חדשותתרבות

שר האוצר והשרה לשוויון חברתי סיכמו על החזרת המיזם הפופולרי “שלישי בשלייקס”

המיזם, במסגרתו נהנו עשרות אלפי אזרחים ותיקים מהנחות קבועות בכל יום שלישי בכניסה למגוון פעילויות פנאי ובידור, הופסק עם פרוץ משבר הקורונה בשנה שעברה. כעת, עם ביטול מגבלות הקורונה והחזרה לשגרה, יפעלו השרים לחידוש הפעילות

מיזם “שלישי בשלייקס” הושק בשנת 2014, ומאז לקחו בו חלק רבבות אזרחים ותיקים. לאורך השנים המשיך המשרד לשוויון חברתי להרחיב את היוזמה, במסגרתה זוכים האזרחים הוותיקים בארץ להטבות מגוונות ומחירים מוזלים בכל יום שלישי בתחומי הפנאי כמו מוסדות תרבות, בתי קולנוע, מוזיאונים, טיולים מאורגנים, מופעי בידור, סדנאות ועוד. בשנה שעברה, בצל מגפת הקורונה, הופסק המיזם יחד עם השבתת המשק כולו, אך על רקע הירידה בתחלואה והחזרה לשגרה, התקבלו במשרד מאות פניות של אזרחים ותיקים המתעניינים בחזרתו.

שר האוצר, אביגדור ליברמן: “אני שמח לבשר על הארכת התכנית, בייחוד לאחר חודשים ארוכים בהם נמנע מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל לבקר בבתי הקולנוע ומוסדות התרבות בישראל”. 

השרה לשוויון חברתי, חה”כ מירב כהן: “מיזם שלישי בשלייקס הופסק בתקופת הקורונה ובהעדר תקציב מדינה היה קושי בהחזרתו. עם כניסתי לתפקיד פעלתי להחזרת הפרוייקט שכן אני חושבת שבימים אלו חשוב במיוחד להשקיע בפעילויות פנאי למען האוכלוסייה המבוגרת שחוותה שנה קשה ביותר. עלינו לסייע למבוגרים להתאושש מתקופת המגפה והפרוייקט המקסים הזה שיזם השר לשעבר אורי אורבך ז”ל הוא נדבך בחזרה לשגרה. מגיע לגמלאים וגמלאיות לחזור לבקר בבתי הקולנוע בעלות סמלית של 10 שקלים. אני מודה לשר האוצר אביגדור ליברמן שסייע לנו להסדיר את הנושא במהירות וביעילות”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן