חדשותישראל

נתוני “סל המוצרים הבסיסי” לחודש מאי נחשפים

איפה הכי משתלם לקנות?

נתוני “סל המוצרים הבסיסי” לחודש מאי  נחשפים:
ממוצע סל המוצרים עמד בחודש מאי על 926 ₪
.

הפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר בחודש מאי הינו  38% שהם 304 ₪.

  • ממוצע סל המוצרים הבסיסי שגובש על ידי משרד הכלכלה והתעשייה והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומתבסס על נתוני המועצה לצרכנות מתוך אתר פרייסז, עמד בחודש מאי 2021 על 926 ₪.
  • מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים הבסיסי במחיר היקר ביותר בחודש מאי היא “מיני סופר אלונית” – עלות הסל הנבדק בחודש מאי עומדת על 1,112 ₪.
  • מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים הבסיסי במחיר הזול ביותר בחודש מאי הינה “רמי לוי באינטרנט” – עלות הסל הנבדק בחודש מאי עומדת על 809 ₪.
  • פער המחירים בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר בחודש מאי עומד על  38% שהם 304 ₪.
  • פער המחירים בין הרשת היקרה לזולה ברשתות ה”דיסקאונט” עומד על 11% שהם 94 ₪.
  • מתוך רשימת חנויות האונליין שנבדקו, פער המחירים בין הרשת היקרה לזולה עומד על כ- 19% שהם 157 ₪. 
  • הסל הנבדק כולל 68 מוצרים מהקטגוריות חלב ומוצריו, לחם, מוצרי בשר ודגים, מזון יבש, פירות וירקות, ומוצרי טואלטיקה וניקיון. סל המוצרים כולל את המוצרים הבסיסיים שהם הנמכרים ביותר ומהווים נתח משמעותי מהוצאות משקי הבית. בחודש זה בוצעו מספר החלפות במוצרי הסל בשל סוגיית זמינות מוצרים (פירוט בנספח בסוף מסמך זה).


השוואת עלות סל המוצרים הנבחר

קבצים להורדה

נתוני עלות הסל הנבחר בכלל הרשתות – מאי 2021סוג הקובץ : pdfמשקל : 422.74 Kb

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן