים שדואגים ללוות את הלקוחות על מנת לתקן את הדו”ח האישי שלהם. מנכ”ל החברה הוא רמי קוסטוקובסקי שהקים אותה לפני 9 שנים וכיום נחשבת לחברה הגדולה והמובילה ביותר בתחום.

בתמונה – רמי קוסטוקובסקי, מנכ”ל “קרדיט קלין” ורועי אנקווה, בעלים ומנכ”ל מועדון סקציה קרדיט קלין נס ציונה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן