חברות בחו"לחדשות

שחקני חיזוק לדירקטוריון שותפות המו”פ איי ארגנטו

האסיפה הכללית של איי ארגנטו אישרה את מינויים של עו”ד נאוה סברסקי סופר וד”ר בעז שורץ מדויטשה בנק כדירקטורים חיצוניים (דח”צים)

המנכ”ל שי הוד: “אנו מברכים את עו”ד נאוה סברסקי סופר ואת ד”ר בעז שורץ על הצטרפותם כדירקטורים חיצוניים לשותפות איי ארגנטו נכסים טכנולוגיים. משקיעי השותפות זכו בשומרי סף מקצועיים, בעלי ניסיון רב בעולם ההשקעות הטכנולוגיות. אנו בטוחים שתרומת הדירקטורים החדשים לשותפות להרחבת זוויות הראיה האסטרטגיות קדימה, תבוא לידי ביטוי בכל אספקט של פעילות בארץ ובחו”ל.”

האסיפה הכללית של שותפות המו”פ איי ארגנטו נכסים טכנולוגיים אישרה את מינויים של ד”ר בעז שורץ ונאוה סברסקי סופר כדירקטורים חיצוניים (דח”צים) בשותף הכללי (חברת הניהול) של השותפות. השניים מצטרפים לחברי הדירקטוריון הקיימים של איי ארגנטו,  היו”ר יפתח יעקב, המנכ”ל שי הוד ומר יזהר דקל (מנכ”ל מגל מערכות בטחון וחברת טלדור לשעבר).

עו”ד נאוה סברסקי סופר היא דירקטורית בחברות גדולות, מרצה, מנטורית ומומחית בעלת שם עולמי ליזמות, חדשנות, הון סיכון ומיסחור טכנולוגיות. כיהנה כסגנית נשיא בהנהלה הראשית של נוברטיס העולמית בשוויץ, כשותפה מנהלת בקרנות הון סיכון מובילות בעמק הסיליקון בארה”ב ובישראל במשך למעלה מעשור וכמנכ”לית יישום, חברת מסחור הטכנולוגיות של האוניברסיטה העברית בירושלים. ייסדה ועמדה בראש ננו-ישראל וניהלה את תכנית IDCBeyond לקידום מיזמים פורצי דרך במרכז הבינתחומי הרצליה. היא חברה בוועדות המחקר (השקעה) של רשות החדשנות בתחום החברתי-ציבורי, דירקטורית לשעבר בתעש מערכות וחברת נבחרת הדירקטורים. 

לד”ר בעז שורץ ניסיון עשיר בתחום הפיננסים ושוקי ההון. בין 2000-2020 כיהן שווורץ במספר תפקידים בדויטשה בנק, בהם מנכ”ל דויטשה ני”ע ישראל, מנכ”ל דויטשה גלובל מרקטס, ו-Israel Chief Country Officer. לשורץ תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב בהנדסת חשמל, תואר שני במנהל עסקים מבית הספר לעסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה, ארה”ב, ודוקטורט בפיננסים מאוניברסיטת שיקאגו, ארה”ב.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן